Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De challenges caches worden niet een nieuw cache type, zoals vele denken, maar het wordt iets apart naast geocachen, zoals bijv. trackables. Een challenge cache vinden kan ook niet via de bekende hide and seek pagina, maar via een aparte pagina op gc.com.

Eerst werd er ook gedacht aparte punten uit te delen, dus het komt niet bij de finds, maar nu wordt het waarschijnlijk wel bij je finds opgeteld. Dit vind ik een achteruitgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gerucht gaat dat de eerste Nederlandse Foto Challenge er een gaat worden in de trant van: "Breng een bezoekje aan Barny en ga met hem en een glaasje Cola op de foto" en dat diegene die dat als eerste lukt vervolgens een Actie challenge uit mag brengen die iets wegheeft van "Treed in contact met Lepman, ga een avond kroketjes met hem bakken en publiceer vervolgens het recept op gc.com". Degene die dat lukt bedenkt dan weer een nieuwe Challenge,enz. enz.

Als we dan zo twee dagen verder zijn is de zogenaamde "Dutch Chain Challenge" geboren en voor we het weten staat heel geocachend Nederland al polonaise dansend in de rij te challengen :thumbup:

Zonder gekheid, ik ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol1:

 

Als Groundspeak echt slim is houden ze een Croquette of the Month verkiezing.

Dan maken de puntjes zeker niet uit!

Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat er geen etenswaren in caches mogen worden gedaan... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar even online en nu al zijn er veel challenges gelogd. En er staan erbij die echt nergens opslaan: http://www.geocaching.com/challenges/view.aspx?cx=CX3

 

Nee, jammer. Dit is echt niet een vooruitgang op het geocachen. Het geocachen is het vinden van een cache, niet het doen van een uitdaging. Ik ben dan ook totaal voor het idee van Sanpetev:

Ik zou het meer op prijs stellen als ze heirvoor een andere site zouden maken en dat Groundspeak een soort 'Startpagina' zou maken waarop je kan kiezen tussen de verschillende spelletjes die ze aanbieden (geocaching, challenges, andere creatieve bedenksels). Zo houdt je eea een beetje gescheiden.

Wie heeft de engelse kennis en tijd om hier even een feedback topic voor aan te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie al heel wat ideeën voorbij komen die niet zijn toegestaan, een challenge moet een vaste lokatie hebben, challenges die je overal kan "loggen" zijn alleen bedeeld aan GS.

 

What are Worldwide Challenges?

Worldwide Challenges are Challenges that have no fixed location, and involve a task to complete at a location of your choice. These closely resemble the former locationless caches or Waymarking categories. At first only Groundspeak issues Worldwide Challenges, but we will be asking the community for ideas through User Voice and adding the Worldwide Challenges with the most votes to the system. We'll try to have a new Worldwide Challenge each day.

 

Klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De puntjes tellen wel degelijk mee.

 

Do Challenges increase my Geocaching.com find count?

Yes. Challenge completions and geocache finds are combined in your total stats count. However, you can hover over anyone's count to see how many caches and challenges the user has found and completed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...