Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik heb er net ook een gedaan om uit te proberen, maar bij mij zie ik hem niet in de totalen veranderen. (of het komt nog als er een vertraging in zit.) in mijn banner is het niet zichtbaar in ieder geval.

Ja hij telt wel degelijk mee. Net ook eentje geprobeerd.

Maar ik vind het ook maar een erg vreemde manier van Geocachen. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelogd en dat ding geeft me idd een puntje. Zie ik gelukkig niet verder terug enkel bij mijn founds, maar dat gaat me al te ver. En ja, ik hoef niet te loggen en nee puntjes zijn onbelangrijk, maar het wordt zo wel erg kleuterspeelgoed. En dan ook nog een foto eisen.

 

Maar wel accuut tegengestemd.

Mag van mij best, maar niet bij mijn puntjes.

Heeft totaal nix met cachen te maken. Geen coordinaten, geen mooie tocht, geen logboekje.

Weg ermee op GC.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja nou, dan kijken wij er maar niet eens naar. Boeiuh!

Maar het heeft zo te lezen niets maar dan ook helemaal niets met geocachen te maken. Goh, wij zijn al ruim een jaar bezig!

 

(Over een jaar is de hele hype weer voorbij... denken wij dan maar)

 

OK, OK, voor het eerst maar eens wat stemmen uitgebracht.

bewerkt door Duifjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je GPS je naar een mooie locatie brengt waar het moeilijk is om een cache te verbergen, maar een foto ofzo is wel mogelijk, dan kan een challenge uitkomst bieden. Ik heb nu al heel veel onzinchallenges voorbij zien komen, da's jammer. Hier kun je stemmen om ervoor te zorgen dat de challenges niet meetellen in je founds...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Malyenki eens dat challenges in een aantal situaties best een verrijking kunnen zijn. De eerste die ik heb gezien zijn inderdaad flauwekul, maar met het vote-up vote-down systeem zullen die misschien snel weer verdwijnen. Ik vind het geen onaantrekkelijke gedachte dat de geochallengers zelf de ranking en de kwaliteit van de challenges beoordelen. Geen tussenkomst van reviewers, die alleen op basis van richtlijnen over toestemming etc. kunnen weigeren. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Ik wacht het maar eens even af voor ik met een te snel oordeel kom.

Dat staat niet in de weg dat ik vind dat de behaalde challenges niet mee moeten tellen in je score, maar apart zichtbaar moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie maar 1 challenge, die stomme kikker. Hoe zie ik de rest?

 

 

beetje rommelen met de coordinaten.

 

heb ook al een paar nederlandse gevonden.

 

hoek van holland

brienenoordbrug

enz

 

Ik zoek wereldwijd

 

Wereldwijde challenges mogen alleen door GS aangemaakt worden, dus komt er maar 1 per dag bij. De rest moet plaatsgebonden zijn (maar dat zijn ze lang niet allemaal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow, gaat snel ; This Challenge has been archived and is no longer available.

 

En ik snap het worldwide. Ik dacht dat ik dan een google kaart zag, maar het is een challenge die overal ter wereld mag worden gescoord

 

Ze worden nu achter elkaar ge-archived. Komt doordat men het systeem saboteerd. Wel grappig.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog meer veranderd aan de site.

Ik zie bijvoorbeeld geen datum meer bij de found it logjes?!

 

 

Hier kan je stemmen.

 

 

Ja, vind ik ook storend.

Mogelijk is het een foutje, de lay-out van de logs ziet er ook wat merkwaardig uit.

Echter, mijn stemmen hiervoor gegeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...