Spring naar bijdragen
rhr_nl

Challenges

Aanbevolen berichten

Wel even goed lezen hoor.

In 4905 zou het geen schrikkeljaar zijn, dus blijft februari "gewoon" steken bij 29 dagen.

Dus nog even geduld tot het jaar 8228.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag de cache-challenge ''project 81'' Leuk om deze matrix gevuld te krijgen en vervolgens op zoek te mogen gaan naar deze cache.

Maar tegelijk kwam ook de vraag omhoog borrelen: is er ook een Nederlandse cache-challenge, die gebaseerd is op ''Finds for each day of the year'' Zo ja weet iemand dan de naam en ev. GC-code? Dank voor ev. reactie. Zoekbaars

jij vroeg me een paar dagen geleden ook of ik zo een cache had.

dat bericht kwam via mijn profiel bij groundspeak, 1 klik verder en je had al mijn cache's zelf kunnen zien

dus ik vond de vraag zeer overbodig en heb daarom niet geantwoord

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een challenge-cache en een challenge zijn echt twee totaal verschillende dingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

vraagje: ik probeer via gc.com > play > geocaching challenges > find a challenge > near me > invoor van thuislocatie > search by location > search >> een overzicht te krijgen. Dat krijg ik ook, maar maximaal 8 stuks en wel tot een afstand van 24,9km.

Maar ik wil graag ook verder weg eventuele challenges gaan doen. Maar kan ik (en zo ja hoe dan wel) die zoekmarge vergroten. Tot bijv. 100km?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De zoekcirkel vergroten kan volgens mij niet. "Near me" betekent voor GS in een cirkel van 25 km...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar lijkt het inderdaad op. Als ik bijv. uitgangspunt ''Den Helder'' neem, ook dan worden challenges getoond tot maximaal 25 km.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites