Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

Da's een goed plan !

Nog een goed plan: hier stemmen :thumbsup:

 

Het goede nieuws:

Possibility to delete challenge from our profile if we dislike

Aug 25, 2011: This is currently planned to be implemented in a site update scheduled for next week. (30483)

 

Moun10Bike

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Commercieel. Net als die challenge in Park Hoge Veluwe eerder dit draadje('maak een foto van een hert', er gelden entreekosten voor het park).

Hoe lang duurt het voordat Albert Heijn in elk filiaal een challenge heeft?

 

edit: zie net dat het niets met GC te maken heeft.

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Een foto maken van een bep. object noem ik uiteraard geen challange)

Ik vrees dat het hier gaat om de naamgeving van de nieuwe virtual caches. Ze heten challenges, dus denken mensen dat het om echte uitdagingen moet gaan. Ze gaan meteen denken aan allerlei stoere zaken als (berg-)klimmen, abseilen, raften, etc.

Echter, als je de uitleg van Groundspeak leest, dan gaat het om het bezoeken van een bijzondere locatie (outdoor) waar om de een of andere reden geen doos(je) met een logboekje neergelegd kan worden. Om te bewijzen dat je er bent geweest, maak je een foto en die zet je bij je log.

Zie ze dus als nieuwe virtuals (met net wat andere regels, vooral omdat ze niet gereviewed worden) en niet als spannende uitdagingen.

En wat dan (in mijn ogen) de beste challenges zijn?

- naar een bepaalde plek in een mooi natuurgebied gaan waar je geen toestemming krijgt voor een fysieke cache

- een uitzichtstoren beklimmen

- een bijzonder gebouw bezoeken in een stad

als je daarbij ook nog iets leert over waar je heen gaat, dan zou het nog best leuk kunnen zijn.

Wat niet wil zeggen dat ik nu opeens allerlei challenges ga doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als ik de domtoren in Utrecht beklim en dan een foto maar van het uitzicht richting het noorden, dan zou ik ev. voldoen aan een challenge

yeppa, jij hebt hem door.

 

Edit ; wacht eens even.

 

Toen ik net aan het cachen was heb ik op een mooi plekje in de Ardeche een locationless gelegd. In zo verre, dat ding ligt daar en het was de bedoeling dat deze naar nederland kwam via allereli plekjes.

 

Die mag ik dus weer opstarten? Is toen nl. net geweigerd wegens het afschaffen van de travel-caches of hoe dat ding ook heet.

 

Dit ding dus ; Hoppa

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij overigens opvalt bij die challenges is dat er vrijwel overal gevraagd wordt om een foto van jezelf voor dit, voor dat, etc.

Maar: Hoe zat het ook weer met die discussie omtrent earthcaches dat er niet meer mocht worden gevraagd om een foto van een persoon, vanwege privacy regels e.d.?

Gaat dat hier allemaal niet op?

 

Overigens, het zal mij een bal wezen of er wel of geen foto van mezelf bij een log staat, maar er staat me nog wel bij dat ik het toen onvoorstelbaar betuttelend vond. Nu zie ik niks van die discussie. Logvoorwaarden en met name een foto zijn nu dus weer vereist bij challenges. Bijzonder eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de Domtoren wilt beklimmen, dan kun je daar de Virtual loggen die er al is. Hoef je niet eens het noorden op te zoeken...

 

o, sorry, Bloodwoosj was me al voor en ik had nog niet op zijn linkje geklikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben dit weekend 2 challenges gedaan. een waarvoor we wat meer werk hebben verzet door attributen mee te nemen in de auto om de foto extra leuk te maken. De andere 200 meter van huis in een speeltuin.

 

Wat moet ik hier nu mee? Leuk om de teller op 2 te hebben, maar je kunt bij een ander de foto's niet zien in het profile, je kunt niet op de challenges klikken om te kijken wat een ander voor geks gedaan heeft.

Moet ik het leuk vinden? Eerlijk gezegd vind ik het niet zo speciaal.

 

Morgen gaan we in pijama iets doen en met een duif.

Eens kijken of we er dan de lol van in kunnen zien....

 

 

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...