Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helaas zal niemand je idee kunnen zien, behalve jijzelf.

Niet gepubliceerde caches zijn alleen in te zien door de owner en de reviewers.

De link werkt dus wel voor jou, maar niet voor de forumlezers hier.

Als je je idee met anderen wil delen zul je een screenprint oid moeten maken en die ergens plaatsen op het web met link naar het plaatje toe.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond iig de challange die ik gedaan heb wel grappig. Ben ik nu geen echte cacher?

Nee, dan mag je alleen cachen, als je ook nog een andere hobby hebt ben je geen cacher meer. Ik heb nog een review note van Kruimel die dat bevestigd.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel. Natuurlijk ben je een echte cacher als je een challenge maakt of vindt/doet.

Immers, een challenge wordt door Groundspeak gefaciliteerd en via www.geocaching.com gedistribueerd.

En op die site komen toch alleen maar de echte cachers :lol1:

 

Trouwens over kikkers kussen gesproken en dubbele hobbies.......er is nu een challenge die toch wel heel uitdagend is.

Let ook op de woordkeus in de challenge, die wordt extra spannend als je weet welke winkel het is.

Nee, het gaat de goeie kant op met die challenges......zal wel komen omdat "men" niet goed weet wat een "uitdaging" is :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik zag de cache-challenge ''project 81'' Leuk om deze matrix gevuld te krijgen en vervolgens op zoek te mogen gaan naar deze cache.

Maar tegelijk kwam ook de vraag omhoog borrelen: is er ook een Nederlandse cache-challenge, die gebaseerd is op ''Finds for each day of the year'' Zo ja weet iemand dan de naam en ev. GC-code? Dank voor ev. reactie. Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag de cache-challenge ''project 81'' Leuk om deze matrix gevuld te krijgen en vervolgens op zoek te mogen gaan naar deze cache.

Maar tegelijk kwam ook de vraag omhoog borrelen: is er ook een Nederlandse cache-challenge, die gebaseerd is op ''Finds for each day of the year'' Zo ja weet iemand dan de naam en ev. GC-code? Dank voor ev. reactie. Zoekbaars

Yep die is er, bijvoorbeeld Elke dag een cache (GC2KBDN)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...