Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@eitjes, @Diafragma; Ik vermoed alleen dat ze daar de huidige reviewers niet voor gaan inzetten.

 

Lees post #41 van Keystone in dit topic maar eens.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is werkelijk ongelofelijk hoe druk sommige mensen zich kunnen bezighouden met iets dat ze niet leuk vinden.

 

:thumbsup:

 

Inderdaad! Kom op jongens ... moeten jullie niets voorbereiden? Het wordt morgen prachtig weer om echte doosjes in de echte wereld te gaan zoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is werkelijk ongelofelijk hoe druk sommige mensen zich kunnen bezighouden met iets dat ze niet leuk vinden. Als je challenges niet leuk vindt ga je toch gewoon geocachen?

 

Mijn eerste serieuze bijdrage:Jampotglazen

Wat je reactie betreft± Je hebt gelijk, als je het niets vind laat je het toch gewoon links liggen.

 

Wat je challenge betreft: Die komt te laat! Ik was daar afgelopen zondag nog! Maar hoe lang denk je dat een jampotje het daar vol houdt? Niet lang denk ik toch. Ik kan er wel een foto posten, maar dat voldoet niet aan de challenge.

 

Maar wat me opvalt, Je hebt je eigen challenge als completed gelogd. Is dat niet zoiets als je eigen cache als found loggen? En staat het potje nu echt bij het beeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk staat het potje er, als niemand het het afgelopen uur heeft weggehaald. Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.

 

Het is de bedoeling dat het potje steeds opnieuw geplaatst wordt, door een andere challenge player. Ik ben nieuwsgierig wat er gebeurd als het op gaat vallen dat er steeds een potje wordt terug geplaatst. De verwijzing naar Signal zal de nieuwsgierige vinder naar geocaching verwijzen. Deze challenge is zowel promotie voor Tiel als voor geocaching.

 

Ik heb een action challenge gemaakt. Het gaat om het plaatsen van een potje, niet om het maken van een foto. Ik heb zelf het eerste potje geplaatst. Daarmee heb ik toch mijn eigen challenge volbracht? Ik had ook geen potje kunnen plaatsen, dan had ik hem niet volbracht. Ook wat dit betreft verschillen challenges met geocaches naar mijn mening.

bewerkt door rhr_nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je challenges niet leuk vindt ga je toch gewoon geocachen?

of wijzig je avatar in:

 

a974b58e-0efa-4beb-82ac-37a06bc0c6b5.jpg

 

 

Heel stoer dat je eerst je mooie plaatje onder je DanPan account op mijn challenge post, hem dan verwijderd en dan onder je tweede account post. Stoer hoor. Ben dan een echte kerel, watje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel stoer dat je eerst je mooie plaatje onder je DanPan account op mijn challenge post, hem dan verwijderd en dan onder je tweede account post. Stoer hoor. Ben dan een echte kerel, watje.

Het is werkelijk ongelofelijk hoe druk sommige mensen zich kunnen bezighouden met iets dat ze niet leuk vinden... ;)

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak dan de volgende challenge: "Ik zal geen enkele challenge loggen als completed"

Daag dan iedereen uit deze te accepteren :yes:

 

Duifjes, die die challenges maar niks vinden.

Die is er al

 

Zojuist mijn eerste Challenge uitgevoerd vanuit mijn luie stoel.

Oh ja, moest nog wel even een foto maken dat ik een kikker kus. Daarna uploaden.

 

En is dit het nu? Wat moet ik er mee?

Als dit het 'nieuwe' cachen wordt blijf ik maar lekker ouderwets doosjes etc zoeken.

GeoTeeth :tooth:

Bah dat jij plastic kust, maar ik ga lekker ouderwets weer met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vind ik niet leuk?

 

Edit: Na 10 minuten nog geen reactie. Ik zei het toch, een watje. Iedereen op dit forum weet toch ondertussen dat ik dit soort discussies leuk vind?

 

Doe jij je eens gedragen halve gare, eerst op twitter iedereen voor alles uitmaken en dan hier ook nog de stoere kerel uithangen.

We weten jou standpunt nu wel...jij bent voor...en je hebt een leuk idee voor een challenge weten we ook....ga je nu een normale kist verstoppen of kan je dat niet of ben je bang voor het commentaar??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Challenges worden automatisch gearchiveerd als er te vaak op de “dislike” knop is gedrukt.

 

On each Challenge page there is a link to flag the Challenge as spam, unplayable or for offensive or prohibited content. If a Challenge is flagged enough times it becomes permanently unavailable.

Zie ook: Frequently Asked Questions about Geocaching Challenges

Challenges getting archived What's Going On?

 

Blijkbaar drukken veel mensen op die “dislike” knop van alle challenges die ze tegen komen als ze het niet met het challenges-concept eens zijn.

Ik kan me daar wel in vinden; niet omdat ik challenges unplayable, offensive of de content prohibited vind.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...