Spring naar bijdragen

Hoe Gaan We Met De Caches Om?


Hoe gaan we met caches om  

206 leden hebben gestemd

  1. 1. Je hebt iets beschadigd bij de cache wat doe je?

    • Stuur een mailtje en vertel wat er gebeurt is.
    • Plaats een needs maintenance log.
    • Schrijf in de log dat je iets beschadigd hebt
    • Kijk wat ik kan doen om de schade te herstellen
    • Ik laat het zo en doe helemaal niets
      0
    • Anders; zie mijn post


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ooit schreef iemand: Als je meer dan vijf caches hebt geplaatst archiveer of verbeter dan de slechtste (of zoiets). Dat kan ook een hoop ellende schelen.

 

Ik heb nog steeds geen eigen cache geplaatst omdat ik nog steeds niet de tijd, plek of het geld heb gevonden om daadwerkelijk iets te maken dat iets toevoegt aan het huidige cachebestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Nou

Ik wilde ff kwijt dat ik het geocachen geweldig leuk vind, en ook alles aan doe om te zorgen dat het weer netjes terug geplaatst wordt.

 

Had nog heel verhaal getypt maar wat schiet je er mee op.

Ik denk niet dat het PM maken het grootste probleem oplost, wel erbij maakt.

Want dan moet ik er mee stoppen met het zoeken ernaar, evt inlogcode aanvragen voor 4 of 5 euro lijkt me wel wat.

Dat geeft net een drempel, maar ik kan er geen premium member veroorloven, sorry.

 

Verbaasde mij wel dat dit toch gratis toegangelijk was, en dat brengt toch sooris mee.

Dat in combinatie met de smartphones die zoveel functies hebben, wordt het wel gemakkelijk om zomaar toegang tot dit spel te krijgen.

Dan zijn e mensen bij die dat leuk vinden om dat dan te verstoren, ziek.

 

Ik denk wel dat een klein inschrijf bedrag een bijdrage zou kunnen hebben aan wat serieuser publiek.

 

 

Maar mensen zie er de lol nog van in aub, ik elk geval wel.

Bedankt voor de caches die ik 3 juli gevonden heb (per toeval gevonden Bob evers nr5)

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je nu met een GPSR of met een smartphone, laptop, desktop aan een verlengkabel, of wat dan ook een cache doet.

Dat laatste zou ik wel eens willen zien in het veld, dat word een flinke verlengkabel :lol1:

 

Even een grapje tussendoor om de boel wat luchter te maken :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Dat laatste zou ik wel eens willen zien in het veld, dat word een flinke verlengkabel :lol1:

 

Ooh... ik heb naast de desktop ook altijd een aggregaat bij me. :blink:

 

Daarom maken wij onze caches "stroller accessible". Dan kan daar het aggregaat in. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn cache bestaat uit een nette petling, met een schroefdop en een gc-sticker erop.

Nou blijkt dat er op de cacheplek inmiddels alleen nog een losse logrol ligt, de petling is weg :crybaby: !!!

 

Het is toch van de pot gerukt dat zelfs petlings geript worden, ik heb er geen goed woord voor over, welke debiel doet nou zoiets, bah!!! :thumbdown:

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt ook heel gemakkelijke een needs maintenance log,neer gezet ondankse dat ik net bij cache ben geweest en dit valt te lezen :crybaby:

 

Of op logrol wordt bij nano maximaale grootte naam gezet,dus in plaats 40 namen erop kunnen is er naar 2 loger de logrol vol volgens de logger,achterkant blijkt dan leeg te zijn :crybaby: en nano oprollen wordt ook niet gedaan,maar gepropt :thumbdown:

 

of niks erin en niks eruit,zelfs bij thuis cache zie ik veel eruit,en niks erin !!! :angry:

 

bij sommige cache kan ik wel 2 keer per week erheen,en wat wij ook doen !!

 

zoeken mag geen tijd meer kosten !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of op logrol wordt bij nano maximaale grootte naam gezet,dus in plaats 40 namen erop kunnen is er naar 2 loger de logrol vol volgens de logger,achterkant blijkt dan leeg te zijn :crybaby: en nano oprollen wordt ook niet gedaan,maar gepropt :thumbdown:

 

Gewoon een net logboekje verstoppen, dan hoeft er niets gepropt te worden!

 

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of op logrol wordt bij nano maximaale grootte naam gezet,dus in plaats 40 namen erop kunnen is er naar 2 loger de logrol vol volgens de logger,achterkant blijkt dan leeg te zijn :crybaby: en nano oprollen wordt ook niet gedaan,maar gepropt :thumbdown:

 

Gewoon een net logboekje verstoppen, dan hoeft er niets gepropt te worden!

 

:rolleyes:

 

in mooie nano past geen boekje :blush::crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dan wat leuks. Dicht bij mijn ouders huis ligt een cache verstopt. Op die manier ben ik ook aan deze hobby gekomen. Stiekeme cachers die juist aandacht getrokken hebben. Minstens één keer (mogelijk vaker) is de cache helaas door vandalen vernield. De cache is verschillende keren door omwonenden (die niets met cachen hebben) opgeknapt en netjes weer teruggezet. Maar die cache-eigenaar heeft geen idee hoe goed die cache vertroeteld en dus ook al gered is :yes:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...