Gast JackHoe Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Bij mij lijkt alles nu zelfs sneller te gaan, of denk ik dat nou maar?
Bloodwoosj Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Ik denk het ook. Maar dat kunnen ook al hallucinaties van mijn kant zijn ;-)
Peetee Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Inderdaad, ook volgens mij draait de site flink sneller. Ben benieuwd of dat het komende weekend ook zo te merken is.
LeoCache Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 ...dan weet ik niet of het aan mijn hardware en/of configuratie ligt, maar ik kom d'r helemaal niet op... Groet, Leo
Rabbitt Hill Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Het is een drama met het loggen! Ik weet niet wat ze de afgelopen nacht hebben gedaan daar in de states. ?
tjitte Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Het is een drama met het loggen! Ik weet niet wat ze de afgelopen nacht hebben gedaan daar in de states. ? Hij is hier niet vooruit te branden
AJKwak Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Dan ben gelukkig niet de enige die last heeft van snelheid van de site
Track_leader Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 works as a charme sneller dan gisteren zelfs via een VPN is het sneller.....
Rabbitt Hill Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 De site is wel sneller dan afgelopen dag/nacht toen was er door onderhoud helemaal geen log mogelijk!
Waldio Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Bij deze update hebben ze inderdaad de code wat kleiner gemaakt. Geprobeerd wat samen te voegen, daardoor is de site een stukje sneller geworden!
kalkendotters Geplaatst 15 december 2010 Geplaatst 15 december 2010 Geocaching.com behind-the-scenes upgrade complete! Here's a video tease for your Tues release http://bit.ly/ezAX4n (beta map) #geocaching Volgende week dus een website update met allerlei nieuwe snufjes
Team Tabak Geplaatst 16 december 2010 Geplaatst 16 december 2010 Sinds de update heb ik een probleem met de pocketqueries. Ze worden netjes aangemaakt, daar niet van, maar ze verschijnen niet in het vakje "te downloaden". Wel krijg ik een mailtje, dat ze daar klaar zouden staan... Maar dat gebeurt dus niet. Ik heb ook geprobeerd om een pocketquery met slechts 400 caches aan te maken, zodat deze rechtstreeks in GSAK kan worden ingevoerd via de "mail" optie, maar dat lukt ook niet. Doe ik iets fout? Heb ik iets misschien niet meegekregen??? Of hebben anderen ook te maken met dit fenomeen?
GeSi Geplaatst 16 december 2010 Geplaatst 16 december 2010 Sinds de update heb ik een probleem met de pocketqueries. Ze worden netjes aangemaakt, daar niet van, maar ze verschijnen niet in het vakje "te downloaden". Wel krijg ik een mailtje, dat ze daar klaar zouden staan... Maar dat gebeurt dus niet. Ik heb ook geprobeerd om een pocketquery met slechts 400 caches aan te maken, zodat deze rechtstreeks in GSAK kan worden ingevoerd via de "mail" optie, maar dat lukt ook niet. Doe ik iets fout? Heb ik iets misschien niet meegekregen??? Of hebben anderen ook te maken met dit fenomeen? Hier werkt het nog allemaal als vanouds. De PQ's voor vandaag zijn allemaal binnengekomen (mail ontvangen), en gedownload (via de poagina).
Team Tabak Geplaatst 16 december 2010 Geplaatst 16 december 2010 Raar... ik hou het nog een tijdje in de gaten.... Inmiddels heb ik een kleine pocketquery binnen kunnen halen, maar de grotere worden eenvoudigweg niet in de "te downloaden pocketqueries" geplaatst. Zal ook nog eens even bij geocaching.com in het forum kijken.
Sivota Geplaatst 16 december 2010 Geplaatst 16 december 2010 Raar... ik hou het nog een tijdje in de gaten.... Inmiddels heb ik een kleine pocketquery binnen kunnen halen, maar de grotere worden eenvoudigweg niet in de "te downloaden pocketqueries" geplaatst. Zal ook nog eens even bij geocaching.com in het forum kijken. Hier hetzelfde probleem gemeld?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden