Spring naar bijdragen

25 apr. 2019 - Website: New Search Map


Linkalovers

Aanbevolen berichten

Geocaching.Com heeft hun website aangepast: Website: New Search Map.

           "

With today’s release, we are retiring the old Search map. All search traffic will direct to the new Search map.


Here’s a quick summary of what to look forward to with the new Search Map:

  • Map filters and sorting accessible right from the map.
  • We switched from raster tiles to vector tiles. (These are the tiles that power our map.) A benefit to implementing vector tiles is that they provide future flexibility with respect to styles, features, and attributes.
  • Filter by cache type, difficulty and terrain ratings, size, cache status, has corrected coordinates, geocache name keyword search, not found by, hidden by, and minimum Favorite points all from the new side panel on the map.
  • When hovering over a cache in the side list panel, the location of the cache is highlighted on the map.
  • Filter by geocaches included in a GeoTour.
  • Default sort is by distance (near to far). You can also choose to sort by Favorite points, difficulty, terrain, size, found date, and placed date.
  • Collapse the side panel for full-screen map viewing.
  • As you pan the map, a new “Search this area” button will appear to fire off a new search.
  • View the event date in the cache preview list for Event Caches.
  • Right click on any cache pin to quickly log the cache, add to a List, download GPX, or open the cache details in a new tab.
  • Select only specific caches from the side list panel and add them to a List* all at once.
  • Search the world – This removes all location constraints from your search. For example, “Show me all of the Webcam Caches worldwide.”


We offer two mapping experiences, each can be bookmarked in your web browser for quick and easy access:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hè hè, eindelijk een optie waarmee je de kaart instellingen kan opslaan.

- Begin met de basis kaart
- Klik op het tandwieltje ( aan de rechterkant ) en stel het gewenste aantal zichtbare caches in
- Schuif de kaart naar het juiste gebied en zoom in of uit. Indien de knop "Search this area" zichtbaar is, klik dan daarop
- Klik op 'Filters', maak je selectie/instellingen en klik op "Done'. Duw eventueel F5, om alles opnieuw te laden
- Herhaal eventueel de hier bovenstaande 3 opties, totdat alles naar wens is
- Kopieer dan de url en maak daarvan een snelkoppeling

Ik heb niet alle instellingen/opties getest, maar niet alle instellingen/opties worden in de url opgeslagen. B.v. de optie 'Enabled' staat steeds weer uit, als de snelkoppeling opnieuw wordt gestart.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei amts:

nu nog een manier vinden om alle founds weg te filteren

EDIT -> gevonden

Voor wie benieuwd is naar de manier waarop dat kan.

Dat kan in de Filter-instellingen:

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Bart:

In/uitzoomen en dan opnieuw 'in dit gebied zoeken' levert meer resultaat op.

@Peetee dit is alleen voor premium.

Oké, duidelijk. Jammer dat niet iedereen deze optie heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de indruk dat het niet werkt op mijn MacBook. Als ik nu op Play/Map klik krijg ik een blanco scherm, dat gebeurt ook wanneer op een andere manier de kaart krijg en op search geocaches klik.

Is dit een fout van het systeem ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei regenboog2:

Ik krijg een wit scherm met Explorer en met Google Chrome...

FireFox werkt bij mij wel. Als je die nu installeert, dan daarin gelijk ook de 'add-ons' "Adblock Plus" en/of "Ghostery" installeren ( beide zijn gratis ). Dat scheelt een boel onzin in je browser en is goed voor je privacy.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...