Spring naar bijdragen

25 apr. 2019 - Website: New Search Map


Linkalovers

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Flo van Co:

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik vind de oude kaart prettiger werken, iedere keer die knop "dit gebied doorzoeken" indrukken...

Ieder zijn ding natuurlijk, maar is het dan zo'n probleem om je muisknop een keertje extra in te drukken? Tel eens de muisklikken die je doet op een avondje interpret of in een programma. Een klikje meer of minder zal toch niet echt uitmaken? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee harrie dat is het natuurlijk niet, maar het vervelende is dan wel dat ik dat iedere keer opnieuw moet indrukken na de kaart weer verschoven te hebben.

Ook miste ik tot voor kort de plaatsingsdatum na één keer aanklikken, maar ik zie dat die nu wel is toegevoegd.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Flo van Co:

Nee harrie dat is het natuurlijk niet, maar het vervelende is dan wel dat ik dat iedere keer opnieuw moet indrukken na de kaart weer verschoven te hebben.

Het is vrij onhandig, dat klopt dan ook weer wel. Het is ook wel een nadeeltje dat je ook elke keer de kaartsoort moet selecteren zoals de handige OSM kaart. Maarja voor 30 Euro per jaar mogen we niet teveel klagen.

Er zijn soortgelijke sites die het net iets beter voor elkaar hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei asdasdb:

Jullie weten wel dat je kan klikken op "browse geocaches"? Dan krijg je de 'oude' view terug, die automatisch caches laadt.

Inderdaad, maar dat zou men kunnen weten.

Want....

Op 4/30/2019 om 1:36 PM zei Linkalovers:

....We offer two mapping experiences, each can be bookmarked in your web browser for quick and easy access:

........

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou zo'n grote site als GC sieren als de gebruikersinstellingen zoals de voorkeuren van de kaart daar opgeslagen worden. Om voor iedere instelling een bookmark te moeten maken is ook niet echt handig toch? :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...