Spring naar bijdragen

Favorites


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Team Tabak, als je als CO het anderen kwalijk neemt dat ze hun favo verhuizen, dan denk ik inderdaad dat je eens rustig moet gaan nadenken over wat dat cijfertje nu eigenlijk waard is. Punt van mijn verhaal is dat mijn favo's mijn favorieten registreren en dat ik ze niet zie als beloning voor anderen.

 

Daar denk ik iets anders over, als je het mij niet kwalijk neemt.... Ik zie de favo niet als middel voor mijn eigen registratie (daar zijn - zeker binnen gsak - zoveel andere mogelijkheden voor) maar als waardering voor de co voor een uitgezette cache. En dan ga je daar niet naar believen mee schuiven. Dan frustreer je het favosysteem.... Uitgezonderd gearchiveerde caches. Ik kan Domi in haar gedachtengang wel volgen.

 

Maar gelukkig beperk je de overweging van de prioriteiten binnen mijn leven nu al tot de overweging van wat een cijfertje binnen geocaching waard is en dat stelt me gerust! Dat scheelt een hoop denkwerk.... :-) :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als Basic Member kan ik geen favorites uitdelen. Maar een tijdje terug ontdekte ik de Garmin Free 30 Day Trial Premium Membership

 

Tja, ik wilde wel eens zien wat (voor mij) de meerwaarde is van een Premium Membership.

 

En ach, dan kun je ineens binnen die 30 dagen alle favorites uitdelen die je gewoon als Basic Member opgespaard hebt.

 

Kan maar een keer binnen het .com account en binnen de 30 dagen trial. Ik heb ze allemaal uitgedeeld.

 

Maar ook na ruim 10 jaar geocachen blijf ik gewoon Basic Member! En in de logs die ik schrijf uit ik mijn waardering voor een cache, aangevuld met mooie foto's.

bewerkt door Ringeling
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

TT: Neem me niet kwalijk, maar NN gaat vandaag helemaal niet naar Veere, Middelharnis of Oude Tonghe. Ook niet richting Dordrecht neem ik aan...

 

K.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

No-name... Op de moter is Zeeland een afstand van niks.... Ik zie je straks in Veere, Middelharnis of Oude Tonghe.... :-)

Niet verdwalen hoor Gerrit, Veere is Zeeland, maar of Middelharnis en oude Tonge daar ook naar toe willen verhuizen?? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Regenboog2.... We hebben een ruime 50 km gefietst, deels door Brabant (rond Nieuw Vossemeer) en deels in Zeeland... Langs het Rijn Schelde kanaal. Een mooi gebied maar met erg veel wind.... De koppen zijn weer helemaal leeg.... Eén cache heeft een favoriet verdiend en krijgt die ook. Wij zijn niet zo snel met het geven van favorieten. Dan moet de cache qua plek, tocht en creativiteit toch wel ruim boven het maaiveld uitsteken en daar zijn er niet zo heel veel van. Er worden veel te vaak en te snel favo's gegeven voor caches, die dat absoluut niet waard zijn. Veel cachers gaan volstrekt kritiekloos te werk, wanneer het op het uitdelen van favo's gaat. Dat is jammer, want het gegeven van de favo devalueert er een beetje door.

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk zou ook geen favo's terugpakken van (gearchieveerde) caches. Toen vond ik het verdiend voor die co.

En immers liggen iedere keer genoeg lokale kokertjes om weer eens wat favo's te sparen :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het meer als een nuttige lunchpauze besteding, ik kan ook op mn kont blijven zitten met de bammetjes. Nu is er wat meer beweging wat altijd goed is.

En ja je hebt gelijk, kokertjes zijn helemaal niet leuk en krijgen ook zeker geen uitgebreide log van me.

 

Als ik in de vrijetijd ( wat is dat?) toevallig langs een "puntje" kom en heb er tijd voor om te zoeken zal ik het ook niet laten, heb ik geen zin dat blijft ie ook zeker liggen voor misschien de volgende keer :bangin:

 

Trailtjes heb ik nooit gedaan en weet nu ook zeker dat ik daar zeker niet aan ga beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch blijf ik dit een rare bedoening vinden. Caches gaan zoeken waarvan je al van tevoren weet dat je er weinig aan vindt.......

Inderdaad.

 

ehhhhhh........waarom doe ik deze hobby?........o ja, dan doe ik dingen die ik niet leuk vindt :bangin:

 

Als ik geen Favo's meer heb, dan spijt het me voor de C-O's, die eventueel een favo van mij zouden krijgen, want die krijgen ze dan niet! Ik ga daarvoor echt geen caches 'lopen' waarin ik geen zin heb :no: .

 

 

Dan 'spaar' ik liever een Favo bij een cache die er toch al heel veel heeft en compenseer dat met een extra leuke/mooie log. Zo kan ik dan wel een Favo uitdelen aan een andere cache, die ( in % gezien ) daar dan ook meer aan heeft.

 

 

Gelukkig heb ik er nog genoeg Favo's :clap:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Favo's zijn in mijn optiek overbodig. Ik hecht zelf in elk geval geen waarde aan een favo voor mijn cache. Een leuke log is veel belangrijker. Dan bedank ik de logger nog eens hartelijk. Favoriete caches leg ik vast dmv een bookmark list.

 

En hoeveel favorieten een cache heeft, zegt mij niets over de kwaliteit van een cache. Iedereen hecht waarde aan verschillende aspecten van een cache en dat kan je niet kwijt in een favorite-punt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...