Spring naar bijdragen

Favorites


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Theo222 (originele naam #zucht) als je de log leest (het kost even moeite, dat weet ik) dan had je de geëerde bezoekers van dit forum niet hoeven te vervelen met je vraag

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....is een waardering via GCVote. Over het algemeen vind ik die quotering beter dan de favo's.

En ook nog Firefox installeren? Eigenlijk wordt ik een beetje moe van al die verplichte software die je soms nodig hebt. Hoe meer software, hoe groter de kans dat er iets fout gaat, hoe meer werk om alles up-to-date te houden en hoe groter de bende als b.v. een gps-plugin ( nee, ik noem geen namen ) het weer eens niet doet. Men kan prachtige technieken verzinnen, maar goede software in elkaar zetten, is toch echt een ander vak en soms blijkbaar een onmogelijk opgave. bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vind favorites een mooi middel om een selectie te maken van caches als ik ver weg ben en maar beperkt tijd heb om een paar caches mee te pakken.

 

Voor deze cache (en andere caches van dezelfde maker) ben ik naar Hamburg gereden vanwege het hoge aantal favorites:

Voss Margarine 3946 favorites op dit moment

 

En deze zijn absoluut verdiend.

 

Ik zie wel degelijk een verband tussen het aantal favorites en de kwaliteit van een cache.

Verder vind ik het leuk om een favorite uit te delen als blijk van waardering voor een erg mooi gemaakte cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...