Spring naar bijdragen

Wie Klimt, En Hoe?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Proficiat! Ik bewonder je doorzettingsvermogen! Vanaf nu vormt er voor jou geen enkele T5 cache meer een obstakel! Van touwtjes, gordels en andere zaken heb ik geen verstand, maar er is nog hoop.... Ik zag op een foto bij een logje dat iemand gewoon zijn lange ladder tegen de boom had gezet en die heb ik wél..... haha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus.

 

Een enkele verankering? Tip, maak er voortaan een dubbele van. Kan aan 1 boom, liefst aan 2 bomen.

 

Maaruh, wel leuk he, dat geklim en geklauter. Toch?

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maaruh, wel leuk he, dat geklim en geklauter. Toch?

Ik zal naar die verankering kijken.

 

Een jaar geleden had ik mij niet kunnen voorstellen dat ik T5 caches ooit leuk zou kunnen gaan vinden. Het kan verkeren. Als ik wat gewicht kwijt kan raken en weer wat in conditie kom zijn er nog heel wat leuke dingen mogelijk. Ik kijk er naar uit!

En zoals Barny en Vlinder terecht opmerken, met geocaching heeft het weinig te maken. But who cares? Het is gewoon leuk!

 

Dit is trouwens het enige boomklimforum dat ik ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Maaruh, wel leuk he, dat geklim en geklauter. Toch?

Ik zal naar die verankering kijken.

 

Een jaar geleden had ik mij niet kunnen voorstellen dat ik T5 caches ooit leuk zou kunnen gaan vinden. Het kan verkeren. Als ik wat gewicht kwijt kan raken en weer wat in conditie kom zijn er nog heel wat leuke dingen mogelijk. Ik kijk er naar uit!

En zoals Barny en Vlinder terecht opmerken, met geocaching heeft het weinig te maken. But who cares? Het is gewoon leuk!

 

Dit is trouwens het enige boomklimforum dat ik ken.

 

WAcht maar tot je grotten en bukers in kunt. Dan wordt het pas echt leuk. Of langs wanden hangt. Die bomen boeien me niet zo veel, is leuk om je klimmen bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je MacDD!

Zijn de meeste lost place caches link terrein naar jouw ervaring of kun je over het algemeen kinderen wel meenemen?

Of moet ik even een lost-place draadje starten?

 

Heracross, ook bedankt!

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...