Spring naar bijdragen

Wie Klimt, En Hoe?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even een krabbel in het logboekje zetten!

 

28cc06ec-7258-4dc6-8314-ba973f1e8220.jpg

 

 

Ziet er leuk uit!!

 

 

Als ervaren sportklimmer EN als veiligheidskundige moet ik toch een ernstig appel doen aan je gezonde verstand.

 

Nieuwe helm? Is dat nu een muts of is de vertrouwde rode helm er niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Als ervaren sportklimmer EN als veiligheidskundige moet ik toch een ernstig appel doen aan je gezonde verstand.

 

Nieuwe helm? Is dat nu een muts of is de vertrouwde rode helm er niet meer?

 

Mmmm,,,hier had ik wel op..... maar we waren met z'n 4-en en 1 ervan had geen helm.

bij de vorige foto waren mijn klimmaatjes al beneden en kom ik als laatste....inderdaad met een muts op. (blush)

Maar..... wel bewust: Het risicco op steenslag is kleiner, als er niemand meer boven je klimt / is

 

e734f9e8-79cf-4059-93f4-b0d0b44a8bdb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TP, is dat Oostenrijk? Komt me wel erg bekend voor.

Nee, het was hier: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=ae7e4efa-e80a-4ac9-894e-af1d43f35ac6

 

 

Ergens in Nordrheinland Westfalen. Hij is overigens gearchiveerd omdat er regelmatig uilen zouden nestelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twin, het touw zit toch wel aan 2 bomen vast he ... en als dat zo is, moest je weer naar boven ?

Er zit onder de boom in de wand ook een rotshaak. Daar is met een acht in een zijde van het dubbele touw (11mm-statisch) middels een karabiner in de rotshaak een tweede zekering aangebracht.

Er zat ter plaatse maar 1 rotshaak (wellicht om te kunnen topropen?) dus was dit de beste (alternatieve) krachtendriehoek / dubbele zekering.

 

Je kan via een omweg achterlangs weer naar boven om al je spullen weer uit te halen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...