Spring naar bijdragen

Wie Klimt, En Hoe?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Barny heeft wel een punt, al mist hij er op die manier ook veel. Dat komt misschien omdat hij de door hem verfoeide micro's heeft geprobeerd te vinden. Als cacher van het eerste uur zou hij gelukkiger kunnen worden door iets selectiever te zijn. De vier genoemde locaties zijn beslist de moeite waard, wat kan het vinden van een koker daar nog aan toevoegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ant,tuurlijk een cache die geplaatst is om een bijzondere of mooie cache locatie te laten zien en hij word dan niet gevonden ten eerste plaats een faal van de co, hij is dan niet duidelijk genoeg geweest waar de cache zich bevind

echter prut creatie's die geplaatst zijn om mensen te ergeren en daarbij een hele flauwe hint geven, of juist het ontbreken van een hint blijf ik het liefst heel ver vandaan. ik wil me als geocacher niet door een ander laten ergeren, heeft niets met mijn hobby (geocaching) te maken

 

OD, ik ben al zo selectief als het me mogelijk gemaakt word, de vakantie is daar een voorbeeld van, vele avonden gingen voorbij voordat mijn cachemaatje een beetje lijstej had gemaakt van "interessante" cache's, maar nu de vakantie weer voorbij is gaan de vervuilende micro's weer rap mijn GPS uit zodat ik tenminste cache's mag bezoeken waarvan de CO iets meer heeft nagedacht met meer dan die ene hercencel die de meeste van de (koker)leggers tegenwoordig gebruiken

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tssss Od!

Merel heeft getekend. Ik niet!

Wij hebben één account voor ons samen.

Helaas durfde ik het nog niet aan met mijn schouder. Ik heb het geprobeerd op het vuur en vlam event en het was me vermoedelijk ook wel gelukt, maar tegen welke prijs? No thanks. Ik zet mijn kwaliteiten wel in bij het loggen in dit geval ;-)

Ik gunde de eer liever aan mijn meisje!

En ja, tuurlijk vond ik het ook wel een beetje eng. ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...