Spring naar bijdragen

Challenges


rhr_nl

Aanbevolen berichten

The first released type will be a photo challenge: go somewhere and take a picture.

AHA! Dan wil ik de foto eis terug bij de Earthcaches.........geen antwoorden rondmailen en loggen vanuit je luie stoel!

 

Maarre......wat een lol toch weer. Waarschijnlijk kunnen ze niet achterblijven bij andere hypes op internet.

Ga op de leuning (aan een boom :wacko: ) hangen bij bovengenoemde coordinaten, maak een foto en plaats dit op internet. Liefst direct met je smart phone want dat tikt mooi aan bij de mobiele provider. Jaja.....we zien wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind het prima dat ze zoiets op poten zetten, misschien best een leuk spelletje om aan mee te doen. Ik zie het echter wel als een ander spelletje dan geocachen, dus zie niet in waarom het op de geocachesite erbij moet. Ik zou het meer op prijs stellen als ze heirvoor een andere site zouden maken en dat Groundspeak een soort 'Startpagina' zou maken waarop je kan kiezen tussen de verschillende spelletjes die ze aanbieden (geocaching, challenges, andere creatieve bedenksels). Zo houdt je eea een beetje gescheiden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal hebben hun oordeel al weer klaar. Laten we gewoon afwachten wat het brengt en ik weet zeker dat er creatieve geesten onder ons er iets leuks van kunnen maken. En als je het niks vindt, gewoon niet doen en verder gaan met de alledaagse dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ze die challenges niet mee laten tellen voor de puntjes zie je pas echt hoe leuk het is, dan doet geen hond het, dan kun je net zo goed gaan waymarken.

 

niet mee eens

 

als ze deze challenges nou eens apart gaan bij houden,dan krijgt je ook aparte lijstjes en dan zullen ook vele dat spel gaan spelen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in bovenstaande blog is dan ook te lezen dat je er een apart icoontje voor krijgt en dat de challenges meetellen voor de puntjes

 

 

Geocachers will earn smileys for completing a Challenge. The smileys for Challenges will appear separate from geocaches in user profiles, but will be part of your found/completed count. Geocaching.com Premium Members will be able to create Action and Photo Challenges.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...