Spring naar bijdragen

Hoe Gaan We Met De Caches Om?


Hoe gaan we met caches om  

206 leden hebben gestemd

  1. 1. Je hebt iets beschadigd bij de cache wat doe je?

    • Stuur een mailtje en vertel wat er gebeurt is.
    • Plaats een needs maintenance log.
    • Schrijf in de log dat je iets beschadigd hebt
    • Kijk wat ik kan doen om de schade te herstellen
    • Ik laat het zo en doe helemaal niets
      0
    • Anders; zie mijn post


Aanbevolen berichten

....of nog beter, ik ruim er zelf een paar op die ooit zonder toestemming gelegd zijn, tenslotte moet iedereen een steentje bijdragen aan een perfecte......

 

 

 

dat doe je goed elke illigale geplaatste cache is een gevaar voor het voortbestaan van het spelletje

 

Dan zetten we bij iedere legale cache een vlaggetje neer :bag: . Dan kan iedereen zien dat dié cache legaal en gecontroleerd is. Extra voordeel: de Hint-optie kan ook worden verwijderd & puntjes jagers hoeven niet te zoeken.

 

 

Edit: Hele stukken tekst vallen weg. @##@#$@$#@@#$@#!@@!@ Dit ligt niet alleen aan mijn dikke vingers

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tijdens het maken van de cache S.O.S Zuid-Holland, is er enorm veel tijd gestoken in het maken van originele wp's. Wat ook geld voor de andere S.O.S caches.

1 wp heeft me meer als een maand gekost om dat voor elkaar te krijgen. Dit was een cryptex die naar mijn mening redelijk gelukt was.

Vandaag tijdens een onderhoud rondje kwam ik tot de ontdekking dat de cryptex niet meer in de ammo zat.

Alles was nog keurig verstopt de volledige inhoud met beschrijving zaten nog in de ammo, behalve de cryptex......

Een ripper ???? Die alleen 1 ding uit de ammo haalt, of is hier meer aan de hand ?

 

wp9d249857_0f.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien niet echt waarschijnlijk, maar niet geschoten is altijd mis.

Het zal niet de eerste keer zijn dat er zaken misplaatst worden en per ongeluk in een rugzak verdwijnen (met bijvoorbeeld het terugstoppen van wat eigen tools).

Ik zou het in ieder geval toch nog even vriendelijk aan de laatste loggers vragen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sivota, dat is inmiddels gebeurd en deze teams hebben mij netjes terug gemaild. Met de verklaring dat zij de cryptex niet hebben meegenomen.

 

Jammer, heel vervelend voor je dat de cryptex weg is. Ik kan me voorstellen dat je baalt... :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...