Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Ik zucht eens diep en vraag me af waarom er van die venijnige berichten geplaatst moeten worden in dit zo gemoedelijk draadje. Iedereen heeft zijn eigen woordkeuze, gebruikt woorden die niet zo bedoeld zijn, geschreven taal wordt anders begrepen dan gesproken taal. Waarom dan naar elkaar zo reageren, terwijl iedereen toch hetzelfde wil.

 

Terugkijken lost over het algemeen niets op. Ik moet het toch even doen.

Als Kruimeldief beweert reeds eerder aangegeven te hebben dat zijn cache niet is goedgekeurd door SBB dan zal dat zo zijn, maar ik heb het niet zo begrepen. Mijn fout.

Ik heb eind vorig jaar aan zowel Jan de Behanger als Kruimeldief zowel per PB als per e-mail een paar keer verzocht mij te laten weten of zij een inschatting konden maken wanneer zij gaan beginnen en klaar denken te zijn. Van beiden heb ik op al mijn berichten geen reactie gekregen. Dat heeft mij doen besluiten een limiet te stellen, omdat beiden, anders toch zo overduidelijk aanwezig, mij teleurstelden in hun aanvankelijk enthousiasme.

 

Ik kan mij zeer goed voorstellen dat het maken van een route geen prioriteit heeft boven privé aangelegenheden en zal het ook niemand kwalijk nemen als hij/zij het op de lange baan schuift, er even geen zin in heeft of afhaakt. Ik vind het wel kwalijk als hier niet over gecommuniceerd wordt. Een berichtje is een kleine moeite en wel zo beschaafd. Zeker in tijden waarin iedereen vol is van normen en waarden

 

Het zou zonde zijn, gezien de inspanning van iedereen die gewerkt heeft aan de route-tot-zo-ver om ermee te stoppen. Nu we zo’n eind zijn gekomen, moeten we het ook af maken. Ik hou wel vast aan alles of niets. Een route waar stukken uit ontbreken is geen route. Een elfstedentocht met maar negen steden is een elfstedentocht. Over het tijdelijk ontbreken van één trajekt kan ik me nog heen zetten, maar meer ook niet.

 

Waar staan we? Dankzij prima inzet van GR2 in Vaassen.

Wat kunnen we verwachten van Kruimeldief, Jan de Behanger en Camelion?

De reactie van Kruimeldief een paar berichten hoger om ermee te stoppen beschouw ik geschreven in het licht van de sfeer op dat moment en neem het niet serieus. Ik stel zowel zijn inbreng als die van Jan de Behanger en Camelion nog immer zeer op prijs. Maar dan wel de vraag nu aan hen:

doen jullie nog mee? Zo nee, heel jammer maar zo is het dan. Zo ja, welke planning kunnen jullie afgeven? En niemand kijkt daarbij op een maandje meer of minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik meld mij aan om de hele route in een keer te fietsen!!! Nederland heb ik al in 30 dagen helemaal rond gelopen, dus dit zal wel weer een nieuwe uitdaging worden!! Ik sta al te popelen en mijn Kogatje ook!!!

 

Maak er iets moois van!! (maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend gezien de makers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zucht eens diep en vraag me af waarom er van die venijnige berichten geplaatst moeten worden in dit zo gemoedelijk draadje.

Het venijn zit hem in de staart.

 

Als Kruimeldief beweert reeds eerder aangegeven te hebben dat zijn cache niet is goedgekeurd door SBB dan zal dat zo zijn, maar ik heb het niet zo begrepen. Mijn fout.

Nee, ik heb niet beweerd dat ik de al eens heb aangegeven geen goedkeuring te hebben. Dat was ook niet nodig. Waarom zou ik hier moeten melden dat ik geen toestemming heb? Er was geen haast bij. Zo lang ik geen startpunt heb, hoef ik me verder niet druk te maken. Een route is zo uitgevogeld. Ik heb dit draadje niet verder gevolgd. Ik had een afspraak met JanDeBehanger waar ik stop. De coördinaten zijn bekend. Waar is dan nog meer het wachten op? Op een startpunt. Daar zou Vechtdal voor zorgen. Zo lang die mijn geen eindcoördinaten geven, heb ik geen route.

Ik lees nu net het draadje door vanaf daar waar ik ooit gebleven ben en dat was een aantal berichten terug, ergens in oktober of november, waar ik de topokaartjes heb gepost van mijn eindpunt en een flinke plusminus eindpunt van Camelion in Ommen, wat de startpunt voor Vechtdal zou moeten zijn.

Ik heb eigenlijk nog maar net gelezen dat het Vechtdal team niet meer meedoet. Dan zitten we dus met een gat halverwege Ommen - Emmen. Eerder Emmen dan Ommen.

Het is heel simpel. Om een onderdeel voor LACR klaar te krijgen heb, ben je afhankelijk van drie dingen: Een startpunt, een eindpunt en toestemming om op het eindpunt een cache te mogen plaatsen.

Ik heb maar een punt, het eindpunt, en dat is niet veel. Zo lang ik niet weet waar ik start, kan ik ook geen route maken. Zolang het winterperiode is, zal ik buiten een paar events om, ook niet cachen of ze moeten naast het event liggen.

Een route is niet zo moeilijk. Zoals ik al schreef in een eerdere posting, als ik maar toestemming had was de route gisteren al klaar geweest, of een maand eerder of nog langer. Daarbij vergetend dat ik nog steeds op een startpunt zit te wachten.

 

Ik heb eind vorig jaar aan zowel Jan de Behanger als Kruimeldief zowel per PB als per e-mail een paar keer verzocht mij te laten weten of zij een inschatting kon maken wanneer zij gaan beginnen en klaar denken te zijn. Van beiden heb ik op al mijn berichten geen reactie gekregen.

16-11-2004 heb ik een mailtje van je ontvangen om 22:04 en die heb ik beantwoord op 18-11-2004 om 10:30.

Dat het me spijt zus en zo, dat de gezondheid/lichamelijk conditie in zoverre te wensen overliet dat we een winterstop hebben ingelast tot 01-04-2005 en dat we problemen heb met het krijgen van toestemming, niet alleen voor LACR maar ook voor eigen caches, dat ik ook nog eens zit te wachten op Vechtdal enz enz. Met andere woorden, ik had er zelf een hard hoofd in.

 

Dit heeft me doen besluiten een limiet te stellen, omdat beiden, anders toch zo overduidelijk aanwezig, mij teleurstelden in hun aanvankelijk enthousiasme.

Je kunt maar één ding tegelijk doen. Trouwens van die limiet heb ik zoals al eerder gezegd niets meegekregen. Ik heb net ergens anders beweerd dat ik van alles wat er gepost wordt, ik zeker 98% meekrijg, wat betekent dat die 2% aan missers hier dus zitten :) En als ik het had meegekregen dat had ik zeker gereageerd met iets als geef mijn deel dan maar aan een ander omdat ik niet in de stress wil komen omdat ik een of ander limiet niet kan halen.

 

Ik kan mij zeer goed voorstellen dat het maken van een route geen prioriteit heeft boven privé aangelegenheden en zal het ook niemand kwalijk nemen als hij/zij het op de lange baan schuift, er even geen zin in heeft of afhaakt.
Zo zijn er nog meer redenen: Gezondheidsproblemen die je parten spelen of een elektronische hechtenis, zijn 2 voorbeelden van wel naar buiten willen maar niet kunnen.

 

Ik vind het wel kwalijk als hier niet over gecommuniceerd wordt. Een berichtje is een kleine moeite en wel zo beschaafd.
helemaal mee eens. Verzonden op 18-11-2004 om 10:30

 

Zeker in tijden waarin iedereen vol is van normen en waarden
Iedereen? Het geleuter daarover begint me wel enorm de keel uithangen. Alsof ik Balkenende overal zie en hoor.
Het zou zonde zijn, gezien de inspanning van iedereen die gewerkt heeft aan de route-tot-zo-ver om ermee te stoppen. Nu we zo’n eind zijn gekomen, moeten we het ook af maken. Ik hou wel vast aan alles of niets. Een route waar stukken uit ontbreken is geen route. Een elfstedentocht met maar negen steden is een elfstedentocht. Over het tijdelijk ontbreken van één trajekt kan ik me nog heen zetten, maar meer ook niet.

Ja, is ook zonde maar redder in nood GR heeft aangeboden de route tot aan Winschoten over te nemen. Niet dat Winschoten ook maar in de buurt van de route ligt, maar toch..

 

De reactie van Kruimeldief een paar berichten hoger om ermee te stoppen beschouw ik geschreven in het licht van de sfeer op dat moment en neem het niet serieus.
De reden van de reactie van hierboven is wel duidelijk neem ik aan. moeten en er van doordrongen zijn en limieten en daarbij de opmerking over het overnemen van de route aan de ene kant, het niet hebben van een startpunt en het niet hebben van toestemming aan de andere kant deed mij wel zo reageren ja.

 

Ik wil het eigenlijk wel afmaken, maar dat zal zeker langer duren dan een half jaar.Dat komt mooi uit omdat Camelion nog tot mei nodig heeft en degene die na Camelion komt en voor mij een startpunt maakt, heeft dan ook nog de tijd.

Dan kan ik over een paar maanden nog eens SBB polsen of ze van gedachten veranderd zijn.

 

Als je het te lang vind duren ........, je weet het.

 

KruimelZOD.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terugkijken lost over het algemeen niets op. Ik moet het toch even doen.

Gebruik eens koningswater! (50% salpeterzuur en 50% rokend zwavelzuur).

Zelfs goud lost op! :P

Achterna kiek ie een peerd in de kont!

Als Kruimeldief beweert reeds eerder aangegeven te hebben dat zijn cache niet is goedgekeurd door SBB dan zal dat zo zijn, maar ik heb het niet zo begrepen. Mijn fout.

De Grote Behanger vergeeft alle fouten!

Ik heb eind vorig jaar aan zowel Jan de Behanger als Kruimeldief zowel per PB als per e-mail een paar keer verzocht mij te laten weten of zij een inschatting konden maken wanneer zij gaan beginnen en klaar denken te zijn. Van beiden heb ik op al mijn berichten geen reactie gekregen.

Oh!

Dat bericht moet ik dus nog krijgen!

Ik ben benieuwd! :thumbup:

Dat heeft mij doen besluiten een limiet te stellen, omdat beiden, anders toch zo overduidelijk aanwezig, mij teleurstelden in hun aanvankelijk enthousiasme.

Men heeft mij gewoon aan de oren erbij gesleept

Ik kan mij zeer goed voorstellen dat het maken van een route geen prioriteit heeft boven privé aangelegenheden en zal het ook niemand kwalijk nemen als hij/zij het op de lange baan schuift, er even geen zin in heeft of afhaakt. Ik vind het wel kwalijk als hier niet over gecommuniceerd wordt. Een berichtje is een kleine moeite en wel zo beschaafd. Zeker in tijden waarin iedereen vol is van normen en waarden

Ik vind het niet prettig als J.P geciteerd wordt! :thumbdown:

Dankzij dat soort plannen van die gasten moest ik 2 oktober de hele dag in Amsterdam geocachen. :blush:

Waar staan we? Dankzij prima inzet van GR2 in Vaassen.

Wat kunnen we verwachten van Kruimeldief, Jan de Behanger en Camelion?

De reactie van Kruimeldief een paar berichten hoger om ermee te stoppen beschouw ik geschreven in het licht van de sfeer op dat moment en neem het niet serieus. Ik stel zowel zijn inbreng als die van Jan de Behanger en Camelion nog immer zeer op prijs. Maar dan wel de vraag nu aan hen:

doen jullie nog mee? Zo nee, heel jammer maar zo is het dan. Zo ja, welke planning kunnen jullie afgeven? En niemand kijkt daarbij op een maandje meer of minder.

Mijn planning is dat mijn route klaar is tussen nu en de tijd dat ik de voorgoed benen strek.

Over die geocache langs de route heb ik nog niet echt na gedacht, voor een plekje in het SBB bos heb ik van Marjo gehoord wie ik moet bellen.

'T jammer maar dat bos staat allemaal op made land.

Als het goed is spreek ik aanstaande zondag Dearhunter in Sneek.

Dan gaan we samen mijn eindpunt en zijn beginpunt bepalen.

Ik heb begrepen dat Kruimeldief zich wel kan vinden in het door mij opgedrongen eindpunt.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch even een reactie;

 

Vanaf het begin van dit draadje eea gevolgd en de stille hoop gehad dat we afgelopen zomervakantie de nodige routes konden fietsen. Alle begrip dat zoiets veel tijd kost, maar onze Water heeft al regelmatig gevraagd of die route al klaar is en heeft er dus duidelijk zin in. Dit is overigens geen garantie dat we hem ook werkelijk helemaal uit zullen/kunnen fietsen met de hele club.

 

Maar iedere vakantie van de kids een paar etappes zou heel leuk zijn.

 

Daarom toch het verzoek om de beginstukken al vrij te geven. Dan kunnen we voor de meivakantie al wat plannen maken en hem misschien zelfs dit jaar ook nog afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blokr: heel aardig, maar we zijn het o zo mooie betuwelandschap al voorbij. Mogen we je in 'reserve' houden?

 

Jammer dat het langer gaat duren dan gehoopt, maar als het niet anders is en iedereen daardoor nog gewoon mee, dan is dat toch ook geweldig.

 

Omdat het beginpunt van Jan de Behanger vastligt, wil ik wil voorstellen dat hij met zijn trajekt alvast begint. Dan is dat al vast af en kan het laatste stuk ook worden gemaakt.

 

Hoe denkt Jan de Behanger daar zelf over?

bewerkt door Rovel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het beginpunt van Jan de Behanger vastligt, wil ik wil voorstellen dat hij met zijn trajekt alvast begint. Dan is dat al vast af en kan het laatste stuk ook worden gemaakt.

 

Hoe denkt Jan de Behanger daar zelf over?

Ik heb vanmiddag in Sneek overleg gehad met Dearhunter.

Het probleem is dat zijn stuk naar Appingedam eigenlijk in 2 stukken geknipt moet worden, want het is veel te lang.

Dat biedt hem geen mogelikheid om mooie weggetjes uit te kiezen.

We hebben een punt afgesproken, waar mijn route zal eindigen.

Een dorpje met een camping, horeca en winkels.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het beginpunt van Jan de Behanger vastligt, wil ik wil voorstellen dat hij met zijn trajekt alvast begint. Dan is dat al vast af en kan het laatste stuk ook worden gemaakt.

 

Hoe denkt Jan de Behanger daar zelf over?

Ik heb vanmiddag in Sneek overleg gehad met Dearhunter.

Het probleem is dat zijn stuk naar Appingedam eigenlijk in 2 stukken geknipt moet worden, want het is veel te lang.

Dat biedt hem geen mogelikheid om mooie weggetjes uit te kiezen.

We hebben een punt afgesproken, waar mijn route zal eindigen.

Een dorpje met een camping, horeca en winkels.

 

 

Met dat probleem heb ik dus ook gezeten, maar had als oplossing om dat traject waar jou eindpunt is naar Appingedam in tweeen te delen, eentje bv op 30km van jou eindpunt en nog een kort stukje vanaf dat punt (met overnachtings mogelijkheden natuurlijk) naar Appingedam, dat zou iets van 20km zijn.

Je zou op het tussenpunt een micro neer kunnen leggen en de cache in of bij Appingedam.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat zijn stuk naar Appingedam eigenlijk in 2 stukken geknipt moet worden, want het is veel te lang.

Herkenbaar probleem. Vandaag bezig geweest om de route Vaassen-Zwolle verder uit te zetten. Zit in no time aan 60km tenzij je rechtoe-rechtan fietst. Wordt dus Vaassen-Heerde, Heerde-Hattem, Hattem-Dalfsen, Dalfsen-Ommen.

 

Vanaf Ommen mag Vechtdal (?!) het overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag in Sneek overleg gehad met Dearhunter.

Het probleem is dat zijn stuk naar Appingedam eigenlijk in 2 stukken geknipt moet worden, want het is veel te lang.

Dat biedt hem geen mogelikheid om mooie weggetjes uit te kiezen.

We hebben een punt afgesproken, waar mijn route zal eindigen.

Een dorpje met een camping, horeca en winkels.

Met dat probleem heb ik dus ook gezeten, maar had als oplossing om dat traject waar jou eindpunt is naar Appingedam in tweeen te delen, eentje bv op 30km van jou eindpunt en nog een kort stukje vanaf dat punt (met overnachtings mogelijkheden natuurlijk) naar Appingedam, dat zou iets van 20km zijn.

Je zou op het tussenpunt een micro neer kunnen leggen en de cache in of bij Appingedam.

Dat zou de oplossing kunnen zijn.

De laatste route in tweeen splitsen, dan kan degene die na mij de route maakt fijn door het rivierdallandschap, wat oa bij Zeegse zo mooi is.

Ik neem in mijn route een stukje van de bovenloop van de Drents A mee

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het probleem een beetje. Rolde Appingedam is hemelsbreed zo'n 50km afgerond. Ga je hier tussen een route uitzetten over fietspaden en wegen dan komt hier al snel een flink aantal km's bij. Ik ben aan het kijken wat we gaan doen en dat zal i.i.g. splitsen worden. Mogelijk zullen we daar toch hulp van een ander bij vragen.

 

Ik ga het deze week verder bekijken. :thumbup:

bewerkt door DearHunter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het probleem een beetje. Rolde Appingedam is hemelsbreed zo'n 50km afgerond. Ga je hier tussen een route uitzetten over fietspaden en wegen dan komt hier al snel een flink aantal km's bij. Ik ben aan het kijken wat we gaan doen en dat zal i.i.g. splitsen worden. Mogelijk zullen we daar toch hulp van een ander bij vragen.

 

Ik ga het deze week verder bekijken.  :thumbup:

 

 

Zie PM misschien dat je er wat aan hebt. :eek:

 

 

Gr Twinlife :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij komen we mooi uit.

Op 4 september staat dat Kruimeldief zal eindigen op N 52.54.069 E 6.40.591

Ik neem aan dat dat punt nog steeds staat.

Dat is ongeveer bij Elp, ten zuid-oosten van Assen.

De afstand Elp - Delfzijl over Veendam is iets van 70 km, zeg 100, als je omrijdt.

Jan de Behanger begint vanaf aangegeven eindpunt Kruimeldief en eindigt ca. 50 km. verder. Dan kan hij ook nog oostelijk Assen voorbij, zoals hij wilde. Als DearHunter het verder overneemt, dan loopt het laatste stuk Delfzijl binnen. Of zie ik het verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...