Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

toch is het heel goed mogelijk een lange afstands Multi te maken.

Zo heb ik de Elfsteden Cache gedaan.. ben je ook wel even een paar km's onderweg...

onderhoudbaarheid is inderdaad lastiger!

maar denk dat het op zich goed zou kunnen!

 

groets,

 

Gimli :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien kunnen diegene waar het nu blijft hangen even uitleggen waarom het stagneerd. Anders lijkt het inderdaad een gedoemd project te worden. Misschien kunnen anderen dan een helpende hand toesteken zodat de route voltooid kan worden.

 

Delta123(Dordrecht-Schoonhoven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen diegene waar het nu blijft hangen even uitleggen waarom het stagneerd. Anders lijkt het inderdaad een gedoemd project te worden. Misschien kunnen anderen dan een helpende hand toesteken zodat de route voltooid kan worden.

 

Delta123(Dordrecht-Schoonhoven)

Ja, precies. En... wie is dat dan?

 

Volgens mij is Dwarreltje al lang klaar. Het lijkt dat het hangt bij Leo Krabbendam of Vechtdal.

 

Na vechtdal komt Team Dauwtrappers, die het stokje overdragen aan JanDeBehanger en deze weer aan Twinlife. En dan hebben we het einde bereikt, of je moet in de zee verder gaan.

 

GRTZ

 

KruimSchuim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat je graag hebben wilt dat jouw cache daar begint.  Overnachtingen?

 

Zal wel lukken denk ik ;)

Daar begint mijn route. ;)

Overnachting?

Die mensen komen toch met hun tentje achterop de de fietse!

en dan op Hassen an ;)

 

'T is toch gewoon prettig als er duidelijkheid is?

Als het niet lukt dan blijf ik gewoon met je communiceren.

Gewoon op z'n Drents handje klap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen diegene waar het nu blijft hangen even uitleggen waarom het stagneerd. Anders lijkt het inderdaad een gedoemd project te worden. Misschien kunnen anderen dan een helpende hand toesteken zodat de route voltooid kan worden.

 

Delta123(Dordrecht-Schoonhoven)

Mijn route is reeds maanden geleden al afgemaakt. Heb dit aan Rovel doorgegeven, evenals de eindcoords.

Heb Rovel eveneens een aantal dagen geleden (toen ik zag dat hij op t forum was) een PM geschreven echter geen antwoord gehad... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een deel van deze thread gevolgd, maar om alles te lezen vond ik te gortig :thumbup:

 

Ik zelf heb een idee opgevat om een aantal bij elkaar horende caches te maken die lopen van utrecht tot gorinchem ongeveer.

Om nu precies de problematiek te voorkomen zoals in voorgaande thread te zien is had ik gedacht om deze verzameling allemaal virtuele multi caches te maken die aan het einde een hint bevatten voor een echte cache. Dit betekent dat alle tussenliggende plaatsen onafhankelijk van elkaar gevonden kunnen worden en ook gelogged (via de site) maar dat de cache (stash) niet onderhouden hoeft te worden, als de cache routes zorgvuldig gekozen worden.

 

Ik hoor graag jullie mening

 

gr,

 

fred

Team Cache-Here

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vakanties zijn voorbij, de zomer loopt op zijn laatste pootjes, het wordt weer vroeg(er) donker. Tijd te over om weer eens na te denken over de LACR.

 

Hoe ver zijn we?

We zijn gekomen tot Hoenderloo, het eindpunt van Dwarreltje (Dwarreltje: ik heb je wel een antwoord gezonden, maar is blijkbaar niet aangekomen)

 

De volgenden zijn Leo Krabbendam, Vechtdal, Kruimeldief, Jan de Behanger en Twinlife.

 

Leo Krabbendam is verdwenen en Vechtdal heeft aangegeven liever niet meer mee te doen.

Van Hoenderloo tot daar waar Kruimeldief begint zitten we met een gat. Om niet te stagneren en om exact te kunnen zien hoe groot dit gat nu echt zal zijn, is besloten nu andersom te werken: Twinlife eerst, dan Jan de Behanger en Kruimeldief.

 

Als het goed is, dan is Twinlife diegene die nu een traject aan het bakken is. Op hem is dus het wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...