Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

En in een stal slaap je ook prima hoor maar dan moeten de paarden er wel uit zijn en de boel uitgemest

zijn. :sleep1:

Hm, tegen korting op logies en ontbijt kun je ze toch vragen de stal uit te mesten? Echt dat kamperen bij de boer. :D

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Een toename van nieuwe wetgeving veroorzaakt een toename van nieuwe mazen in de wet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan Dwarreltje ons even laten weten wanneer op de planning staat een begin te maken met het volgende traject?

Niet dat we Dwarreltje willen hoeien, maar dan weten we hoe de zaken er voor staan.

En dan kan Leo Krabbendam ook vast gaan warm draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rovel?

Hoeveel tijd neemt het om de gehele route aan te melden?

Kunnen we een ongeveer een datum vaststellen dat alle gegevens klaar moeten/kunnen zijn zonder tegen slagen.

En aanmelding starten.

 

Vanuit het mooie ZW

Helemaal in tot in het vlakke NO :( Graag met veel wind tegen. :crybaby:

Ik start vast mijn overjarige luchtgekoelde bezemwagen. Dan kan Skansen opgeveegd worden bij gebrek aan beentjes.

 

Maar, bij de weg. Ik moet mijn route nog fietsen. Voor de blessure aan mijn "wings" was het dit weekend niet handig op de dikke banden. Dus wacht even tot zachte heerlijke modder in het bos..... B)

Skansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een datum vaststellen dat alle gegevens klaar moeten/kunnen zijn

Het blijft voor iedereen iets wat in de vrije tijd moet gebeuren. Hoe mooi het ook zou zijn als de route er vóór de komende zomervakantie zou liggen, we kunnen niemand tot haast dwingen.

 

Als de trajekten zijn gemaakt en de caches gelegd, dan is het een kwestie van de cachepagina maken en aanmelden.

Het goedgekeurd krijgen duurt tegenwoordig niet zo lang.

 

Ik denk dat we nog wel een maandje of vier, vijf bezig zijn. Dus of het zin heeft de bezemwagen nu al van stal te halen?

 

Ik zit overigens nog altijd met de vraag of en hoe een basispagina, een mal, gemaakt kan worden die voor alle caches van deze route gebruikt kan worden, zodat we een eenheid krijgen in kleur, lettertype en plaatsing van teksten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de trajektenbakkers.

Er blijkt enige ruis te zijn. Daarom voor alle duidelijkheid:

 

de keuze van het trajekt is geheel vrij, op vier punten na:

1.het beginpunt moet (vrijwel) gelijk vallen met het eindpunt van je voorganger;

2.de afstand van het trajekt mag niet groter zijn dan 40 km;

3.bij het eindpunt moet minimaal één overnachtingsplaats zijn;

4.het trajekt moet gaan in de richting van diegene die na jou komt.

 

Ik heb inmiddels vernomen dat Dwarreltje al een heel eind op weg is richting Leo Krabbendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht een tikkeltje off-topic maar is het een leuk idee om met de teams of een aantal teams dat de lange afstands fietscacheroute maken deel te namen aan het watch-it event, als zogenaamd watch-team? Ik zag dat een groot deel van de club aanwezig zal zijn. Als je niet begrijpt waar ik het over heb moet je maar even kijken op de event-pagina van het watch-it event. Natuurlijk zijn anderen die mee willen doen ook van harte welkom.

 

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht een tikkeltje off-topic maar is het een leuk idee om met de teams of een aantal teams dat de lange afstands fietscacheroute maken deel te namen aan het watch-it event, als zogenaamd watch-team? Ik zag dat een groot deel van de club aanwezig zal zijn. Als je niet begrijpt waar ik het over heb moet je maar even kijken op de event-pagina van het watch-it event. Natuurlijk zijn anderen die mee willen doen ook van harte welkom.

 

Alexander

Het is natuurlijk een goed idee,maar wij zijn net klaar met een team samen te stellen.

Maar blijven natuurlijk genoeg deelnemers/makers over voor jullie om een team samen te stellen.

 

 

gr twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mooi om te lezen! PB's naar Franky en Delta zijn inmiddels verstuurd voor concrete afspraken. Zullen we verdere correspondentie per mail of PB voeren om dit topic niet te veel te vervuilen?

 

Alexander (die een echte teamplayer is)

 

We zoeken overigens nog 1 team om het ideale aantal mensen te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de aanmelding van de gehele tocht nog een aantal maanden zal duren. In huize Pentagram zijn er al diverse vakantie-plannen geopperd en ook weer getorpedeerd. Alleen het idee om deze tocht te gaan doen op ons gemakkie, met tussendoor dagen voor uitstapjes terplekke, kon ieders goedkeuring wegdragen. Zal dus tot volgend jaar moeten wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nee, het gaat niet alleen om de cache. Het idee om met z'n allen lekker bezig te zijn en in de vakantie zo'n hele route af te kunnen fietsen leek ons heel leuk om te doen. Want wil je aan zoiets beginnen, dan is het ook wel leuk als het je af kunt maken. Dus alleen de vakantie-periode komt voor ons gezin dan in aanmerking. Afgewisseld met uitstapjes in de diverse omgevingen die lang niet allemaal even bekend zijn, zou dit een leuke afwisselende vakantie kunnen zijn. Maar volgend jaar ligt Nederland er ook nog, neem ik aan. Aangezien we afgelopen jaar een weekje in Groningen hebben doorgebracht met als hoofddoel; wadlopen, hebben we al kunnen constateren dat het daar heel leuk vakantie vieren is. Dus, voor ons hoef je geen haast te maken. Er zijn nog genoeg mooie plekjes in Nederland om door te struinen met de kids.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien we afgelopen jaar een weekje in Groningen hebben doorgebracht met als hoofddoel; wadlopen, hebben we al kunnen constateren dat het daar heel leuk vakantie vieren is.  Dus, voor ons hoef je geen haast te maken.

Heeft iedereen dit gelezen :ph34r:

 

 

 

Ik moet je helemaal gelijk geven Pentagram. ;)

 

 

gr twinlife :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...