Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zij die op het forum komen en zich niet hebben aangemeld zullen daar wel een reden voor hebben.

En met hen die niet op het forum komen is wat lastig communiceren.

Je kan ze natuurlijk altijd benaderen dmv een e-mail plus je kan dan ook het linkje geven van het draadje op het forum.

 

 

Gr Twinlife :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Leo Krabbendam heeft zich (nog) niet gemeld, maar jullie zullen het met me eens zijn dat we nu wel een keertje door moeten.

Het laatste trajekt tot nog toe eindigt in Hoenderloo. Aanvankelijk was het mijn plan een punt te zoeken dat ongeveer 40km verder ligt, zodat Vechtdal vanaf dat punt kan beginnen, en Leo Krabbendam (of iemand anders) in een later stadium tussen die twee punten een trajekt kan maken. Maar dat punt zoeken is een beetje lastig. Daarbij komt, dat na overleg met Vechtdal , de mogelijkheid bestaat dat we nóg iemand in het oosten nodig hebben.

Dit overwegende, zou ik willen voorstellen om de aanpak enigszins te wijzigen, door thans vanaf Delfzijl door te gaan en naar Hoenderloo af te zakken. Dat betekent dat nu eerst Twinlife aan de bak kan, dan Jan de Behanger, Kruimeldief en Vechtdal. Dan weten we exact welk stuk we tussen het eindpunt van Vechtdal en Hoenderloo over houden.

Als we het zo doen, let dan wel op dat het aannemelijk is dat de route vanaf het zuiden gefietst zal gaan worden. De aanwijzingen die jullie maken moeten dus gericht zijn op hen die komen vanaf het zuiden en dat dat ook de locatie van de cache moet bepalen.

Hoe denken jullie hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat betekent dat nu eerst Twinlife aan de bak kan, dan Jan de Behanger, Kruimeldief en Vechtdal.

Hoe denken jullie hierover?

OK, ik heb wel een route in mijn hoofd.

Alleen dan moet Twinlife mij vertellen, waar hij tussen Loon en Zuidlaren wil eindigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe denken jullie hierover?

Na even de kaart erbij gepakt te hebben, zie ik eigenlijk niet zo het probleem om vanaf mijn eindpunt (Hoenderlo) een groffe 40 km te schatten richting Vechtdalteam. Dat zal ergens rond Epe liggen, lijkt mij zo. Zo héél precies komt dat toch ook weer niet? En Epe als uitgangspunt is volgens mij nogmaals prima haalbaar.

Dus als Jacco in de buurt van Epe bij wat campings een mooi startpunt kiest, kan daar toch tzt een eind gemaakt worden voor traject Hoenderlo-Epe?

Word haast jaloers op degene die dat traject zal gaan maken: allemaal bos!!! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen dan moet Twinlife mij vertellen, waar hij tussen Loon en Zuidlaren wil eindigen

Kijk dat wilde ik net weten waar mijn route moet beginnen of in dit geval eindigen.

Het stond anders even op een laag pitje bij mij maar ga er nu bijna al mijn vrije tijd insteken om een mooie route te maken tussen Delzijl en Loon of Zuidlaren. :thumbup:

 

 

Gr Twinlife :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betekent dit dat Twinlife nu begint met het maken van een trajekt?

Ja ik was er al mee bezig,maar dit stond de laatste weken op een laag pitje.

Ik zal zorgen dat er 1 of 2 trajecten komen tussen Delfzijl en Loon of Zuidlaren.

Als ik klaar ben met de route zal ik Henk mailen met de coordinaten van mijn eindpunt.

 

 

Gr Twinlife :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal zorgen dat er 1 of 2 trajecten komen tussen Delfzijl en Loon of Zuidlaren.

Als ik klaar ben met de route zal ik Henk mailen met de coordinaten van mijn eindpunt.

Ik ga met mijn route langs de westkant van Assen richting Schoonloo.

Ik zou de route gaarne langs de oostkant willen voeren, echter wordt dan de route langer dan 40 km.

Ik kan Twinlife ook niet vragen om zijn route dichter naar Assen te brengen, want dan wordt die route zeker meer dan 40 km.

Dat zal nu ook al gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe denken jullie hierover?

Na even de kaart erbij gepakt te hebben, zie ik eigenlijk niet zo het probleem om vanaf mijn eindpunt (Hoenderlo) een groffe 40 km te schatten richting Vechtdalteam. Dat zal ergens rond Epe liggen, lijkt mij zo. Zo héél precies komt dat toch ook weer niet? En Epe als uitgangspunt is volgens mij nogmaals prima haalbaar.

Dus als Jacco in de buurt van Epe bij wat campings een mooi startpunt kiest, kan daar toch tzt een eind gemaakt worden voor traject Hoenderlo-Epe?

Word haast jaloers op degene die dat traject zal gaan maken: allemaal bos!!! :lol1:

Sorry Dwarreltje, maar vechtdal team woont nog steeds in het vechtdal.En dat is niet op de veluwe.En Epe is ook 40 km vanaf Dalfsen. :thumbup:

En ik neem aan dat Leo Krabbendam via Deventer de ijssel oversteekt.

En ergens bij Harfsen uit komt.Maar ik heb Leo nog niet gesproken.Dan krijg je nog een trajekt Via holterberg , Noetselerberg en de hellendoornseberg.Dat kan een mooie route worden.

Maar we wachten het wel af, waar kruimel eindigd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou de route gaarne langs de oostkant willen voeren, echter wordt dan de route langer dan 40 km.

Ik kan Twinlife ook niet vragen om zijn route dichter naar Assen te brengen, want dan wordt die route zeker meer dan 40 km.

Dat zal nu ook al gebeuren.

Zoals de zaken er nu voor staan word het zeker een route van veel meer als 40km,maar zoals ik al eens vertelde maak ik er ook geen probleem van om twee route's te maken alleen er zit voor mij een beetje meer tijd in omdat ik dan voor mij in een onbekent gebied kom.

 

Ik ga nu eerst kijken wat de mogelijkheden zijn van Assen naar Delfzijl,het zit er dik in dat het twee route's worden.

Henk laat mij tzt even weten waar ongeveer aan de oostkant van Assen dan ga ik mij daar ook even in verdiepen,of dat jij een bestaande fietsroute hebt die verder loopt richting Delfzijl dan kan ik daar op voortbreien.

 

 

Gr Twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar we wachten het wel af, waar kruimel eindigd. :thumbup:

Ik meende ergens gelezen te hebben waar kruimel eindigd met zijn route,kan het even niet zo snel terug vinden.

Misschien een mailtje,want op het forum zie je hem niet zo snel meer. ;)

 

 

Gr Twinlife :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...