Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Mooi de vaart zit erin. Jammer dat ik mijn route heb moeten overdragen, maar zoals het er nu voorstaat (bij mij) een wijs besluit. Ik verheug me eens de route te rijden en wens alle makers succes. Volgens mij wordt er iets moois van gemaakt.

 

Groet van Skansen

bewerkt door skansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.

Omdat het allemaal langer duurt dan verwacht, wil ik hen die tot nog toe een trajekt heeft gemaakt, verzoeken door het achterlaten van een reactie hierop, te laten weten dat zij nog paraat zijn en nog steeds hieraan mee willen doen.

Nog steeds paraat (Schoonhoven-Breukelen). Ik hoop alleen dat ik mijn Wp's nog ergens kan terug vinden...

Ben ik eigenlijk de enige plaatser die zijn route ook zelf al heeft gefietst en per fiets (bij 5 graden) heeft uitgezet? Ik ben benieuwd

 

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het allemaal langer duurt dan verwacht, wil ik hen die tot nog toe een trajekt heeft gemaakt, verzoeken door het achterlaten van een reactie hierop, te laten weten dat zij nog paraat zijn en nog steeds hieraan mee willen doen.

 

Nog steeds paraat.... ;)

 

Ben ik eigenlijk de enige plaatser die zijn route ook zelf al heeft gefietst en per fiets (bij 5 graden) heeft uitgezet?

 

Nee hoor Lex, ook ik heb de route al fietsend uitgezet en naderhand nog eens twee keer gefietst om te controleren. Is die temperatuur belangrijk trouwens??? :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle duidelijkheid: onlangs heeft het Cairnteam de etappe Driebergen-De Klomp afgerond en zelfs met schouderklopje van SBB de box geplaatst. Alle gegevens zijn gepost naar Rovel.

Wij zijn momenteel koortsachtig bezig met de etappes Hoenderloo-Deventer en Deventer-Vaassen. Kaboutermatig begint dit al vorm te krijgen, binnenkort trekken we het terrein in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vechtdal heeft te kennen gegeven geen kans te zien nog langer mee te doen.

Het trajekt Ommen - Emmen (lijkt wel een voetbalwedstrijd tussen NEC-NAC) blijft tot nog toe open.

 

Twinlife heeft gemeld de komende maanden geen gelegenheid te hebben een trajekt te maken. Aangezien het ook voor hem een hobby is, kan ik daar begrip voor hebben. Mits jullie anders vinden, wil ik hem niet aan de kant schuiven. Desnoods komt zijn trajekt later.

 

Met de inzet van GR2 en de hulp van Camelion gaan we een heel eind komen. Ik lig er niet wakker van als we uiteindelijk de route openen met twee stukjes zonder cache. (Ommen-Emmen en Assen-Delfzijl).

Het zou mooi zijn als we de route vóór het voorjaar 2005 klaar hebben.

 

Ik heb het idee dat Kruimeldief (Dauwtrappers?) en Jan de Behanger staan te trappelen van ongeduld en ik wil hen hierbij vragen hun trajekten definitief te gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indien gewenst kunnen wij ook een stuk voor ons rekening nemen. Waar Jan de Behanger stopt (Zuidlaren????) kunnen wij het oppakken en dan een stuk richting Twinlife brengen, of als Twinlife er mee instemt tot Delfzijl (is zo'n 45km)

 

Misschien kan iemand even in het kort nog zeggen wat precies de bedoeling is, zodat ik niet al die 25 pagina's door hoef scrollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De globale bedoeling kun je vinden via de snelkoppeling 'Lange Afstand Cache Route' - pagina aan de voet van dit bericht.

 

In aanvulling daarop:

-de cache moet liggen langs, of aan het einde van het trajekt.

-als de cache niet per fiets bereikbaar is, dan moet er in de buurt van de cache gelegenheid zijn de fietsen en eventuele bagage veilig achter kunnen laten.

-als de cache lopend gevonden moet worden, dan mag de cache maximaal een half uur gaans van het trajekt afliggen.

-het trajekt moet per fiets, maar niet uitsluitend, af te leggen zijn.

-het trajekt moet eindigen bij een overnachtingsplaats (camping/hotel/pension e.d.)

-je mag aanwijzingen die leiden naar de cache, in het trajekt geven

-regelmatig zal een bevestiging gevraagd worden of de cache nog in tact is. Contact houden met de forum is daarom wel handig.

bewerkt door Rovel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noteer ons maar voor het stuk vanaf het eindpunt van Jan de Behanger en i.o.m. Twinlife kunnen we kijken waar wij eindigen. Denk dat Zuidlaren Delfzijl toch net te lang is, omdat ik begrijp dat de route maximaal zo'n 40km moet worden.

 

Dit alles natuurlijk wanneer Twinlife hiermee instemd, want er is een mogelijkheid dat hij het toch zelf wil doen op een later moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Dit suddert maar door en wordt niets, als we zo door gaan.

 

Als we de route nog steeds willen, dan wil ik bij deze een aantal mijlpalen voorstellen om de route eind maart 2005 klaar te hebben.

 

-31 januari 2005: alle trajekten gemaakt.

-1 februari 2005 - 28 februari 2005: caches plaatsen

-1 maart 2005 - 15 maart 2005: caches aanmelden.

 

Wordt 31 januari 2005 niet gehaald, dan zal het nooit gehaald worden en moeten we van dit idee afzien.

 

Als jullie het hier niet mee eens zijn, laat me dat dan maar merken via PB, e-mail of reacties hier.

bewerkt door Rovel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...