Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag bezig geweest om de route Vaassen-Zwolle verder uit te zetten. Zit in no time aan 60km tenzij je rechtoe-rechtan fietst. Wordt dus Vaassen-Heerde, Heerde-Hattem, Hattem-Dalfsen, Dalfsen-Ommen.

 

Vanaf Ommen mag Vechtdal (?!) het overnemen.

Klopt, en die zijn eindpunt wordt mijn startpunt....... maar ik ergens gelezen of gehoord (kom ook op events), dat Vechtdal niet meer mee doet.

 

Volgens mij komen we mooi uit.
Volgens mij komen we er nooit uit.

 

Op 4 september staat dat Kruimeldief zal eindigen op N 52.54.069 E 6.40.591  Ik neem aan dat dat punt nog steeds staat.

Wat mij betreft wel ja, maar waar is mijn startpunt? Ommen - Elp is me echt te gek.

 

Kruimel Together we stand, united we fall.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij komen we mooi uit.

Op 4 september staat dat Kruimeldief zal eindigen op N 52.54.069 E 6.40.591

Ik neem aan dat dat punt nog steeds staat.

Dat is ongeveer bij Elp, ten zuid-oosten van Assen.

Het punt ligt bij de SBB schuur in Schoonloo.

De afstand Elp - Delfzijl over Veendam is iets van 70 km, zeg 100, als je omrijdt.

Jan de Behanger begint vanaf aangegeven eindpunt Kruimeldief en eindigt ca. 50 km. verder. Dan kan hij ook nog oostelijk Assen voorbij, zoals hij wilde.

Op die manier ga je rechtstreeks de veenkolonieen in, het dal van de Hunze of ook wel bekend als de grootste aardappel akker van Europa.

Dat is dus dan gewoon op het fietspad langs een provinciale weg ipv van een fietspad door een gemotoriseerd verkeer vrij bos en niet door het rivierdal van de Drentse A.

Als DearHunter het verder overneemt, dan loopt het laatste stuk Delfzijl binnen.
Dearhunter komt niet uit Veendam, waar woont 35 km westelijker en kent denk ik hier niet de mooiste weggetjes.
Of zie ik het verkeerd?
Ja,

ik voel er niet veel voor om het laatste stuk af te raffelen en de mensen niet de mooiste stukken te laten zien.

Op zo'n manier krijgt men niet een goede indruk van Noord-Nederland en dan krijgen die Hollanders met hun vooroordeel weer gelijk.

 

 

Het kan wel anders, maar dan moet je vanaf Emmen naar Ter Apel en dan verder langs het Ruiten A kanaal, Sellingen en dan verder naar Winschoten, vervolgens Appingedam.

Even royaal gemeten en dan is het nog geen 100km meer.

In dat geval kan ik weinig betekenen, want ik ben daar nauwelijks bekend.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vechtdal doet inderdaad niet meer mee.

 

Kruimeldief: jouw eindpunt heb je zelf opgegeven. Op dit moment zit er niemand voor je. Jouw startpunt bepaal je nu dus zelf: ca. 40km voor je eindpunt. Daar moet in de toekomst het trajekt dat voor jou komt gaan eindigen.

 

Jan de Behanger: ik begrijp je bezorgheid om een goede indruk achter te laten van dat mooie deel van het land, maar laten we nou praktisch blijven.

Je zegt dat het over Sellingen mooier is. Mij best. Maar je zegt tevens dat je dan niets kunt doen omdat je daar niet bekend bent. We hebben jouw hulp nodig. Dus we gaan gewoon, MET jouw hulp rechtdoor, rechtstreeks op ons doel af. Wil men mooi Drenthe zien, dan doen ze dat maar een ander keertje.

Daar komt bij, dat jouw beginpunt een eind voorbij Emmen ligt en we dus weer terug moeten. Over Sellingen is alleen bespreekbaar als je iemand vindt die in dat gebied een trajekt maakt en een cache legt. Sorry, maar anders komen we er niet.

bewerkt door Rovel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joe hest helemoal geliek.

Nuh das heulemoal neit goud.

Tis: Doe hest heulemoal geliek mien jong

of

Joe hebn heulemoal geliek

 

Doe is jij en Joe is u

 

 

Vechtdal doet inderdaad niet meer mee.

 

Kruimeldief: jouw eindpunt heb je zelf opgegeven.

Was dat moar woar mien jong, tis mie opdroagn deur die begangplakkeerl

Op dit moment zit er niemand voor je. Jouw startpunt bepaal je nu dus zelf: ca. 40km voor je eindpunt. Daar moet in de toekomst het trajekt dat voor jou komt gaan eindigen.

Das miroakels mooi mien jong moar wel het daan dat stukkie van Cameulion noar mie tou?

 

Krummel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan de Behanger: ik begrijp je bezorgheid om een goede indruk achter te laten van dat mooie deel van het land, maar laten we nou praktisch blijven.

Je zegt dat het over Sellingen mooier is. Mij best. Maar je zegt tevens dat je dan niets kunt doen omdat je daar niet bekend bent. We hebben jouw hulp nodig. Dus we gaan gewoon, MET jouw hulp rechtdoor, rechtstreeks op ons doel af. Wil men mooi Drenthe zien, dan doen ze dat maar een ander keertje.

Ik heb het idee dat deze Drent niet begrepen wordt! :thumbup:

Dan ga ik nu iets over de Drentse volksaard vertellen:

Als een een Drent voorzichtig wat tegenwerpingen maakt en zegt van dat zien we morgen wel.........

Dan kun je het wel schudden want dan komt het er echt niet van.

Dat eindpuntpunt van Kruimel ligt op zich helemaal niet vast, want er staan geen afspraken voor zijn beginpunt, dat eindpunt kan gerust wel 15 km naar het oosten verschoven worden.

Ik ben gewoon 50 km nodig om 20 km naar Appingedam te komen. :D

Ik moet de route echt wel ergens langs kunnen leiden waar ook een cache te verstoppen is!

Het is tegenwoordig echt niet meer van een munitiekist in een bosje langs de weg donderen.

Dus dat betekend overleg met de beheerder van het grondstuk en dan heb ik echt geen zin om daar voor een 30 km te sturen.

Dan gooit JandeBehanger echt z'n kont in de krib!

Ik moet maar eens kijken of ik het nummer van de Kruimelhotline weer kan vinden! ;)

Ik ben eigenlijk benieuwd wat de mening van Dearhunter en Kruimeldief hier over is.

Ik heb gister een heel prettig overleg gehad met Dearhunter over deze zaak.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me wel in de mening van Jan vinden om niet door het Hunzedal te gaan.

 

Mogelijk kan Jan zijn route nog iets doortrekken richting Gasteren, alhoewel hij me gisteren heeft laten weten graag zijn eindpunt te willen hebben bij Rolde i.v.m. met de betere voorzieningen (slapen, eten, :eek: etc)

 

Ik leg daarna het liefst de route richting Schipborg, Zuidlaren via de oostkant van het Zuidlaardermeer richting Kropswolde, Slochteren, het Schildmeer en dan Appingedam (dit is uiteraard even in een grote lijn aangegeven). Appingedam en geen Delfzijl? Inderdaad. Dit op het advies van Twinlife i.v.m. met de betere overnachtingsmogelijkheden. Dit advies volg ik graag op omdat Twinlife daar beter bekend is.

 

Ik moet dan eens kijken hoeveel kilometer dit gaat worden en kijken waar dit eventuel mooi is om in 2en te hakken. Ik hoop daar deze week aan toe te komen, maar ik kan dat niet garanderen.

bewerkt door DearHunter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij bekruipt het gevoel dat ik het de mannen in het (wijze) oosten maar even zelf uit moet laten zoeken en ik heb ook het stevige gevoel dat ze er wel uitkomen.

 

Nog één advies aan Kruimel: prik zelf nou zelf je beginpunt en wacht niet tot hij/zij die het trajekt vóór jou maakt dat punt bepaalt. We sluiten gewoon op jouw beginpunt aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij bekruipt het gevoel dat ik het de mannen in het (wijze) oosten maar even zelf uit moet laten zoeken en ik heb ook het stevige gevoel dat ze er wel uitkomen.

 

Nog één advies aan Kruimel: prik zelf nou zelf je beginpunt en wacht niet tot hij/zij die het trajekt vóór jou maakt dat punt bepaalt. We sluiten gewoon op jouw beginpunt aan.

De wijzen KWAMEN uit het Oosten. Die zitten nu dus in het Westen. De dwazen zijn in het oosten achtergebleven. En dat maakt het voor jullie westerlingen zo moeilijk, want een dwaze kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. De caches zullen navenant zijn :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wijzen KWAMEN uit het Oosten. Die zitten nu dus in het Westen. De dwazen zijn in het oosten achtergebleven. En dat maakt het voor jullie westerlingen zo moeilijk, want een dwaze kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. De caches zullen navenant zijn  :eek:

 

[off topic mode on]

 

Spreekt hier nu een wijze man dwaas of een dwaze man wijs?

 

[off topic mode off]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft wel ja, maar waar is mijn startpunt? Ommen - Elp is me echt te gek.

 

Kruimel Together we stand, united we fall.

 

Draadje beetje bekeken..... :thumbdown:

-fietsroute plusminus 40 km (zal wel wat langer worden)

-overnachting en cache in de nabijheid eindpunt

-streefdatum 1 mei

 

Wanneer dit klopt wil ik wel een route uitzetten tussen Ommen en Spier.

Kruimel kan dan misschien van Spier naar Elp en dan verder.

Je kunt ook van Ommen richting noordoosten via Coevorden naar Emmen, maar daar woon ik niet en ken de mooie weggetjes niet zo goed.

 

Laat maar even weten....dan kan ik eraan beginnen :thumbup:

 

GRTZ Prof X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadje beetje bekeken..... :)

-fietsroute plusminus 40 km (zal wel wat langer worden)

-overnachting en cache in de nabijheid eindpunt

-streefdatum 1 mei

 

Wanneer dit klopt wil ik wel een route uitzetten tussen Ommen en Spier.

Kruimel kan dan misschien van Spier naar Elp en dan verder.

 

Spier? ;) Dat ligt hier 46 kilometer vandaan, tenminste, volgens mapsource die ik speciaal daarvoor heb geïnstalleerd net.

 

In ieder geval bedankt voor de toegezegde hulp. Er wordt hopenlijk niet van me verwacht dat ik daar een fietsroute uit ga zetten?

Als ik het maar in de auto kan doen dan :thumbup:

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief Geplaatst op Gisteren, 23:53

Spier?  Dat ligt hier 46 kilometer vandaan, tenminste, volgens mapsource die ik speciaal daarvoor heb geïnstalleerd net.

 

Welke versie van mapsource heb je Kruimel ;)

SPIER-ELP is zo'n beetje 14 km. SPIER-EMMEN is 30 km. De afstand van OMMEN naar SPIER is globaal al meer dan 40 km. Eigenlijk zou het mooiste zijn dat iemand (toch weer Vechtdal) uit omgeving Ommen de route hierheen breidt (Echten-Ruinen o.i.d.). Wij pakken dan wel de rest op tot Elp. Of het worden twee trajecten van rond de 40 km. Oja volgens mij woont Geodoc in de buurt van Tiendeveen, misschien kan/wil hij ook wel helpen :) .

 

Ik wacht af.....misschien hebben GR2 en/ of Rovel nog ideëen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...