Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zeg altijd maar tegen mensen in het westen, lekker daar blijven, dan houden wij de lucht hier echt zuiver. ;)

 

Dat zou ik ook het liefst doen, maar zo af en toe moet ik in het kader van de ontwikkelings hulp die kant op ;)

 

Ik heb nu echter de verwachting dat na diverse investeringen vanuit het westen de noordelingen in staat zullen zijn om de "Lange Afstand Cache Route" tot een goed eind te brengen ;)

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

gaat dit nog over het onderwerp of zijn we aan het afdwalen.

 

;) We dwalen af. Sorry ik zal het nooit meer doen :thumbup:

 

Aan de andere kant .... het is de "Lange Afstand Cache Route" dan mag je toch af dwalen ;)

 

Ruud ;)nooit....nooit is wel erg veel gezegd

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik ook het liefst doen, maar zo af en toe moet ik in het kader van de ontwikkelings hulp die kant op

 

Ach ja, wij noemen dat vluchtelingenhulp ;)

 

Zo kunnen we bezig blijven. :thumbup:

 

Maar idd, het wijkt een beetje af van het onderwerp.

 

Die route komt er wel, het lastige is dat iedereen wat doet en dat vetraagd nou eenmaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit hebben we jou eens op sleeptouw genomen naar "Birds" Dan zou je toch moeten weten wat het verschil is tussn frisse lucht en mest.

 

Zie je wel, oogkleppen. Birds ja, Maar... lag Birds onder de rook van Amsterdam dan? Nu wordt het droevig. Het eerste frisse lucht van Amsterdam ligt op.... de Veluwe dus ;)

 

Maar, huh, lui, ik ga dit draadje weer naar mijn hand zetten. Het is leuk om ff offtopic te feesten, maar niet netjes in een draadje die al zo lang loopt en redelijk ontopic is gebleven.

Graag weer richting de LACR.

 

Groet

 

Kruimeldief uw Moddertor :ph34r:Veel Nederlanders hebben last van parasieten; steeds meer mensen met gekleurde vlooienband om pols gesignaleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die route komt er wel, het lastige is dat iedereen wat doet en dat vetraagd nou eenmaal.

 

Ach ja, voor Kerst is het rond. Alleen weet ik niet welk jaar. Ik zit te wachten op de pensionering van de boswachter die het allemaal tegenhoudt. De man is 34.

 

In ieder geval heb ik voor de vakantie geen tijd en dit jaar weet ik nog niet wanneer ik vakantie heb, als ik het al krijg. In ieder geval niet deze zomer. :ph34r:

 

Kruimel ;)If dogs can smell a thousand times better than humans, then why do they stick their nose up your crotch when they meet you?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, huh, lui, ik ga dit draadje weer naar mijn hand zetten. Het is leuk om ff offtopic te feesten, maar niet netjes in een draadje die al zo lang loopt en redelijk ontopic is gebleven.

Graag weer richting de LACR.

 

Groet

 

Kruimeldief uw Moddertor

 

Keurig gemodereerd Kruimel ;)

Ruud :ph34r:liklikslijmslijm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond heren LARC,

 

Ommen-Emmen (en weer terug :ph34r: ) wordt me wat te gortig op de fiets. Maar ik wil graag een route verkennen, uitzetten en vastleggen in een *.mps bestand. En een fraaie cache maken onderweg. Het moet wel in de vrije weekenden gebeuren en ook die zijn een beetje schaars. Het ligt aan de tijdsfactor voor wanneer het GRAND DEPART moet/mag gaan plaatsvinden. Er mag zich ook iemand opwerpen om mede het gat te dichten tussen Ommen en Emmen. Dit gedeelte kan makkelijk in twee etappes.

 

Dus laat nog wat horen uit het zuiden of noorden....

 

Kom vanavond nog wel even terug online....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond heren LARC,

 

Kom vanavond nog wel even terug online....

 

Daar kunnen wij alleen maar bij van worden. Moge u een bevredigend antwoord hebben gekregen in die tussentijd. Ik kan mij volledig in uw woorden vinden, Al was het alleen al dat ik er dan ook wat aan heb.

 

Kruimeldief :ph34r:E-mail luidde het begin van het post-zegel tijdperk in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er mag zich ook iemand opwerpen om mede het gat te dichten tussen Ommen en Emmen. Dit gedeelte kan makkelijk in twee etappes.

 

Ommen - Emmen is ook wat ver voor één etappe, zeker als er nog gekronkeld moet worden. Maar 'naar Emmen' is slechts een indicatie welke kant je op moet. Emmen - Schoonloo is maar een stukkie. Dat leg ik nog schuivend op me achtewerk af. Als we de afstand Ommen - Emmen - Schoonloo beschouwen, en dan mag er nog heel wat gekronkeld worden, dan is dat 80 á 90 km. Dat zijn dus twee etappes.

Als Team Professor X nou begint in Ommen en 45 km. verderop ergens stopt, dan zou Kruimeldief het verder tot Schoonlo moeten redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...