Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Misschien kunnen we dan gezamelijk(waarover iedereen het eens is) een datum vaststellen wanneer het eerste gedeelte van het project klaar moet zijn. 

Er is al heel veel tijd door iedereen ingestoken. Nu afbreken zou zonde zijn.

 

De coördinatie van de LACR is in handen van Rovel. Laten we zijn voorstellen afwachten. Het Cairnteam doet gewoon wat het heeft beloofd (meer dan dat) en houdt zich aan de zeer redelijke termijnen gesteld door Rovel.

Uit de forumbijdrage van Rovel in november klonk enige wanhoop door, kennelijk door het langzame tempo waarin de LACR gestalte krijgt. Hopelijk geeft de huidige ontwikkeling hem geen aanleiding het coördinatorschap in de wilgen te hangen.

 

Wat er volgens ons moet gebeuren is het volgende:

 

- Rovel behoudt zijn stuwende rol;

- Vrijwilligers dienen zich aan om de etappes van de opgestapte Camelion en Kruimeldief over te nemen;

- Gebeurt dat niet, dan zal het Cairnteam de toezegging van Camelion gestand doen door zijn etappe over te nemen.

 

Dit draadje telt inmiddels 26 pagina's. Als er evenveel daadkracht wordt gestopt in het uitzetten van de LACR als in het gezwets erover, dan moet het goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan iedereen die nog een route moet maken aangeven wanneer hij denkt dit gerealiseerd te kunnen hebben?

 

Zoals afgesproken nemen wij het deel wat Twinlife zou doen voor onze rekening. Ik kan nog niet aangeven wanneer klaar te zijn, omdat ik nog niet weet waar we moeten beginnen. Ik heb begrepen dat Jan de Behanger ergens tot Zuidlaren gaat doen, maar ik zou dit eerst graag zeker willen weten, alvorens te beginnen. Dit mede omdat het deel wat wij gaan doen al iets langer zal worden dan het afgesproken aantal km's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al van 8 tot 5 coordinator en er is geen haar op mn hoofd die er aan denkt dit ongevraagd op me te nemen. ik wil alleen wel graag dat er duidelijkheid is over de voortgang van dit project.

 

Je stapt wel erg snel over de bijdrage van kruimel en camelion heen. Ik neem aan dat ze dit met Rovel bespreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je stapt wel heel snel over de bijdrage van kruimel en camelion heen. Ik neem aan dat ze dit met Rovel bespreken.

 

 

Die bijdragen neem ik voor kennisgeving aan en in het geval-Camelion heb ik een oplossing aangedragen.

Ik mag aannemen dat ze Rovel zullen melden dat GR ze heeft weggejaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil met alle liefde en plezier een route van Vaassen tot voorbij Ommen regelen (3 a 4 stukken route). Dat moet ik in de avonduren en op zondagen doen. Ik heb een gezin met 3 kinderen die ook groeien van een beetje aandacht. Zaterdag is voor scouting en soms heb ik dan nog een zaterdag ochtend over.

De avonduren zijn aardedonker en dus onbruikbaar om de route na te fietsen en te controleren.

 

Vooralsnog heb ik twee routes klaarliggen voor Vaassen - Hattem/Zwolle; 1 door de bossen en voor wie daar niet van houd, door het vogelrijke broekland. Ik woon intussen 30 jaar op de Veluwe en ken het hier aardig. Als ik mijn route uitzet wil ik niet dat mensen van A naar B fietsen, maar ook kunnen lezen wat ze onderweg tegenkomen en daar iets mee kunnen (net zoals ik het bij mijn cache De Dellen heb gedaan). De route gaat vooralsnog langs een heuvel waar Prins Hendrik zijn meisjes zou ontmoeten, langs de vroegprehistorische akkers, langs de voederplaatsen in het Kroondomein, etc etc.

Als je van A naar B wil fietsen, dan start je in Vaassen en neem je de dorpenroute naar Hattem. Staan ANWB borden zat! Kan niet missen. Geen GPS voor nodig. Je kan ook de bus nemen.

 

Als iemand tegen me zegt dat ik iets MOET afhebben, dan steekt hij/zij de opdracht maar in een warm en donker hol. Blijkbaar prevaleert de kwantiteit boven de kwaliteit.

 

Wat ik ook absoluut niet begrijp is dat alle routes tegelijk klaar moeten zijn?! En allemaal tegelijk door de approval? Wat maakt het nu uit dat de route in delen gereed komt. Als hij er maar komt! En dan liever een mooie in stukken, dan een k..route in een keer.

 

Dus helpen doe ik graag, maar wel op mijn manier. Als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ook. Maar ik moet niks. Ik ben al getrouwd... :rolleyes:

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je stapt wel heel snel over de bijdrage van kruimel en camelion heen. Ik neem aan dat ze dit met Rovel bespreken.

 

 

Die bijdragen neem ik voor kennisgeving aan en in het geval-Camelion heb ik een oplossing aangedragen.

Ik mag aannemen dat ze Rovel zullen melden dat GR ze heeft weggejaagd.

Niet helemaal. Je moet ze dan wel tot voorbij Ommen. Aansluiten op Kruimeldief...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iedereen die nog een route moet maken aangeven wanneer hij denkt dit gerealiseerd te kunnen hebben?
Zoals afgesproken nemen wij het deel wat Twinlife zou doen voor onze rekening. Ik kan nog niet aangeven wanneer klaar te zijn, omdat ik nog niet weet waar we moeten beginnen. Ik heb begrepen dat Jan de Behanger ergens tot Zuidlaren gaat doen, maar ik zou dit eerst graag zeker willen weten, alvorens te beginnen. Dit mede omdat het deel wat wij gaan doen al iets langer zal worden dan het afgesproken aantal km's.

Zeg het maar!

Ik wil ze liever langs de west kant van Assen langs jagen dan langs de oost kant, dit ivm met camping "Witte zomer".

Kunnnen ze ook mooi even Snel-sneller-snelst meepakken.

Maar ja via Loon naar Zuidlaren door het stroomdal van de Drentse A is ook heel mooi.

Moeten we even bellen?

Ik heb nog wel 300 bel minuten over van dat bel abo van bijna voor niks.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze draag ik mijn route aan jou over. Discussie gesloten.

 

Zo werkt dat niet Kruimel. Niks discussie gesloten. Dit bedoelde ik nu toen ik opmerkte dat moderators zich beter niet met de discussie kunnen bemoeien. Dan gaan de zaken door elkaar lopen.

We zoeken toch geen problemen huh? Als iets mij aangaat beslis ik of een duscussie gesloten is. Wat mijn functie op dit forum als moderator daar mee te maken heeft begrijp ik dus niet.

Kruimeldief de geocacher zou een gedeelte van de route nemen. Kruimeldief het forumlid reageert op een kulverhaal van GR2 over MOETEN en of we ten noorden van huppeldepup er wel van zijn DOORDRONGEN dat....

Maar als Kruimeldief als moderator wordt aangesproken dan wil Kruimeldief ook wel als moderator reageren en als moderator handelen. U vraagt en wij draaien.

Je opmerking dat moderators zich maar beter niet met de discussie kunnen bemoeien slaat hier als een l*l op een drumstel. Ik heb hier nog niemand zien modereren en ik heb tot nu toe geen discussie gezien en ik zou niet weten waar jij dat gepost moet hebben.

 

Overdragen aan mij is evenmin aan de orde.

Welnu aan wie dan? Jij stelde hooghartig voor om de route tot aan Winschoten te nemen. Bij mijn weten zit daar mijn route tussen. Neem je nu wel of niet tot aan Winschoten over?

 

Het valt me op dat men opeens erg lichtgeraakt reageert nu de deadline van 31 januari nadert.

Het valt me op dat jij niet leest. Ik meende werkelijk dat ik geschreven heb dat ik er niet van hou dat ik iets MOET en al helemaal niet als men zich ook nog arrogant afvraagt of we in het Noorden er wel van zijn DOODRONGEN dat.... Ik ben me er van doordrongen dat het maar een spelletje is en dat er geen leven op het spel staat.

Dit draadje telt inmiddels 26 pagina's. Als er evenveel daadkracht wordt gestopt in het uitzetten van de LACR als in het gezwets erover, dan moet het goed komen.

Kwestie van instellingen. Bij mij telt het nog maar net 9 pagina's

Je stapt wel erg snel over de bijdrage van kruimel en camelion heen. Ik neem aan dat ze dit met Rovel bespreken.

Hij stapt ook snel over onze, en in ieder geval mijn, bijdrage heen. Hij schijnt niet gelezen te hebben dat ik de route al lang klaar had maar geen toestemming krijg.

Je stapt wel heel snel over de bijdrage van kruimel en camelion heen. Ik neem aan dat ze dit met Rovel bespreken.

Die bijdragen neem ik voor kennisgeving aan en in het geval-Camelion heb ik een oplossing aangedragen.

En in het geval Kruimeldief reageer je op alles behalve waar je op zou moeten reageren. Zorg jij maar voor toestemming om een cache te plaatsen in de omgeving waarvan de coördinaten ik in November al in dit draadje, inclusief kaart heb gepost. Ik krijg voor die omgeving geen toestemming. SBB wenst niet aan die flauwekul mee te werken

Ik mag aannemen dat ze Rovel zullen melden dat GR ze heeft weggejaagd.

Ik mag aannemen dat jij dat zelf heel goed kunt, anders speelde je nu niet de woordvoerder voor Rovel.

Jij mag mijn route doen en de discussie tussen jou en mij is hierbij gesloten en nu schrijf ik dit als moderator. Verdere k*l wordt gedeleted.

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

### Bericht aangepast door moderator. AUB geen Flamewar uitlokken ###

 

Wat wel even moet worden gemeld is dat de etappe Deventer-Vaassen inmiddels volledig in kannen en kruiken is. Coördinator Rovel beschikt inmiddels over alle gegevens.

Ik hoor wel van Rovel hoe het zit met Vaassen-richting Zwolle/Ommen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...