Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Kruimeldief Geplaatst op Gisteren, 23:53

Spier?  Dat ligt hier 46 kilometer vandaan, tenminste, volgens mapsource die ik speciaal daarvoor heb geïnstalleerd net.

 

Welke versie van mapsource heb je Kruimel

 

Moet ik even kijken, heb het er gisteren speciaal voor op gezet ;)

 

[rommel rommel rommel]

 

Nummer 5. Ingevoerd: Adres Kruimel --- Spier. Opdracht, geef route. En dat werd 45.9 km Kan het niet met TomTom doen omdat mijn PPC de geest leek te geven en weigert de touchscreen als zodanig te herkennen

 

 

SPIER-EMMEN is 30 km.

Ik geloof alles :P Zal jij wel een andere route nemen dan Mapsource voor mij berekend. Het ligt er misschien aan waar woon in Emmen. Ik woon helemaal ten zuiden van Emmen, bijna in die waterplas. Als ik op mijn dakterras ga staan, zie ik die bonte kraai op het dak van zo'n hotel.

 

Oja volgens mij woont Geodoc in de buurt van Tiendeveen, misschien kan/wil hij ook wel helpen :thumbup: .

Dan is hij zeker pas verhuisd. Als ik weer op mijn dakterras ga staan kan ik normaal gesproken bijna zijn huis zien, net links van die kraai en dan verderop. :)

Ach, 46 kilometer, 30 kilometer, tis Kruimel allemaal te ver om te fietsen en de twinnyload is al 10 jaar niet meer uit de schuur geweest ;)

 

GRTZ

 

Kruimelfiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nummer 5.  Ingevoerd: Adres Kruimel --- Spier. Opdracht, geef route. En dat werd 45.9 km
Onder preferences, routing kun je "shorter distance" instellen, staat bij jouw misschien nog op "faster time"

Dan kom je uit op 37 km! :thumbup:

Kan het niet met TomTom doen omdat mijn PPC de geest leek te geven en weigert de touchscreen als zodanig te herkennen
Toch blij dat ik niet zo'n Yakumo gekocht heb, nu je vertelt dat jij die gadget ook al niet meer aan de praat krijgt! ;)
SPIER-EMMEN is 30 km.

Ik geloof alles ;) Zal jij wel een andere route nemen dan Mapsource voor mij berekend. Het ligt er misschien aan waar woon in Emmen. Ik woon helemaal ten zuiden van Emmen, bijna in die waterplas. Als ik op mijn dakterras ga staan, zie ik die bonte kraai op het dak van zo'n hotel.

Ach, 46 kilometer, 30 kilometer, tis Kruimel allemaal te ver om te fietsen en de twinnyload is al 10 jaar niet meer uit de schuur geweest ;)

Het lijkt mij wel een perfekt idee als Kruimel een route maakt van Spier naar Schoonloo! bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het niet met TomTom doen omdat mijn PPC de geest leek te geven en weigert de touchscreen als zodanig te herkennen
Toch blij dat ik niet zo'n Yakumo gekocht heb, nu je vertelt dat jij die gadget ook al niet meer aan de praat krijgt! :thumbup:

Dit is ook geen Yakumo maar een Siemens Loox 600 met de bekende LOOX problemen. Het ding is zo 3 jaar oud en ik denk, dat er niet veel meer van zijn, die ook nog dezelfde draaiuren hebben als deze ;)

Maar, ik schreef LEEK... een Harde Reset en hij doet het weer. Maar mag nu alles weer installeren. Een HR staat gelijk aan een format C:. Met die verschil dat je de windows niet hoeft te installeren ;)

 

Onder preferences, routing kun je "shorter distance" instellen, staat bij jouw misschien nog op "faster time"

Dan kom je uit op 37 km! ;)

Klopt precies, tenminste 36,9. Het lijkt wel alsof je weet waar ik woon ;)

 

Het lijkt mij wel een perfekt idee als Kruimel een route maakt van Spier naar Schoonloo!

Perfecte idee? Die van jou hebben altijd uitleg nodig ;) Dus ... Hoezo?

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder preferences, routing kun je "shorter distance" instellen, staat bij jouw misschien nog op "faster time"

Dan kom je uit op 37 km! ;)

Klopt precies, tenminste 36,9. Het lijkt wel alsof je weet waar ik woon ;)
Je had hierboven al een redelijk exacte lokatie gegeven, ik heb niet eens naar je gepubliceerde koordinaten gekeken. Het kodewoord "waterplas" was voldoende.
Het lijkt mij wel een perfekt idee als Kruimel een route maakt van Spier naar Schoonloo!
Perfecte idee? Die van jou hebben altijd uitleg nodig ;) Dus ... Hoezo?

Er is geen uit leg nodig naar mijn idee, als zich iemand aanbiedt om de de zaak weer op de rails te helpen.

Ach, ik kan ook wel vanuit Spier vertrekken! :thumbup:

Echter dan gaat de route niet door een heel mooi bos!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien hebben GR2 en/ of Rovel nog ideëen

 

Fantastisch da je mee wilt doen, Prof X.

 

Ideëen genoeg, maar of iemand er wat aan heeft is twee. Daar komt bij, dat

het gevaar bestaat dat het spuien van mijn ideëen als westerse inmenging in oosterse aangelegenheden wordt gezien, dus daar moet ik een beetje voor oppassen. :thumbup:

 

Lijkt dit jullie wat?

- Camelion eindigt in Ommen (is een gegeven)

- Professor X gaat van Ommen naar Emmen

- Kruimeldief van Emmen naar Schoonloo

- Jan de Behanger van Schoonloo naar waar hij wil, maar niet verder dan

de lijn Groningen - Hoogezand - Winschoten.

Dearhunter van eindpunt Jan de Behanger naar Delfzijl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht die "Lange Afstand Cache Route" er ooooit komen, dan hebben die noorderlingen het in iedergeval door hun getreuzel ;) voor elkaar gekregen dat hij zo het "Guinness Book of Records" in kan, alszijnde de cache met de langste voorbereidings tijd ;)

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht die "Lange Afstand Cache Route" er ooooit komen, dan hebben die noorderlingen het in iedergeval door hun getreuzel ;) voor elkaar gekregen dat hij zo het "Guinness Book of Records" in kan, alszijnde de cache met de langste voorbereidings tijd ;) 

Ruud

 

Moeten wij hier nu trots op zijn. ;)

Maar of het getreuzel is laat ik in het midden, er zijn een paar Geocachers die hebben zich terug getrokken door omstandigheden en dan vallen er gaten in de route die nu pas weer opgevult worden.

En daar komt nog bij dat je in het Noorden niet zoveel mogelijkheden hebt als in het midden van het land t.a.v. fietsroutes.

Plus SBB en andere instanties willen nog wel een moeilijk doen om een cache te plaatsten.

 

Maar je kan het ook van een andere kant bekijken, de noordelingen willen jullie het mooiste deel van Nederland laten zien en dat vergt nogal wat tijd. ;)

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je kan het ook van een andere kant bekijken, de noordelingen willen jullie het mooiste deel van Nederland laten zien en dat vergt nogal wat tijd. ;)

 

Gr Twinlife  :thumbup:

 

Vergt nogal wat tijd ;) We zijn sinds de start van draadje 1 jaar en 21 dagen verder. Ik heb Drenthe (met een h, ja ik leer snel) en Friesland gezien en daar was ik snel mee klaar. Misschien dat Groningen nog iets te bieden heeft ;)

Ruud ;)

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biertjuh,January 27 2005, 17:20:35 ]

 

Ik heb Drenthe (met een h, ja ik leer snel) en Friesland gezien en daar was ik snel mee klaar. Misschien dat Groningen nog iets te bieden heeft ;)

Ruud

 

 

Tja de keren dat je Friesland en DrentHe gezien hebt was je misschien wel met de verkeerde mensen op pad (ik noem geen namen hoor), die hebben jullie vast en zeker niet het mooiste laten zien. ;)

En Groningen heeft zeker wat te bieden, je zult nog versteld staan. ;)

En je weet hte he "er gaat niks boven Groningen" ;)

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

bewerkt door twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de keren dat je Friesland en DrentHe gezien hebt was je misschien wel met de verkeerde mensen op pad (ik noem geen namen hoor), die hebben jullie vast en zeker niet het mooiste laten zien.

En Groningen heeft zeker wat te bieden, je zult nog versteld staan. ;)

En je weet hte he "er gaat niks boven Groningen"

 

 

Gr Twinlife

 

Verkeerde mensen icon14.gif Jij durft nogal wat te zeggen ;) Voor je het weet heb je een moderator uit Emmen in je nek.

Wat betreft Groningen heb je gelijk ;) Groningen is het einde van de wereld, alhoewel zij ons willen laten geloven dat het 't begin is ;)

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de keren dat je Friesland en DrentHe gezien hebt was je misschien wel met de verkeerde mensen op pad (ik noem geen namen hoor), die hebben jullie vast en zeker niet het mooiste laten zien. ;)

En Groningen heeft zeker wat te bieden, je zult nog versteld staan. ;)

En je weet hte he "er gaat niks boven Groningen"

Nee T, dat is het niet,

Het is een Amsterdammer. ;) Als die de ghetto heeft verlaten, vallen automatisch bij hem de oogkleppen neer. Zo ziet hij niets wat links en rechts van hem gebeurd en vooruit durft hij niet te kijken, wetend dat het allemaal mooier is en bang dat als hij terugkomt in zijn stadsdeel, de omgeving hem nog meer de schrik aan jaagt.

 

Tja, gevangen in Amsterdam. tiswah

 

Ik heb de man mogen aanschouwen in Snits. Breek me de bek niet open.... Niets deugde, dat kan ik je wel vertellen.

 

Ruud :thumbup: Kopop jongen, dat wat je hier ruikt is frisse lucht.

 

Kruimel ;)Ik zeg meestal sneller wat ik denk, voordat ik er over nagedacht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee T, dat is het niet,

Het is een Amsterdammer.  ;) Als die de ghetto heeft verlaten, vallen automatisch bij hem de oogkleppen neer. Zo ziet hij niets wat links en rechts van hem gebeurd en vooruit durft hij niet te kijken, wetend dat het allemaal  mooier is en bang dat als hij terugkomt in zijn stadsdeel, de omgeving hem nog meer de schrik aan jaagt.

 

Tja, gevangen in Amsterdam. tiswah

 

Ik heb de man mogen aanschouwen in Snits. Breek me de bek niet open.... Niets deugde, dat kan ik je wel vertellen.

 

Ruud  :thumbup:  Kopop jongen, dat wat je hier ruikt is frisse lucht.

 

Kruimel  ;)Ik zeg meestal sneller wat ik denk, voordat ik er over nagedacht heb.

 

Sorry kruimel maar wat ik daar rook was mest ;) Als jij denkt dat dat frisse lucht was zou je toch eens naar het westen moeten komen waar je de zeelucht en de heerlijke geur van het bos op kunt snuiven. Ooit hebben we jou eens op sleeptouw genomen naar "Birds" Dan zou je toch moeten weten wat het verschil is tussn frisse lucht en mest.

 

;) Ruud die kruimel met mes en fork heeft zien worstelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij denkt dat dat frisse lucht was zou je toch eens naar het westen moeten komen waar je de zeelucht en de heerlijke geur van het bos op kunt snuiven.

 

Ben ja al zover gezonken dat je al die uitlaatgassen en dampen van de chemische industrie frisse lucht noemt?

 

Ik zeg altijd maar tegen mensen in het westen, lekker daar blijven, dan houden wij de lucht hier echt zuiver. :thumbup:

bewerkt door DearHunter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...