Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Dit suddert maar door en wordt niets, als we zo door gaan.

 

Als we de route nog steeds willen, dan wil ik bij deze een aantal mijlpalen voorstellen om de route eind maart 2005 klaar te hebben.

 

-31 januari 2005: alle trajekten gemaakt.

-1 februari 2005 - 28 februari 2005: caches plaatsen

-1 maart 2005 - 15 maart 2005: caches aanmelden.

 

Wordt 31 januari 2005 niet gehaald, dan zal het nooit gehaald worden en moeten we van dit idee afzien.

 

Als jullie het hier niet mee eens zijn, laat me dat dan maar merken via PB, e-mail of reacties hier.

 

Het Cairnteam moet nog twee etappes maken. Dat zal ruimschoots vóór 31 januari lukken. Driebergen-De Klomp is helemaal klaar, de cache ligt ook al op zijn plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit suddert maar door en wordt niets, als we zo door gaan.

 

Als we de route nog steeds willen, dan wil ik bij deze een aantal mijlpalen voorstellen om de route eind maart 2005 klaar te hebben.

 

-31 januari 2005: alle trajekten gemaakt.

-1 februari 2005 - 28 februari 2005: caches plaatsen

-1 maart 2005 - 15 maart 2005: caches aanmelden.

 

Wordt 31 januari 2005 niet gehaald, dan zal het nooit gehaald worden en moeten we van dit idee afzien.

 

Als jullie het hier niet mee eens zijn, laat me dat dan maar merken via PB, e-mail of reacties hier.

Dwarreltje is een doener, geen denker. Met deze data kan ik iets: doen! :huh:

Wat mij betreft staat t hiermee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vandaag de etappe Hoenderloo-Deventer verkend. De route staat nu vast. Alleen nog ietsjes schuiven met waypoints.

Ook de plaats voor de cache is vastgesteld in samenspraak met een grondeigenaar die we tegenkwamen en die meteen toestemming gaf. We verwachten de etappe deze week af te ronden en de gegevens over te dragen aan Rovel.

Vervolgens komt Deventer-Vaassen aan de beurt. In de voorbereidende fase is een goed gesprek nodig met streekbewoner Heirbaut Hunters, wellicht valt er een afspraak te ritselen.

 

Cairnteam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Etappe Hoenderloo-Deventer in kannen en kruiken, evenals de cachewandeling kort voor het eindpunt. Box is geplaatst, met toestemming grondeigenaar. Alle gegevens naar Rovel verzonden.

De komende dagen werken wij aan Deventer-Vaassen, om ruim voor 31 januari te eindigen.

Hulde.

 

Cainteam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd niet zoveel gevolgd van de stand van zaken. Kan er een samenvatting gegeven worden hoe het er voor staat en wat er eventueel van ons allemaal verwacht wordt de komende maanden. Ook om iedereen weer eens wakker te schudden voor dit leuke project. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd niet zoveel gevolgd van de stand van zaken. Kan er een samenvatting gegeven worden hoe het er voor staat en wat er eventueel van ons allemaal verwacht wordt de komende maanden. Ook om iedereen weer eens wakker te schudden voor dit leuke project. :blush:

 

 

Enige tijd geleden heeft Rovel een ultimatum gesteld: 31 januari moeten alle etappes klaar zijn. Hopelijk zijn alle uitzetters, ook ten noorden van de lijn Zuuk-Dedemsvaart, hiervan doordrongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd niet zoveel gevolgd van de stand van zaken. Kan er een samenvatting gegeven worden hoe het er voor staat en wat er eventueel van ons allemaal verwacht wordt de komende maanden. Ook om iedereen weer eens wakker te schudden voor dit leuke project. :blush:

 

 

Enige tijd geleden heeft Rovel een ultimatum gesteld: 31 januari moeten alle etappes klaar zijn. Hopelijk zijn alle uitzetters, ook ten noorden van de lijn Zuuk-Dedemsvaart, hiervan doordrongen.

Doordrongen wel. Maar wat niet kan, kan niet. En ik ga het sowieso niet redden voor 1 april. De route Vaassen - Zwolle/Hattem is nagenoeg klaar, maar te lang. Voorlopig echt geen tijd om het op te pakken.

 

Overigens snap ik niet waarom er een ultimatum ligt in de winter. 's Avonds kan ik niks doen omdat ik dan het bos niet in kan (na zonsondergang). Ik wil met alle liefde en plezier helpen, maar zonder ultimatum! Het is een kwestie van prioriteiten en dit heeft voor mij geen hoge prioriteit.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doordrongen wel. Maar wat niet kan, kan niet. En ik ga het sowieso niet redden voor 1 april. De route Vaassen - Zwolle/Hattem is nagenoeg klaar, maar te lang. Voorlopig echt geen tijd om het op te pakken.

 

Overigens snap ik niet waarom er een ultimatum ligt in de winter. 's Avonds kan ik niks doen omdat ik dan het bos niet in kan (na zonsondergang). Ik wil met alle liefde en plezier helpen, maar zonder ultimatum! Het is een kwestie van prioriteiten en dit heeft voor mij geen hoge prioriteit.

 

 

De term ultimatum is van het Cairnteam, niet van Rovel. Die heeft gewoon een uiterste datum gesteld. Een goede zaak, anders blijft iedereen het maar voor zich uitschuiven.

Het Cairnteam heeft vandaag de etappe Deventer-Vaassen in elkaar gedraaid en de cache geplaatst. We moeten nog even waypoint- en tekstbestandjes maken, dan is ook dit gedeelte voor de bakker. Kwestie van een paar uurtjes.

Als alle anderen nu ook even doorbijten dan komt die route er een keer. Of moet het Cairnteam soms het hele traject tot Winschoten ff doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De term ultimatum is van het Cairnteam, niet van Rovel. Die heeft gewoon een uiterste datum gesteld. Een goede zaak, anders blijft iedereen het maar voor zich uitschuiven.

 

 

Heel ff een klein of topic dingetje :yes:

 

Bij wie komt mij dat ook zo bekent voor……….

 

 

Barny

Wel met een mercedesster.gifop zijn kap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als alle anderen nu ook even doorbijten dan komt die route er een keer. Of moet het Cairnteam soms het hele traject tot Winschoten ff doen?

Prima. Stop ik er nu mee. :yes:

 

Dan doet het Cairnteam ook wel de etappe Vaassen-Hattem/Zwolle. Of we er nou drie of vier doen, dat maakt dan ook niet meer uit.

Tenzij er wellicht iemand anders is die een bijdrage wil leveren aan de totstandkoming van een langeafstandcacheroute?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige tijd geleden heeft Rovel een ultimatum gesteld: 31 januari moeten alle etappes klaar zijn. Hopelijk zijn alle uitzetters, ook ten noorden van de lijn Zuuk-Dedemsvaart, hiervan doordrongen.

 

Huh? MOETEN klaar zijn? "hopenlijk zijn de uitzetters ten noorden van huppeldepup , hiervan DOORDRONGEN"?

Ben jij er wel van DOORDRONGEN dat we hier in het Noorden helemaal niets MOETEN. Er is maar een ding wat ik moet en dat doe ik dagelijks en alleen.

 

Geef mijn portie dan maar aan fikkie.

 

Neem de route tot aan JanDeBehanger er maar bij dan. Ik hou niet van ultimatums vooral niet omdat mijn route zonder toestemming gisteren een feit was geweest, of verleden week, of een half jaar geleden. Als jij wel toestemming krijgt wil ik er graag een copie van HEBBEN.

 

Bij deze draag ik mijn route aan jou over. Discussie gesloten.

 

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze draag ik mijn route aan jou over. Discussie gesloten.

 

 

Kruimel_tr_2.gif

 

 

Zo werkt dat niet Kruimel. Niks discussie gesloten. Dit bedoelde ik nu toen ik opmerkte dat moderators zich beter niet met de discussie kunnen bemoeien. Dan gaan de zaken door elkaar lopen.

 

Overdragen aan mij is evenmin aan de orde. Het valt me op dat men opeens erg lichtgeraakt reageert nu de deadline van 31 januari nadert. Dit terwijl die deadline al in november werd gesteld, door Rovel. Het Cairnteam kon goed met die deadline leven, de anderen tot nu toe ook, want ik heb tot nu toe geen gesputter gehoord. Maar nu het bijna zover is loopt men boos weg.

 

Het Cairnteam gaat door tot Hattem/Zwolle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag gisteren over een stand van zaken lijkt aardig wat discussie te vormen over hoe snel alles gerealiseerd kan worden. Volgens mij heeft niemand echt afgezegd. Kan iedereen die nog een route moet maken aangeven wanneer hij denkt dit gerealiseerd te kunnen hebben? Misschien kunnen we dan gezamelijk(waarover iedereen het eens is) een datum vaststellen wanneer het eerste gedeelte van het project klaar moet zijn.

Er is al heel veel tijd door iedereen ingestoken. Nu afbreken zou zonde zijn.

 

Misschien is het mogelijk het eerste deel(de eerste helft van de route) al in een volgend stadium te brengen. Zo zien anderen ook het resultaat alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...