Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Mijn teleurstelling is groot en mijn belangstelling door de tijd heen is gedaald.

Mocht iemand het willen oppakken, dan vind ik dat prima, maar bij deze stop ik het projekt.

 

Ik dank iedereen die zijn medewerking heeft verleend hartelijk. De contacten die ik met jullie heb gehad waren zeer plezierig en ik vind jullie een fantastisch stel mensen bij elkaar.

 

Het spijt me.

 

wow ben er stil van*maar de berichten de laaste tijd werdt het al duidelijk*de droom komt niet uit *;)

 

Misschein kun je het nog op andere manier *bij gene die het wel leeft* nog andere leven inblazen!?

 

Jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste, nee allerbeste werkers aan de LACR

 

................

 

Het spijt me.

 

 

Wij zijn geen fietsers..... afstanden van meer dan 15 km worden dan ook vaak met de auto overbrucht.

 

Toch vinden we het jammer dat alle tijd en moeite die een hoop geocachers erin gestoken hebben op deze manier verloren gaat. Hopelijk weten degene die toezeggingen hebben gedaan weer waar hun verantwoordelijkheden liggen en komt de route ooit af.

 

Marja :beerchug:nog 10 tot de 1000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zag er veelbelovend uit en ik had echt het idee dat het er van zou komen:

een hele afstand overbruggen van het ene eind van het land naar het andere, van zuidwest naar noordoost. De langste route ooit.

Maar je kan toch ook gewoon de LF9 fietsen en de caches die je onderweg tegenkomt doen? De LF9 gaat van Breda naar Delfzijl (of zoiets) of andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rovel!!! ik vind het best goed.... als ik een beetje kan meehelpen is alles prima!!! stuur maar een pb

 

 

That's the spirit, Team Astronaut. Wie weet is de zaak nog niet verloren.

 

Het Cairnteam wil de coördinatie van de LARC eventueel wel overnemen van Rovel. Mocht Rovel dit draadje nog bezoeken, dan vernemen wij graag zijn reactie.

In de tussentijd kunnen zich wellcht vrijwilligers aanmelden voor trajecten tussen Vaassen en Winschoten.

Mensen die zich in het grijze verleden reeds hebben aangemeld maar verder niets hebben gepresteerd, hoeven zich geen tweede keer aan te melden.

 

Wij zien wel hoe ver wij komen.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...