Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Wat kunnen we verwachten van Kruimeldief, Jan de Behanger en Camelion?

Maar dan wel de vraag nu aan hen:

doen jullie nog mee? Zo nee, heel jammer maar zo is het dan. Zo ja, welke planning kunnen jullie afgeven? En niemand kijkt daarbij op een maandje meer of minder.

Ik heb donderdag mijn voorstel voor een route ingestuurd.

Ik heb mijn voorstel ook aan Dearhunter en Kruimeldief gestuurd

Ik heb inmiddels Kruimeldief zijn voorstel voor een route in mogen zien.

Vraagje:

wordt de trajektpagina nu ook bijgewerkt?

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Vraagje wordt de trajektpagina nu ook bijgewerkt?

Kijk eens rechtsbovenaan de pagina. ;)

Daar staat inderdaad een vrij recente datum. :P

Echter had ik mijn route al geruime tijd voor die datum per email ingestuurd.

Dat heb ik dus nu ook maar weer eens gedaan en ik denk dat ik het morgen ook weer doe! :P

Misschien dat dan mijn route er ook op komt! :eek:

Echter heb ik nu het rare idee dat alleen de datum aangepast wordt. :ph34r:

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echter heb ik nu het rare idee dat alleen de datum aangepast wordt. :P

 

 

 

Beetje vertrouwen moet er ook zijn JandeBeHanger. :eek:

Misschien staat jou route er nog niet op omdat jij in het middenstuk voorkomt, misschien is het wachten eerst op Camelion dat hij zijn route op stuurt naar Rovel en dat jou route dan op de pagina komt. :ph34r:

 

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kraaitje doet uiteraard ook mee hoor regio rotjedam en omstreken.

Laat maar even weten wat er noodzakelijk is.

Ik loop ook al een tijdje met een idee voor een lange afstands route.

Die cache zal "the highway druby"gaan heten.

De bedoeling is om zeg maar de hele A6 te pakken en op iedere afslag of carpool een aanwijzing te doen voor de eindcache.

Leuk ?

Of gaat iedereen nu gelijk een bijdrage in de brandstofkosten vragen??? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echter heb ik nu het rare idee dat alleen de datum aangepast wordt. :eek:

Beetje vertrouwen moet er ook zijn JandeBeHanger. :ph34r:
Vertrouwen doe ik alleen mijn vrouw! ;)
Misschien staat jou route er nog niet op omdat jij in het middenstuk voorkomt, misschien is het wachten eerst op Camelion dat hij zijn route op stuurt naar Rovel en dat jou route dan op de pagina komt.

Ik mis Kruimel zijn route ook! :P

Eerst waren we aan het wachten op degene voor ons, toen heb ik voor mij een startpunt geprikt in Schoonloo.

Op het event in Sneek hebben Dearhunter en ikke over de LACR gesproken hetgeen geresulteerd heeft in een eindpunt van mijn route en het startpunt van Dearhunters route.

Het eindpunt van Dearhunters route was al maanden bekend.

Nu moet ik dus wachten tot de pagina aangevuld worden met de nieuwe al weken bekende routes! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die cache zal "the highway druby"gaan heten.

De bedoeling is om zeg maar de hele A6 te pakken en op iedere afslag of carpool een aanwijzing te doen voor de eindcache.

Weer terug via de A7, A32, A28 en de A1? :P bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Allemaal,

 

Ik heb niet zo’n leuke mededeling. De komende maanden zullen wij er niet aan toe komen om het laatste deel van de LACR uit te zetten. Wij hadden gepland om hier mee te beginnen in het voorjaar, als het weer wat beter is. Maar...wij hebben een ander huis gekocht 9voor ons natuurlijk wel weer heel leuk), waar we vanaf 1/2 April erg druk mee bezig zullen zijn. Een ieder zal hopelijk begrijpen dat hier onze prioriteit ligt en dat de komende maanden hierdoor weinig tijd overblijft om met de route bezig te gaan. Ik zal allang blij zijn als we nog wel wat tijd tussendoor kunnen vinden om zelf wat caches te lopen.

 

Middels een mail heb ik Jurgen van Jurgen&Co nog gevraagd of hij het van ons kon overnemen, aangezien hij hier ook in het noorden woont. Helaas heeft hij momenteel andere dingen aan zijn hoofd en heeft hij hier ook geen tijd voor.

 

Is er iemand anders uit het noorden die het deel Engelbert-Appingedam (Delfzijl) op zich wil nemen en hier ook de tijd voor heeft om hier op korte termijn mee aan te vangen?

 

 

Ik vind het vervelend om het nu nog weer te moeten afzeggen, maar nogmaals, ik hoop op begrip hiervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door een inbraak in ons huis ben ik 5 maart mijn beide gpsen, een Vista en een Geko 201 en mijn laptop kwijt geraakt.

Aankoop van nieuwe gpsen stel ik uit tot aan de zomervakantie.

Dit betekend dat ik niet in staat ben om een cache langs de LACR te leggen.

De route is inmiddels wel opgestuurd!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorstel voor afstanden:  maximaal 40 km (= 2 1/2 uur fietsen), minimaal 28 km (= 1 1/2 uur fietsen).

Hoe hard fietsen kinderen eigenlijk?

 

Nou Mijn kids die zelf fiets is dus 9 jaar 1,8 kilometer in 30 minuten!

Ik met 3 kids in een bakfiets 1,8 kilometer in 12 minuten

 

Ik zal dus zo;n fiets route niet doen,ze vinden naar school fietsen 1,8 kilometer al heel veel! :beerchug:

 

Jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We staan in Vaassen en Delfzijl bereiken lijkt thans een onmogelijke opgaaf.

 

Mij staan drie mogelijkheden voor ogen:

1 -we doen een oproep voor nieuwe krachten om het gat Vaassen - Delfzijl te dichten

2.-we doen een oproep voor nieuwe krachten in de Flevopolder en Noord Holland om zodoende te kijken of we de route kunnen verleggen en wellicht een rondje kunnen maken, terug naar Breda.

3.-we houden het voor gezien en iedereen die tot nog toe bezig is geweest heeft een cache te leggen.

 

Welke keuze maken jullie op dit moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rovel Geplaatst op Vandaag, 20:04

We staan in Vaassen en Delfzijl bereiken lijkt thans een onmogelijke opgaaf.

 

Mij staan drie mogelijkheden voor ogen:

1 -we doen een oproep voor nieuwe krachten om het gat Vaassen - Delfzijl te dichten

2.-we doen een oproep voor nieuwe krachten in de Flevopolder en Noord Holland om zodoende te kijken of we de route kunnen verleggen en wellicht een rondje kunnen maken, terug naar Breda.

3.-we houden het voor gezien en iedereen die tot nog toe bezig is geweest heeft een cache te leggen.

 

Welke keuze maken jullie op dit moment?

 

Keuze 1 natuurlijk, maar gezien de reacties wacht ik nu wel totdat ik weet wie er bij mij aanhaakt cq. hoe de route verder loopt. Ik geloof Camelion tot Ommen en Kruimeldief weer ergens achter Hoogeveen. Eerst vrijwilligers en dan de energie erin steken...anders is het zonde en blijf je met 40 km in je maag zitten. Kortom wij staan nog wel voor Ommen-tot 40 km noordelijker....en wachten op groen licht :crybaby: En anders even goede vrienden...ben ook al bezig met andere nieuwe caches...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, Team Professor X, Chamelion en Kruimeldief, het lijkt erop alsof ik jullie genegeerd heb, maar dat is niet mijn bedoeling. Voor de duidelijkheid: de route is gedaan tot Vaassen en in de pijplijn zit Vaassen - Schoonloo. Daarna houdt zelfs de planning op te bestaan. Praktisch als ik ben staan we vooralsnog in Vaassen te wachten op de dingen die gebeuren gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...