Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Vooral omdat de route eigenlijk niet langer dan 40 Km mag zijn en het liefst eindigt op een overnachtingspunt.

De route van Assen naar Delfzijl wordt echt een marathon tocht! :yes:

Hemelsbreed is het al 45 km! :D

Wrom? Het is niet zo dichtbevolkt in het Noorden, maar ik weet zeker dat er nog wel het een en ander ligt tussen Assen en Delfzijl. Kan je niet via Groningen (stad)?

 

.... :D waar bemoei ik me eigenlijk mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Huh?

Ik dacht dat ik al aangegeven had waar ik graag beginnen wil?

 

Gaarne in Schoonloo. :yes:

Van mij mag het, dat betekent dus dat ik de cache in omgeving Schoonloo moet verstoppen, of dat daar in de omgeveing iets is om te kunnen overnachten.

Dan moet de afstand tussen de plaats waar VechtdalTeam de cache achterlaat en Schoonloo niet veel meer zijn dan 40 kilometer. Ik kan ze toch moeilijk rondjes laten fieten.

 

Ik kan me natuurlijk altijd in de omgeving van Schoonloo gaan orienteren. In die omgeving zijn verstopplaatsen zat te vinden.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Er zijn geen vreemden in de wereld, alleen maar vrienden die je nog niet hebt ontmoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet zo dichtbevolkt in het Noorden, maar ik weet zeker dat er nog wel het een en ander ligt tussen Assen en Delfzijl. Kan je niet via Groningen (stad)?

Tja, je kunt wel via Jipsingboerenmussel gaan, maar dan moet er wel een cacher zitten die het daar overneemt :ph34r:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:Irakees spreekwoord: "Wie een kuil graaft om in te schuilen..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het eigenlijk niet vragen, mare..... Waarom stopt die rit eigenlijk? Kunnen jullie niet verder gaan, bv via de afsluitdijk naar Amsterdam.... :thumbup: of mogen we niet meedoen :ph34r:

 

Groetjes Marja ;)is er misschien nog iemand die een stukje van deze cache autovriendelijk maakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag het, dat betekent dus dat ik de cache in omgeving Schoonloo moet verstoppen, of dat daar in de omgeveing iets is om te kunnen overnachten.

Dan moet de afstand tussen de plaats waar VechtdalTeam de cache achterlaat en Schoonloo niet veel meer zijn dan 40 kilometer. Ik kan ze toch moeilijk rondjes laten fieten.

 

Ik kan me natuurlijk altijd in de omgeving van Schoonloo gaan orienteren. In die omgeving zijn verstopplaatsen zat te vinden.

Jouw route hoeft niet beslist in Schoonloo te stoppen, maar........

Ik wil graag dat de route over dat fietspad van Schoonloo, het begint iets verder dan de SSB schuur, naar Oosthalen bij Hooghalen loopt.

Je mag wat mij betreft de route best verder door trekken, bij Hooghalen is een gewone camping en een natuur camping.

Zou misschien wel beter uitkomen, want dan kan ik mij route verder naar Delfzijl door trekken.

Dan moet ik de mensen onderweg gaan zoeken naar de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom stopt de rit eigenlijk?

De vraag is uitstekend en het antwoord simpel:

er hebben zich geen cachers aangemeld die iets in Friesland en Noord Holland willen doen.

Als grote plakker zint mij dit antwoord niet! :thumbup:

Zijn er geen cachers in die omgeving?

Ik geloof dat er een team aktief is in Leeuwarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er geen cachers in die omgeving?

Ik geloof dat er een team aktief is in Leeuwarden.

Volgens mij heb je tussen Delfzijl en Leeuwarden nog wel meer teams zitten als ik het goed heb.

Ik denk dan aan de makers van Agricola's doos en de makers van lauwersoog.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Even een update:

 

momenteel ondervinden we enige vertraging omdat Leo Krabbendam niet te bereiken is.

Hij geeft geen antwoord op e-mails, persoonlijk bericht of voicemail, noch van mij noch van Dwarreltje.

 

Zijn laatste bericht op dit forum dateert van 16 maart j.l. en dat is al bijna een maand geleden.

Het kan natuurlijk zijn dat persoonlijke omstandigheden het hem even niet toestaan aan geocachen te denken, waarvoor we vast allen begrip kunnen opbrengen.

Ik stel daarom voor om nog een week te wachten. Als we volgend weekend nog niets van hem vernomen hebben, dan zoeken we een punt uit dat ligt op een straal van ongeveer 30 km. vanaf het eindpunt van Dwarreltje. Dat beschouwen we dan als het eindpunt van het trajekt van Leo K. en vanaf dat punt kan Vechtdal beginnen.

 

We zetten de zaak dus nog even in de ijskast. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is uitstekend en het antwoord simpel:

er hebben zich geen cachers aangemeld die iets in Friesland en Noord Holland willen doen.

Ik heb dit draadje niet echt gevolgd, omdat ik bij de start ervan de indruk kreeg dat de route van noord-oost naar zuid-west (Sneek ligt dan nogal uit de richting) zou gaan lopen. Mijn reactie is daarom ook wat aan de late kant.

 

Maar mocht op een zeker moment de behoefte bestaan de route ook door Friesland te laten lopen, dan ben ik natuurlijk best bereid daaraan mee te werken. Ik denk dan aan een route door het zuidwesten van Friesland (IJsselmeerkust/Gaasterland, e.d.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benader Broek eens

Dank voor de tip, Mega, maar....ik heb in beginsel wat moeite met actieve benadering.

Zij die op het forum komen en zich niet hebben aangemeld zullen daar wel een reden voor hebben.

En met hen die niet op het forum komen is wat lastig communiceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...