Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Terwijl Skansen nog bezig is een hele fraaie route uit te zetten, is het wel aardig te laten weten dat inmiddels een naam voor de route is gevonden. De spitsvondige en soms geniale voorstellen van o.a. Williii en Pentagram ten spijt is het een andere geworden. Desondanks dank voor jullie allen meedenken.

Overigens blijft LACR nog de naam van de route voor dit projekt. Daarna zal de 'echte' naam de (dan nog enige) aanduiding voor deze route worden.

 

Voor hen die de LACRroute gaan doen en hun overnachtingsplaatsen op voorhand willen reserveren, kan het handig zijn een overzicht te hebben van accomodaties die zich aan het eind van de trajekten bevinden. Daarom zou ik graag van iedere trajektmaker / cachelegger door willen krijgen de naam en eventueel de adresgegevens van één of meerdere overnachtingsgelegenheden aan het eind van hun trajekt, zodat ik die t.z.t. op de route-pagina kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hotel Dauwtrapper in ZuidBarge nabij ParcSandur te Emmen.

50 slaapplaatsen. Logies en ontbijt 50 euri per persoon. Voor 23:00 licht uit en voor 09:00 verplicht pleite. Geen wasgelegenheid, maar Drenthen zijn schoon van zichzelf.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Ik had vanacht een droom:

ik hing mijn schoonmoeder aan een boom.

Nu heb ik wel vaker van die dromen,

maar nooit genoeg bomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op het eindpunt van mijn cache, het beginpunt van Delta123 ligt een perfect overnachtingscomplex.

 

lees er alles over op

 

http://www.stayokay.com/index.cfm?fuseacti...eHB&lng=1&id=13

 

en redelijk betaalbaar, maar je kan het zo goedkoop (slaapzaal) tot duur (luxe suite) maken, maar ook camperen behoort tot de mogelijkheden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voorstel wat Rovel doet zit ook wel wat in. :beerchug: Het plaatsen van diverse caches eventueel gebruik makend van al bestaande cache plaatsen en dat de mensen op de ene cacheplaats achter de coordinaten kunnen komen van een volgende. Hierdoor denk ik dat je wel een stuk sneller een lange route kunt maken omdat je niet elke cache hoeft aan te melden bij gc.com en hiervoor dus goedkeuring nodig hebt.

 

Het maken van een langeafstandscache van de ene kant van het land naar de andere kant (eventueel gebruikmakend van langeafstandspaden) lijkt me inderdaad een uitdaging, zowel voor de makers als voor de cachers.

 

volgens mij is mijn commentaar al redelijk achterhaald.... :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is mijn commentaar al redelijk achterhaald.... :beerchug:

Psies. :yes:

De route is al zo goed als klaar. Volgens mij zijn er cachers genoeg aangemeld om op ieder 40 Km een cache te plaatsen. Ik heb niet begrepen dat Rovel ook gebruik wil maken van bestaande caches. Volgens mij gaat dat ook niet gebeuren.

Ik denk dat de route al ver gevorderd is. Ikzelf zit te wachte op Vechtdal. Jandebehanger wacht op mij en Twinlife weer op JanDeBehanger ;)

Waar Vechtdal op wacht heb ik niet meegekregen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :crybaby: De engelse uitdrukking "break a leg" wordt bij bejaarden wel eens omgebogen tot "break a hip".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn route eindigt voor de deur van Motel/hotel Breukelen, en is 200 meter van station Breukelen waar voor de mensen die terug willen, ik moet nog even nagaan wat de alternatieven in de buurt zijn om te overnachten, wordt vervolgd

 

@ Skansen

Ik heb in mijn route hetzelfde 'probleem' gehad, langs de route die ik in gedachten had liggen via een omweg wel wat caches. Ik heb het als volgt opgelost: gewoon een route gemaakt en niet gekeken naar de caches die er vlakbij zijn, tocht van 43 km. Nu de routebeschrijving klaar is heb ik bij de WP's waar je van de route af zou moeten wijken een vermelding in de beschrijving opgenomen, hoe ze daar zouden kunnen komen. De route zelf loopt er dus niet langs, mensen die het willen kunnen dan zelf kiezen of ze er langs willen en hun parcours wat willen verlengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je kijkt wie bereid is waar een cache te leggen en te onderhouden en daar frunnik je een route langs.

Ik bedoelde eigenlijk dit stukje van Rovel

 

Maar ik zag even later dat er nog veel meer berichten stonden. :beerchug: Het gebruiken van bestaande caches was inderdaad niet van rovel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je kijkt wie bereid is waar een cache te leggen en te onderhouden en daar frunnik je een route langs.

Ik bedoelde eigenlijk dit stukje van Rovel

 

Maar ik zag even later dat er nog veel meer berichten stonden. :crybaby: Het gebruiken van bestaande caches was inderdaad niet van rovel.

Zoals Rovel in jouw quote schrijft, zo wordt het. :yes:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug: Don't believe everything you think.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of je deze pagina kent  maar kijk hier maar eens  :crybaby:

 

gr twinlife (die maar afwacht)

Ik kende de pagina maar nog niet in deze vorm.

Heel leuk. Je zou bijna zeggen dat ik hier vanaf moet zien waar ik de cache plaats.

Och gus, en jij daar helemaal alleen zo hoog int Grunnegerlaaand :yes:

 

thanx

 

Kruimeldief :beerchug: I just got a dog for my wife. Best trade I've ever made.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor hen die de LACRroute gaan doen en hun overnachtingsplaatsen op voorhand willen reserveren, kan het handig zijn een overzicht te hebben van accomodaties die zich aan het eind van de trajekten bevinden. Daarom zou ik graag van iedere trajektmaker / cachelegger door willen krijgen de naam en eventueel de adresgegevens van één of meerdere overnachtingsgelegenheden aan het eind van hun trajekt, zodat ik die t.z.t. op de route-pagina kan zetten.

Misschien is het beter om rovel te mailen over de adressen van de overnachting plaatsen dan alle adressen op het forum te zetten.

Anders word het een beetje onoverzichtelijk voor die jonge :beerchug:

Maar volgens mij was dat ook zijn bedoeling. :crybaby:

 

 

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het beter om rovel te mailen over de adressen van de overnachting plaatsen dan alle adressen op het forum te zetten.

Je denkt toch niet dat Hotel Dauwtrappers bestaat? De Fee vermoordt me als ik ons huis aanbiedt als hotel.

Ze kunnen in de stal slapen bij de paarden zegt ze.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug: Sexy is: een veertje gebruiken.

Kinky is: de hele kip gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het beter om rovel te mailen over de adressen van de overnachting plaatsen dan alle adressen op het forum te zetten.

Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Je mag zo ook doorgeven als je het begin- en eindpunt van je trajekt doorgeeft.

 

Er zal een centrale pagina blijven bestaan, om de 11 trajekten met bijbehorende caches als een eenheid (route) herkenbaar te maken. Dat wordt namelijk niet, of nauwelijks, bereikt met de 11 individuele cachepagina's.

 

Als op de individuele cachepagina's een verwijzing komt naar de centrale pagina, dan wordt in één keer duidelijk hoe de route loopt, uit welke trajekten deze bestaat, de overnachtingsplaatsen, welke caches zijn geplaats en door wie, wanneer een cache voor het laatst is bezocht of op aanwezigheid is gecontroleerd, wie de route in zijn geheel heeft gedaan (in één keer of in delen), enz. (nog meer?).

 

Een centrale pagina heeft ook een beheersmatig voordeel: niet op iedere, afzonderlijke cachepagina hoeft de hele route uitgelegd te worden en wijzigingen in de route hoeven maar op één plaats vermeld te worden. Daarnaast kan de route in één klap verwijderd worden. Als één of meerdere caches zouden ophouden te bestaan, dan is er ook geen route meer. Door het ontoegankelijk maken van de pagina bestaat de route dan ook niet meer.

Ook kan het zijn dat ik de centrale pagina niet meer onderhou of blokkeer, om wat voor reden dan ook. Ik heb namelijk het eeuwig leven ook niet. In dat geval kan de herkenbaarheid van de route in stand worden gehouden door de link op iedere cachepagina te wijzigen.

 

Moeten we het er alleen nog eens over hebben wat er dan op de individuele cachepagina's moet komen te staan en in welke vorm.

Een uniforme lay-out voor de cachepagina's zou wel mooi zijn. Wie is er handig om zo iets te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je denkt toch niet dat Hotel Dauwtrappers bestaat? De Fee vermoordt me als ik ons huis aanbiedt als hotel.

Ze kunnen in de stal slapen bij de paarden zegt ze.

Misschien zag jij een gat in de markt met hotel dauwtrappers net als ondegetekende met een camping. :crybaby:

 

En in een stal slaap je ook prima hoor maar dan moeten de paarden er wel uit zijn en de boel uitgemest

zijn. :beerchug:

 

 

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...