Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo, mijn route gemaakt. Ik heb de gegevens doorgegeven aan delta123, zodat ook hij verder kan. Het eindpunt/beginpunt hebben we overigens samen bepaald. zodat we beide zo optimaal mogelijk kunnen werken.

 

globaal loopt de route van breda via polders naar de moerdijkbrug. vandaar onder dordrecht door naar de merwelanden

 

Daar vind je verschillende overnachtingsmogelijkheden. w.o. een camping en een jeugdherberg.

 

Over de cache heb ik al wel nagedacht. Maar daar ga ik nog mee verder

 

de route is op kaart uitgezet met coordinaten, moet alles nog wel gaan controleren.

 

maar... De start is gemaakt !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels zijn ook de coördinaten van het eindpunt van het tweede trajekt door Delta123 bekend. Dat trajekt eindigt bij Schoonhoven. De beurt is thans aan Lex en Leo Team.

 

Lex en Leo Team:

het tweede trajekt haalt Woerden dus bij lange na niet. Er is ook nu geen enkele reden om het derde trajekt per se over Woerden te laten gaan. Als het korter is om via, zeg maar, Lopik en Houten in de richting van Bilthoven te komen, dan moeten jullie dat doen.

 

We moeten nog nadenken over een naam voor deze route:

Voorstellen:

-Eerste Nederlandsche Lange Afstand Cache Route (ENLACR)

-Cache Route Breda-Delfzijl (CRBD)

-Lange Afstand Cache Route 1 (LACR1)

-Het Cacherspad

-Het Schattenpad

-Het Lamballenpad

-BreDel Route

-....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht meer aan Cache: CRREB

 

Cache Route Richting Einde Beschaving

 

Sorry, kon het ff niet laten. Bedoel maar Richting Delfzijl? Toch?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown: Heel irritant dat vroeger al die academische studentenballen van adel bioloog werden. Die typische "ballentermen" van ze... "Dolfijn", nee was die maar ontdekt door een gewoon iemand, dan had dat beest nu gewoon "leuk" geheten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief heb, je CRREB al uitgesproken.

 

 

Ik zou CRREB wel willen doen. Maar ook ENLARC of ENLACR.

 

Eerste Nederlandse Afstands Route Cach

Eerste Nederlandse Astands Cach Route.

Moet je al die woorden gaan uitleggen. :wink2:

 

Ik doe liever CREBB of ENLACR of ENLARC. Kost nog minder tijd. :thumbdown::beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels zijn ook de coördinaten van het eindpunt van het tweede trajekt door Delta123 bekend. Dat trajekt eindigt bij Schoonhoven. De beurt is thans aan Lex en Leo Team.

 

Lex en Leo Team:

het tweede trajekt haalt Woerden dus bij lange na niet. Er is ook nu geen enkele reden om het derde trajekt per se over Woerden te laten gaan. Als het korter is om via, zeg maar, Lopik en Houten in de richting van Bilthoven te komen, dan moeten jullie dat doen.

Mooi dan zal ik snel aan de slag gaan, dat wordt overigens zeker niet voor komend weekend, maar dat lijkt me geen probleem :thumbdown:

 

@Rovel

Dat snap ik ook wel, de route zal lopen via de mooiste plekjes langs de route Schoonhoven- omgeving Bilthoven en dus niet perse door/via/langs Woerden.

 

@Allen

 

Is het de bedoeling dat de cache meteen wordt neergelegd (denk het zelf van niet) of kan ik daar mee wachten totdat alle routes klaar zijn en totdat de caches worden aangemeld, lijkt me uit vandaliseringsoverwegingen het meest wenselijk

 

Alexander (die zijn thermobroek maar weer tevoorschijn gaat halen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Allen

 

Is het de bedoeling dat de cache meteen wordt neergelegd (denk het zelf van niet) of kan ik daar mee wachten totdat alle routes klaar zijn en totdat de caches worden aangemeld, lijkt me uit vandaliseringsoverwegingen het meest wenselijk

 

Alexander (die zijn thermobroek maar weer tevoorschijn gaat halen)

Antwoord gevonden op de speciale lange-afstandsroutesite, dus de vraag is ingetrokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat vind ik nu een staaltje van meedenken (ENLARGE) en nog goed gekozen ook voor wat mij betreft. Het slaat ook nog eens op het idee van deze lange afstands-cache. Ik stem voor deze naam, waarbij dan dmv een toevoeging de individuele route kan worden aangeduid ( bv 1,2, 3 etc.)

Tevens lijkt het mij wenselijk, dat wij in elke aparte route toch een " item " opnemen, waarna de deelnemers bij het hebben afgelegd van alle routes, een eindcoordinaat verkrijgt waar de bonus-cache

" lïgt ".

Dit moet dan wel een soort virtuele cache zijn ( een nadenken hoe dit in te kleden, want virtueel mag niet meer toch ?) omdat je natuurlijk niet iedereen door het land kan laten crossen voor die laatste bonus-cache. Het e.e.a als beloning en stimulatie voor het afleggen van de totale route.

Wat vinden wij van dit idee en/of zijn er andere mogelijkheden om wat extra's te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...