Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Ik proef hier weer uit dat het noorden weer aan het voeteneind ligt?

Nee, we bewaren het beste voor het laatst. Zo moet je dat zien.

hier hebben wij als noordelingen niks aan toe te voegen :P

 

 

gr twinlife (die trots is een noordeling te zijn)

:D Ik dus ook. Alhoewel ik me enigszins vern***t voel met het antwoord op de vraag van JanDeBehanger. Natuurlijk liggen we weer aan het einde van een route.

Staat wel tegenover natuurlijk dat ik zelf heb verkondigd dat het eindpunt. Delfzijl, aan het einde van de wereld ligt.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;) A bartender is just a pharmacist with a limited inventory.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik proef hier weer uit dat het noorden weer aan het voeteneind ligt?

Nee, we bewaren het beste voor het laatst. Zo moet je dat zien.

hier hebben wij als noordelingen niks aan toe te voegen :P

 

 

gr twinlife (die trots is een noordeling te zijn)

:D Ik dus ook. Alhoewel ik me enigszins vern***t voel met het antwoord op de vraag van JanDeBehanger. Natuurlijk liggen we weer aan het einde van een route.

...

Hoezo het einde? Wie heeft er geroepen dat de route persé in één richting te doen moet zijn? Het kan toch wel een twee-richtingen-route worden?

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo het einde? Wie heeft er geroepen dat de route persé in één richting te doen moet zijn? Het kan toch wel een twee-richtingen-route worden?

 

tot cache,

team Wij Drie  B)

Niet moeilijk gaan doen nu. 2 richtingen? Ik snap nog maar net die ene richting die mijn GPS aangeeft. nu moeten er 2 richtingen komen?

Nuh. Gewoon beginnen in het zuiden en eindigen in het noorden.

 

Zoals ik al schreef, na Delfzijl houdt de wereld toch op te bestaan.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :crybaby:Vaak kunnen mensen mij slecht verstaan!

- Oh, ik vind het wel mooi weer hoor.

 

006574.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter meerdere duidelijkheid, alles bij elkaar: kaart, trajekten, caches en planning.

 

LACRsite

 

 

Raadpleeg die pagina a.j.b. regelmatig voor eventuele aangepassingen.

 

Hetgeen op die pagina staat wordt geacht de visie van de meerderheid van de deelnemers aan de route te zijn. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan weten. Schroom niet als hetgeen vermeld niet juist is, veranderd moet worden, aanpassing behoeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al schreef, na Delfzijl houdt de wereld toch op te bestaan.

dan word het toch eens tijd dat jij een keer naar delfzijl komt :crybaby:

dan zal je met je eigen ogen zien dat er nog een heel mooi stukje groninger landschap achter delfzijl ligt.

en je hoeft niet bang te zijn dat je van de wereld afvalt

 

 

 

gr twinlife (die denkt dat kruimel elke dag bruine bonen eet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heleboel fietsroutes hebben een voorkeursrichting. Meestal - als het rondritten zijn -  met de wijzers van de klok mee. 

Waarom? Simpel, op de fiets afslaan naar rechts is minder gevaarlijk dan naar links. 

:no: Prof,

Waarom rijden schaatsers tegen de wijzers van de klok in. Tevens op natuurijs.

Zou het niet zo kunnen zijn dat, in een doolhof altijd de uitgang wordt gevonden door links-links te gaan dan wel rechts-rechts. :unsure:

Minder gevaarlijk? :cry:

Houten zou ik eens op de fiets doen. Het is daar zo fietsvriendelijk dat met het zweet aan de banden de oversteek over de wegen wordt gemaakt. Fietsers hebben altijd recht van weg.. in Houten

B)

:crybaby: Skansen houdt zich niet aan het draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
die zoals ik niet fietsen?

hoe beweeg jij je dan voort?

Bij voorkeur lopend (en ga nou niet zitten zeuren dat we een wandelcache met de auto hebben gedaan, dat waren de omstandigheden en de hekel die ik aan fietsen heb) en om bij het startpunt te komen liefst met de auto. Want van het openbaar vervoer hebben wij geen hoge pet op. Hoewel er uitzonderingen zijn. We hebben bijvoorbeeld tijdens het lopen van het Pelgrimspad hele goed ervaringen opgedaan met het busvervoer in Zuid Limburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik woon in Poortugaal

Delta123, Lex en Leo Team, Geo Hoppers: HO! :crybaby:

Ik vrees dat jullie verkeerd bezig zijn.

 

. Jullie moeten nu jullie trajekt gaan aansluiten op dat van jullie voorganger.

 

Nou nou, maar het is toch niet meer dan normaal dat we het elkaar niet onnodig lastig willen maken? Ik vind dat wij helemaal niet verkeerd bezig zijn en juist ons best doen om routes op elkaar aan te laten sluiten. Delta is volgens mij aan zet (ik kan dit niet elke dag lezen maar dat is het laatste wat ik begrepen had) om zijn route te maken, die ik dan van hem over neem en daar overleggen we een beetje over. Niks mis mee lijkt me, en tja in het ene gebied weet ik beter de weg dan in het andere dus heb ik het graag, en ik denk anderen ook, dat delen waar ik het minder goed ken door anderen worden gedaan. Laten we het niet ingewikkelder maken dan het al is.

 

Alex (die wel wil afstemmen met degenen die voor en na mij komen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...