Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Het probleem is, dat, volgens de opgave van trajektafstanden de afstand Biesbosch - Woerden te lang is (45 km) en de afstandf Driebergen - Hoenderloo ook te lang is (80km).

Nu Geo Hoppers zich hebben aangemeld, kunnen we proberen om, nu we een extra cacheplaatser hebben, deze afstanden in te korten. Daarom moeten we weer even een stapje terug doen en inventariseren.

 

Geo Hoppers hebben aangegeven in Bilthoven iets te kunnen plaatsen. Die komt dus tussen jou en Skansken in, zodat jullie wat kunnen opschuiven.

Het gaat nog steeds niet om de exacte locatie van jouw cache, maar waar jouw TRAJECT komt te beginnen, als het traject van Geo Hoppers bij Bilthoven begint, uitgaande van 40 km. In deze is even niet belangrijk waar het trajekt dat voor jou zit zal eindigen.

Dit ga ik even snel voor je uitzoeken, maar ik ben het niet vergeten! Kon alleen even twee dagen niet op internet en kom hier vandaag nog of anders morgen nog op terug

Rovel, dan nu een antwoord op je vraag. Als ik naar Bilthoven een traject van zo'n 40 km moet uitzetten dan is het punt waar ik ongeveer zou wilen beginnen even ten oosten van Gouda, bijvoorbeeld Haastrecht. Dat is ongeveer hemelsbreed een 30 kilometer naar Bilthoven, ik kan de route vrij recht toe recht aan op Bilthoven aan laten koersen zodat ik wel op 40 km kom. Kortom dat is geen probleem.

Of mijn voorganger ook tot Haastrecht kan/wil komen weet ik niet maar mocht dat voor zijn route ndiet mogelijk zijn dan ben ik ook wel bereid er twee routes van te komen, maar ik verwacht dat Delta 123 wel tot aan Haastrecht zou willen gaan. Mijn cache zal dan ongeveer halverwege de route komen te liggen en dat is dan vlakbij mijn huis

 

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik stel voor om een universele naamgeving aan te houden. Iets met LACR-west brabant in mijn geval.

Dat houdt de zaak overzichtelijk.

Ik wil komend weekeinde mijn tocht uitzetten. en hem dan gaan aanmelden.

Iemand bezwaar tegen deze standaard naamgeving? Rovel.

 

IK roep maar wat hoor. als er betere ideeen zijn ...

Een eenduidige tenaamstelling lijkt me niet meer dan logisch, maar misschien ook wel leuk om ieder afzonderlijk deel ook iets unieks/karakteristieks in de naam mee te geven. Ik denk dan dat je het zo zou moeten doen: Naamcache (deel x van de LACR)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JandeBehanger wil en kan best een leuke fietsroute uitzetten, maar wil graag beginnen halverwege het startpunt van Twinlife en Assen, zo ongeveer bij de provincie grens en wilgraag stoppen halverwege Assen en Emmen, zeg maar Schoonloo of Schoonoord.

Tsja en die overnachtingsplaats?

Campings liggen niet op een bult, stel je er dan een voor of meerdere?

Voor pensions kun je beter het telefoonnummer van de plaatselijke VVV meesteken.

Dan de benaming van de caches!

Het is natuurlijk het leukste als we het met de Nederlandse approver kunnen regelen dat de caches allemaal op dezelfde dag worden goedgekeurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als JanDeBehanger halverwege naar Emmen wil, betekent het dus dat ik halverwege naar?????? wat moet?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :P Altijd gedroomd om overdag een beetje de onhandig persoon op het werk uit te hangen en 's avonds pooier zijn en het geld op te halen bij mijn vrouwen. Die droom is half uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of mijn voorganger ook tot Haastrecht kan/wil komen weet ik niet maar mocht dat voor zijn route ndiet mogelijk zijn dan ben ik ook wel bereid er twee routes van te komen, maar ik verwacht dat Delta 123 wel tot aan Haastrecht zou willen gaan. Mijn cache zal dan ongeveer halverwege de route komen te liggen en dat is dan vlakbij mijn huis

 

Alexander

Alex

Haastrecht(is het haas-trecht of haast-recht :P )is goed te doen voor mij.

met wat gepuzzel zal dat ongeveer 40 km zijn. Nadeel voor mij is dat het best wel ver (ik woon in Poortugaal) is en ik daar niet bekend ben.

Weet jij een goed aansluitpunt daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik woon in Poortugaal

Delta123, Lex en Leo Team, Geo Hoppers: HO! :P

Ik vrees dat jullie verkeerd bezig zijn.

 

De plaatsen Haastrecht/Woerden (Lex en LeoTeam) en Bilthoven (Geo Hoppers) waren alleen om te kijken of we voldoende cacheplaatsers hadden. Die fase hebben we nu gehad. Vergeet Haastrecht, vergeet Woerden, vergeet Bilthoven. Jullie moeten nu jullie trajekt gaan aansluiten op dat van jullie voorganger.

 

Het trajekt van Franky639 eindigt ergens in de Biesbosch. Delta123 pakt het daar van hem over en kan een trajekt naar keuze gaan maken, welke niet bij per se bij Haastrecht of Woerden uit hoeft te komen. Lex en Leo Team neemt het van Delta123 over om zijn trajekt te maken, welke weer niet (precies) bij Bilthoven uit hoeft te komen. Geo Hoppers neemt het van Lex en Leo Team over en dat overnemen zal niet precies bij Bilthoven zijn.

 

Geo Hoppers: je moet in de richting van Hoendeloo, je hoeft er niet naar toe. Na jou komt Skansken nog, zodat de afstand die jij noemde (62 km hemelsbreed) over jullie beiden verdeeld wordt.

 

Delta123: is Poortugaal niet veel te ver weg voor jou om dat traject vanaf de Biesbosch te maken en in die buurt een cache te leggen?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of wordt dit dan te groot en onoverzichtelijk?

Ik vrees van wel. Misschien dat we, als we deze route voor mekaar krijgen, we zo enthousiast zijn, dat we meer willen. Eerst deze maar eens maken, zou ik zeggen.

 

Ben wel benieuwd naar je volgende knuppels. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangstellend volg ik het gebeuren met de lange-afstands-caches, maar ik raak een beetje de draad kwijt. En erger nog: de genomineerde cache-leggers komen er soms zelf ook niet uit, geloof ik. :P

Is het misschien een goed idee om een tekeningetje te maken met daarop wat al in orde is en wat nog moet worden gedaan? Dat leg je even onder de scanner en zet het op het forum. Misschien wat duidelijk voor een ieder. ;)

Wel regelmatig een nieuw tekeningetje maken als een verandering of aanvulling is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als JanDeBehanger halverwege naar Emmen wil

JandeBehanger en Kruimeldief:

 

We beginnen met trajekten maken vanuit Breda. Dat betekent, dat eerst Kruimeldief een trajekt krijgt te maken vanaf het eindpunt van Vechtdal. Het eindpunt van het trajekt van Kruimeldief wordt het beginpunt van het trajekt van JandeBehanger.

JandeBehanger gaat dus niet van Assen naar Emmen (zuidwaarts), maar naar Twinlife toe (noordwaarts).

Waar alle begin- en eindpunten precies komen te liggen is dus even afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123: is Poortugaal niet veel te ver weg voor jou om dat traject vanaf de Biesbosch te maken en in die buurt een cache te leggen?.

De route maken is niet het probleem denk ik. Biesbosch-alblasserwaard is bekend terrein voor mij.

Daar voorbij is het wel anders.Een cache plaats zoeken en onderhouden zal (inderdaad)lastiger zijn.

 

Als ik 40 km aanhoud zal ik ergens bij onder Gouda/Haastrecht uitkomen. Een andere rechttoerechtaan route kan eindigen bij Linschoten onder Woerden(verder weg voor mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JandeBehanger gaat dus niet van Assen naar Emmen (zuidwaarts), maar naar Twinlife toe (noordwaarts).

Waar alle begin- en eindpunten precies komen te liggen is dus even afwachten.

Capiche,

 

We wachten gewoon af. ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :PDe decors van het stuk waren prachtig, maar de acteurs gingen er voor staan.

 

006537.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien een goed idee om een tekeningetje te maken met daarop wat al in orde is en wat nog moet worden gedaan?

Goed idee.

Ik zal binnenkort een koppeling naar een pagina maken waar het een en ander visueel wordt gemaakt,

en een plan van aanpak op komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...