Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Om nog even terug te gaan naar het begin van dit onderwerp.

Hmmmm, om even terug te gaan naar het begin van dit draadje, zitten we weer in de brainstorm van Rovel. Volgens mij waren we al weer verder en zaten we inmiddels al op het eindpunt in Delfzijl....

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Na zonnenschijn komt regen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu Geo Hoppers zich aangemeld heeft, kan het bij Utrecht wat opschuiven.

Als Lex en Leo Team een stukje zuiderlijker gaat waardoor traject Biesbosch-Woerden onder de 45 km komt,

Geo Hoppers bij Bilthoven wat plaatst, en Skansken een stuk naar het oosten opschuift, dan denk ik dat we tot en met Hoenderloo goed komen te zitten.

Vraag aan Lex en Leo Team en Skansken: hoe denken jullie hierover en waar komen jullie uit als je 40 km van Bilthoven over fietspaden rekent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik moet uitrekenen

Jij zorgt voor een traject dat voor dat van Geo Hopper komt. Als Geo Hopper bij Bilthoven een cache plaatst, bij welke plaats zou jouw cache dan ongeveer komen te liggen, de maximale afstand van 40km over fietspaden in ogenschouw genomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik moet uitrekenen

Jij zorgt voor een traject dat voor dat van Geo Hopper komt. Als Geo Hopper bij Bilthoven een cache plaatst, bij welke plaats zou jouw cache dan ongeveer komen te liggen, de maximale afstand van 40km over fietspaden in ogenschouw genomen?

Mijn cache komt dan ongeveer halverwege de route te liggen die ik moet uitzetten. Het hangt er dus helemaal vanaf waar mijn voorganger stopt. Ik gaf het eerder ook al aan, het is lastig om op dit soort vragen nu al een duidelijk antwoord te geven maar ik schat dat mijn cache dan in/bij/om Woerden of Oudewater, die omgeving ongeveer komt te liggen.

 

Echter, iets zuidelijker? Als ik de kaart erbij pak, dan zie ik dat Bilthoven ten opzichte van Driebergen (waar ik eerst naartoe moest) juist iets noordelijker ligt. :yes: Kan je nog eens een hernieuwd schemaatje maken van hoe de hernieuwde route eruit komt te zien.

 

Alexander (die soms moeite heeft om het allemaal nog te volgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alexander (die soms moeite heeft om het allemaal nog te volgen)

Dat geeft niets, ik volg het zelf ook nog maar met moeite.

Het probleem is, dat, volgens de opgave van trajektafstanden de afstand Biesbosch - Woerden te lang is (45 km) en de afstandf Driebergen - Hoenderloo ook te lang is (80km).

Nu Geo Hoppers zich hebben aangemeld, kunnen we proberen om, nu we een extra cacheplaatser hebben, deze afstanden in te korten. Daarom moeten we weer even een stapje terug doen en inventariseren.

 

Geo Hoppers hebben aangegeven in Bilthoven iets te kunnen plaatsen. Die komt dus tussen jou en Skansken in, zodat jullie wat kunnen opschuiven.

Het gaat nog steeds niet om de exacte locatie van jouw cache, maar waar jouw TRAJECT komt te beginnen, als het traject van Geo Hoppers bij Bilthoven begint, uitgaande van 40 km. In deze is even niet belangrijk waar het trajekt dat voor jou zit zal eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet denk wel een paar cachers tussen Dwarreltje en mij die mee willen doen.

Ook anderen hebben mij laten weten dat zij nog wel cachers weten die in de buurt wonen. Omdat het meedoen meer inhoudt dan alleen een cache ergens neerleggen, wacht ik liever passief af totdat iemand zich aanmeldt, dan actief te gaan werven. Dan weten we ook dat zij die meedoen het puur doen omdat ze het leuk vinden en het niet doen om andere redenen.

Ik wacht dus nog maar even af.

Rovel, ik ben zo vrij om het hierover niet mee je eens te zijn. Er zijn zat geocachers die niet of weinig op het forum komen. Om passief te gaan wachten tot de juiste mensen toevallig een keer op dit draadje komen (zoals, toegegeven, met mij en de anderen natuurlijk wel is gebeurd) lijkt me niet juist en kan wel 'ns heel lang gaan duren....

 

In mijn geval heb ik een drietal zeer enthousiaste cacher(team)s op 't oog in de omgeving van Deventer-Zwolle, ideaal tussen Dwarreltje (Hoenderlo) en mij (Rijssen) in.

 

Ik wil nogmaals voorstellen om aktief te gaan werven tussen bekende, enthousiaste cachers die zelf al een of meerdere caches hebben neergelegd om de huidige gaten in de route te dichten en wat meer flexibiliteit in de route te krijgen...

 

Hoe denken we d'r over, mensen?

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn geval heb ik een drietal zeer enthousiaste cacher(team)s op 't oog in de omgeving van Deventer-Zwolle, ideaal tussen Dwarreltje (Hoenderlo) en mij (Rijssen) in.

Ik heb even op anderen willen wachten met het geven van een reactie, maar dat blijkt iets van lange adem te zijn.

Als je ervan overtuigd bent dat het enthousiaste cacheleggers zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen dat ze worden benaderd. Laat het dan geen uitnodiging worden, maar meer een stijl van 'attent maken op' en 'als je zin hebt'.

Als ze mee doen, zou wel handig zijn als ze dan ook het forum bekijken om de ontwikkelingen te volgen.

 

Zoals de zaken er nu voor staan zoeken we zeker nog iemand (misschien wel twee) tussen Emmen en Delfzijl en iemand tussen Hoenderloo en Rijssen.

 

Dus, wat mij betreft: als je iemand weet waarvan je weet dat hij/zij een traject-gat op zou willen vullen, benader hem / haar maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geo Hoppers hebben aangegeven in Bilthoven iets te kunnen plaatsen. Die komt dus tussen jou en Skansken in, zodat jullie wat kunnen opschuiven.

Het gaat nog steeds niet om de exacte locatie van jouw cache, maar waar jouw TRAJECT komt te beginnen, als het traject van Geo Hoppers bij Bilthoven begint, uitgaande van 40 km. In deze is even niet belangrijk waar het trajekt dat voor jou zit zal eindigen.

 

Skansken=Skansen.

:yes: Wanneer Geo Hoppers in Bilthoven beginnen. Dan ga ik uit de richting... naar :cry: ???

Skansen woont in Utrecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals de zaken er nu voor staan zoeken we zeker nog iemand (misschien wel twee) tussen Emmen en Delfzijl.

 

Dus, wat mij betreft: als je iemand weet waarvan je weet dat hij/zij een traject-gat op zou willen vullen, benader hem / haar maar.

misschien dat kruimeldief nog iemand weet die tussen emmen en delfzijl woont(of 2 geocachers nog beter)en die ook wel een cach willen plaatsen tussen delfzijl en emmen.

 

 

en als er echt niemand te vinden is dan wil ik ook nog wel 30 of 40 kilometer onder delfzijl onderhouden.

misschien denkt kruimeldief er net zo over dan dat hij 30 of 40 kilometer boven emmen nog eentje onderhoud.

 

 

dan is dat probleem ook opgelost :yes:

 

 

 

gr twinlife (die geen cacher in de buurt kent)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ga ik uit de richting... naar

Het traject van Geo Hoppers begint bij Bilthoven.(even ter aanname om te kijken hoe we uitkomen). Jouw traject gaat dan beginnen 40km vanaf Bilthoven naar het oosten in de richting van Hoenderloo over fietspaden. Kijk maar waar je uitkomt en laat maar even weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de vrijheid al vast maar genomen om de suggestie op te pakken om in Bilthoven te beginnen met onze route. Ik heb er al een ( op papier ) staan op dit moment van ong. 27 km. Deze 27e km eindigd in de gemeente Huizen.

Als dit traject voor zover OK is, heb ik de volgende vraag:

 

Blijf ik uit de Zuidelijke IJsselmeer Polders of ga ik erin.

Blijf ik eruit, is er dan ergens een aansluiting ( voor zover al bekend !) in de richting van Nijkerk, Spakenburg en/of Harderwijk.

Ga ik erin, is er dan een aansluiting richting Lelystad/Kampen ( westelijke kant van de ZIJP) of een aansluiting richting Almere/Dronten ( Oostelijke kant van de ZIJP ).

 

Tevens zou ik willen weten of de afzonderlijke route aan een "Thema" moet voldoen, of is hierin de keuze vrij. En geeft elke afzonderlijke cache/route 1 of meerdere coordinaten prijs, die uiteindelijk leiden naar een aparte cache, die alleen te vinden is als alle afzonderlijke caches zijn gedaan.

 

Ziehier zomaar wat vragen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...