Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Ten derde: een fietscacheroute is voor fietsers.

 

Dit vind ik maar onzin.

 

Een fiets cache route. Leuk initiatief, echt waar. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ELKE route in Nederland die met de fiets kan worden gedaan, OOK met de auto kan in combinatie met wat wandelen.

Dus noem het hoe je wil, maar je kan niemand op de fiets dwingen.

 

Ik ben ook bezig met een fietscacheroute, en die route zelf is echt alleen maar met de fiets te doen (of een hele stevige wandeling van zo'n 50km). Maar alle punten onderweg zijn per (benen)auto te bereiken. En ja, dan moet je wel eens heeeeel ver omrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ten derde: een fietscacheroute is voor fietsers.

 

Dit vind ik maar onzin.

 

 

.

Dat vind ik geen onzin.

 

Als we afspreken dat we een lange afstands fiets cache gaan maken, dan is het er dus 1 voor fietsers en ik zei het al eerder ik hou geen rekening met eventuele mensen die per auto het willen doen, ik werk ze ook niet bewust tegen.

 

Heb vandaag de eerste 25 km van mijn traject gemaakt, morgen het laatste stukje. Ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat al zeg ik het zelf. De hele tocht kan je ook per auto doen denk ik, daarmee bedoel ik dat je WP's per auto kunt bereiken, de hele tocht kan zeker niet met de auto maar dat mogen die mensen zelf uitzoeken

 

Alexander (wiens tocht wel helemaal per skeelers te doen is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten derde: een fietscacheroute is voor fietsers.

 

 

Dit vind ik maar onzin.

 

Een fiets cache route. Leuk initiatief, echt waar. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ELKE route in Nederland die met de fiets kan worden gedaan, OOK met de auto kan in combinatie met wat wandelen.

Dus noem het hoe je wil, maar je kan niemand op de fiets dwingen

:thumbup:

 

Ik heb ook nooit gezegd dat ze het niet met de auto mogen proberen!! :thumbup:

Ik zal het ze wel moeilijk maken; vgl. Lex en Leoteam . :blush:

 

geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--------------------------------------------------------------------------------

Noem het dan geen fietscache!

 

Het is een cache, en die kan met de fiets. Punt.

 

Ha Ha Ha, ik denk niet dat wij het eens zullen worden. :wine:

Nou, dan niet! :beerchug:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--------------------------------------------------------------------------------

Noem het dan geen fietscache!

 

Het is een cache, en die kan met de fiets. Punt.

 

Ha Ha Ha, ik denk niet dat wij het eens zullen worden. :cry:

Nou, dan niet! :wine:

 

Geopatra.

Hoeft ook niet. Even goeie vrienden. :beerchug:

 

Dat mensen van elkaar verschillen maakt de omgang met elkaar interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: Ik kan jullie inmiddels meedelen, dat wij afgelopen zaterdag, na een fietstocht van 39 km, de route NS-station Breukelen naar NS-station Driebergen hebben afgelegd ( plus nog eens 20 km erbij, omdat we twee caches in de omgeving hebben gedaan :wine: )

De exacte begin en eindcoordinaten zal ik naar Rovel sturen, zodat hij zijn pagina kan updaten. We hebben ons tot op heden geconcentreerd op de route en gaan de komende weken invulling geven aan de lay-out zeg maar. Al wel enige ideeen en punten onderweg opgedaan. De route is met de auto te doen ( :cry: ) maar lang niet op alle stukken. Dus er zal gelopen moeten worden !

Dus Skansen, je kan beginnen voor zover je dat al niet ( een beetje ?) gedaan had.

Jullie horen nog nader van ons, aangezien het mij nu zo langzamerhand nuttig begint te lijken dat we wat afspraken gaan maken. ( Enige uniformiteit in de opzet van de internetpagina's, naamgeving, sub-naamgeving, bonus voor alle afgelegde routes, etc.)

GEO-HOPPERS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...