Japiejoo Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 (bewerkt) En zo kwam ik vandaag op een geheel onverwachte plek toch nog het woord geocaching tegen. Voigt neemt afscheid in Colorado 4 augustus 2014 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Leuk artikel, als ik in de buurt was zou ik zo'n munt wal gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Mag ik nu de pessimist zijn? Ja dat mag ik. Nu gaan er mensen zoeken naar muntjes die niets van de verdere geocache etiquette weten. Of dit nu een goede ontwikkeling is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Geen probleem. Het zijn geen geocaches en de mensen die de muntjes zoeken zijn geen geocachers. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Van Stolk, kan het spel geocaching nog meer verloederen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 (bewerkt) @regenboog2, ik ook Even wat verder onderzoek gedaan. Jens Voigt is zelf cacher en gaat zelfs op trainingsritjes cachen: http://www.bicycling.com/video/jens-voigt-loves-geocaching#/video/all 4 augustus 2014 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merrlin Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Wel grappig, dit is de eerste soort van bekende persoon die geocacher is, maar die mensen ook om een andere reden kennen. Zouden er meer 'bekende' geocachers zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Van Stolk, kan het spel geocaching nog meer verloederen dan? Er is vast nog wel een overtreffende stap waar wij nu niet op komen. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 merrlin, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat prinses Irene ook geocacher is, haar nickname ken ik helaas niet. Er is een geocacher die zich boomfluisteraar noemt, maar ik weet niet of zij dat is. En ook Andries Knevel schijnt geocacher te zijn. Ook zijn nickname ken ik niet. Ik heb gezocht op Knevel, helaas. En op EO, maar dat is een cacher in de VS. De laatste van wie ik weet dat hij geocacher is, is Gordon onder de naam Goor. Eigenlijk was, want hij heeft slechts één cache gelogd in 2007. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Dan heb je ook nog Leon Krijgsman, bekend onder de twintigers. Nickname "Feest&Fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 Dit is toch niet een hoop drukte rond een nieuwe cache hoop ik? Verdacht pakje op boulevard Kijkduin onderdeel van speurtocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Ik hoop het niet. Het kan natuurlijk ook zo maar een andere activiteit zijn. Nu van de bevolking gevraagd wordt om meer attent te zijn op plaatsen waar veel publiek samenkomt, zulle cacheleggers nog beter moeten nadenken op welke plaats zij een 'verdacht pakketje' (=Cache) kunnen verstoppen, zonder hinder te veroorzaken. Dat geldt ook voor diegenen die toestemming verlenen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goonies Oosterhout Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) Edit: verkeerd gekeken... 29 september 2014 bewerkt door Goonies Oosterhout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Nos op 3 heeft vandaag een Twitterbericht geplaatst waarin geocachers worden opgeroepen mee te werken aan een nieuwsitem over geocaching. Zo te lezen worden de opnamen morgen gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 ik heb ook maar een twitterbericht geplaatst, @nosop3 toe maar, meer onzin verhalen de media ingooien, er zijn altijd wel onervaren druiloren die 5mof ambiëren tenkoste van 't spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten