Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

Het is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen dat de vindplek van de cache de zelfde is als waar hij verstopt is. Het kan zijn dat iemand hem meegenomen heeft en achtergelaten in de parkeergarage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

En alweer een verdacht pakketje ...

Kan me niet voorstellen dat hier toestemming voor plaatsing is verleend....

......

Er zullen meerdere verdachte pakketjes volgen...

 

2 x Inderdaad!

 

Het gevolg van faalende reviewers....

Dit is wel erg kort door de bocht! Zolang het niet bekend is welke cache dit is EN of deze cache daar hoort te liggen EN of daar ook toestemming voor is, kan je niemand als schuldige aanwijzen. bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PeeTee, op de foto's die geplaatst zijn staan die zombie's met cache/logrol in handen op het parkeerdek van de blauwe doos

de naam van de cache en de beschrijving van de cache en, wat de slapende revieuwers zeker hadden moeten zien, de coords van de cache, allemaal op en in de blauwe doos

hoeveel voorbeelden moet je hebben om het te beseffen wat je eigenlijk als welbekende wegkijker, niet wil weten?

de cache is direct gearchiveerd, dat had niet gehoeven als er ergens toestemming voor was, en had het er wel duidelijk gestaan

nu kan en mag die prutser morgen gewoon weer iets, van wat tegenwoordig een cache moet voorstellen, plaatsen

en de revieuwers, die slapen verder, laten zich uitlachen door dat soort verziekers

vandaag ook weer een cache online gebracht die nog niet op te lossen is, ik vraag me af of ze de cachepagina wel eens lezen, wat doen die lui die zich revieuwer vinden en daarmee op de borst kloppen, tegenwoordig eigenlijk?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult gelijk hebben, Barny. Ik kan dat zo niet beoordelen aan de hand van de foto in het krantenartikeltje. Daar zie ik enkel een cache op een motorkap staan, en daaruit kan ik niet concluderen dat hij daar verstopt was.

 

Maar ik heb inmiddels ook de reacties van op de politie-tweet eens bekeken en dan lijkt het er op dat de betreffende cache inmiddels door de CO gearchiveerd is. En ja, dan begint het er op te lijken dat hij daar illegaal lag, want anders had dat archiveren niet gehoeven. Maar goed, ook dat weten we niet zeker. Dat kan enkel de CO (of Ikea) ons vertellen. Het kan ook op advies van politie of Ikea zijn geweest, vanwege alle ophef.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je moet wel erg ( hoe zeg ik dat zonder erg beledigend over te komen?) (simpel?) zijn om te denken dat de blauwe doos toestemming geeft om "iets" te verbergen waar dan mensen (geheimzinnig) naar gaan zoeken en weer terug plaatsen.

de recente geschiedenis met IKEA alszijnde doelwit van aanslagen wereldwijd gaat natuurlijk nooit geen toestemming geven voor iets wat ook maar die indruk van een aanslag zou kunnen geven

 

 

Barny

 

en de revieuwers? die slapen verder

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie hier weer twee slechte stukken over het simpele spelletje geocaching

ik vraag me af, zijn die journalisten nu zo stom of worden ze verkeert ingelicht?

 

Barny

 

Barny, als je regelmatig de krant leest over onderwerpen waar je zelf het nodige vanaf weet, is het niet zo moeilijk om op jouw vraag te antwoorden. Ik kies voor optie 1 ...

Overigens gaat het linkje van MarcoDomi naar de samenvatting op internet. Gistermorgen stond in ons papieren ED bijna een volle pagina over geocaching met meerdere artikelen. Daar stond pas echt onzin! Dan wel onder een kop die mijn goedkeuring kon wegdragen: "Beter dan op je luie reet voor de televisie"

 

Vraag is, moeten wij ons daar druk over maken? Dan is mijn antwoord nee. Zoek een mooie cache uit, ga lekker naar buiten, "beter dan op je luie reet voor het beeldscherm". (Wie weet krijg ik vandaag Geo@lien wel af.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

juist omdat ik geocache's wil bezoeken moet ik steeds meer met mijn luie reed voor het beeldscherm zitten

het kost gewoon meer tijd om al die troep te filteren van de echte geocache's

door slechte media komt er meer en meer en meer zooi bij die een weldenkende geocacher niet wil bezoeken

het kost me tegenwoordig meer tijd om te filteren dan een cache te bezoeken

daar maak ik me druk om,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, heb ik niet zo'n moeite mee. Op fietsafstand liggen nog steeds zo'n 5-6 multi's die ik heel graag wil doen. Tijd, meer tijd! Alle tradi's en puzzeltjes blijven sowieso liggen anders komt Team Aragorn nooit aan 50% multi's ;). Buiten de eigen regio gebruik ik meestal de lijst van project-gc met de hoogste Wilson-scores. Bij de eerste 25 (per provincie) zit altijd wel wat leuks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...