Spring naar bijdragen

Sinterklaas


bamboe

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach ik wil best een surprise event organiseren hoor, is toch alleen maar een kwestie van persoontjes aan elkaar koppelen.

Ik ga er wel even over bomen, eind deze maand horen jullie meer.

 

 

Ho Ho Cachers,

 

Even een berichtje van de Noordpool.

Wat zijn jullie al vroeg ongeduldig.

 

Maar met de Cache Sinterklaas is vorig jaar afgesproken dat we om en om een surprise event organiseren

Twee jaar geleden was het 1e Kerstcache Surprise Event, vorig jaar was de Sint aan de buurt dus wat komt er aan dit jaar, het:

 

2e Kerstcache Surprise Event

 

 

Meer info volgt in oktober.

 

The Cacheman

Ho Ho :blush:

 

Ja, dat heb ik ook meegekregen ja ! Dus @ Crow & Éowyn, zonde van de energie, maar het staat je natuurlijk vrij ! De enige echte Cache-Sint ben je echter niet, dus laat het aub aan hem over en respecteer de afspraak.

 

Ik zou zelf ook maar wat graag weer een surprise event zien, want bij ons is kerst nu eenmaal geen cadeautjes surprise aangelegenheid, meer een kerstspel met stal en musical/toneelgebeuren... Maar wie weet wat voor crea's we er dit jaar van kunnen maken ! :ph34r: Ons 1e kerstevent.

 

Hmmm wazige afspraak, jammer als men het zo wil, dan prima, ik had meer een surprise event in gedachten zoals dit een aantal jaar gelden door Mega Heks in het leven is geroepen.

Maar goed tijden veranderen blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ crow,

 

Inderdaad is het "huidige" Sint event een doorgeefsel van mega-heks bij mijn weten. Maar juist in het jaar daarvoor toen er nog geen officieel "afstand" van was gedaan is er door tijdgebrek oid door de oorspronkelijk organisatoren geen 5 dec event geweest en met instemming van MegaHeks is er toen een kerstevent gekomen. Vorig jaar is dat Sint stokje dus "officieel" door Megaheks overhandigd waarna meteen een discussie losbrandde over; Sint-event of Kerst-event of beide. Er is toen een accoordje gekomen op een afwisselend kerst en sint event.

 

Tot zover mijn kennis van de geschiedenis van het surprise event :blush:

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ crow,

 

Inderdaad is het "huidige" Sint event een doorgeefsel van mega-heks bij mijn weten. Maar juist in het jaar daarvoor toen er nog geen officieel "afstand" van was gedaan is er door tijdgebrek oid door de oorspronkelijk organisatoren geen 5 dec event geweest en met instemming van MegaHeks is er toen een kerstevent gekomen. Vorig jaar is dat Sint stokje dus "officieel" door Megaheks overhandigd waarna meteen een discussie losbrandde over; Sint-event of Kerst-event of beide. Er is toen een accoordje gekomen op een afwisselend kerst en sint event.

 

Tot zover mijn kennis van de geschiedenis van het surprise event :ph34r:

 

Spirit

 

De kennis is groot en het geheugen is goed! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Even deze topic afzoeken en je weet het wordt een kerstevent. Dus we hebben nog tijd genoeg. Ik vermoed dat na sinterklaas de meldingen wel komen. Voor die tijd heeft de Kerstman hier niets te zoeken :thumbup:

 

Eh nee, op zich niet ... maar je wilt niet weten hoeveel kerstversiering je al in de winkels tegenkomt! Van mij mogen de voorbereidingen best beginnen!

 

Groetjes, Fangorn.

 

PS Wacht nog even met de paaseitjes s.v.p. ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...