Spring naar bijdragen

Sinterklaas


bamboe

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hey Hey,

 

Ik zou graag mee doen en dan de goede regels volgen.. maar ben nog echt een groentje..

 

Ik heb de aanmeld regels gelezen en kan nog inschrijven..

 

Maar even voor de zekerheid om teleurstellingen te voorkomen.

 

Het is kortweg de bedoeling dat ik zelf een cache maak, de beschrijving en coordinaten naar de cacheman mail.

 

Dan wordt ik gekoppeld aan iemand, die krijgt mijn cache en ik de zijne.

 

Ik ga de zijne oplossen , zoeken en dan via de mail loggen en heb zo een leuke suprise cache is alleen voor mij bedoeld is ( kan natuurlijk ook de buurman zijn, als die zich zou aanmelden.. ) ik hoop dat ik dit duidelijk opschrijf..

 

Dit is dus een tijdelijke cache, zodra hij gevonden is , is hij weg, eigendom van de ene gelukkige vinder.

 

Ik las dat het de bedoeling is, om deze te vullen met een bepaalde waarde, dit is duidelijk.

 

Maar het cache leggen.. ik heb dit nog nooit gedaan.. is het dan wel verstandig om hier aan mee te doen ??

 

Mag/ moet het een multi zijn of een traditional, .. natuurlijk wel een bijzondere plaats met wat info..

 

Graag van ervaren deelnemers wat meer info..

 

Ik wil cacheman niet storen , want met ondertussen een 101 deelnemers.. heeft hij denk ik al genoeg werk ! :lol:

 

Als ik mee doe,wil ik goed mee doen om teleurstellingen te voorkomen... :crybaby:

 

Dank je wel !!!

 

 

Je begrijpt het helemaal.

 

Wat voor soort je maakt mag je zelf weten maar het is wel leuk als er wat werk van gemaakt wordt. Dus of een leuke route, een leuk verhaal met puzzel o.i.d. genoeg keuze te over.

Vaak geeft de ontvanger aan of er nog bijzonderheden of wensen zijn. Zo wil iemand bijvoorbeeld liever een cache op een begaanbaar terrein als hij/zij slecht ter been is of juist een ander maakt het niets uit. Wij hebben bijvoorbeeld vorig jaar aangegeven dat wij wel wilden weten of de route begaanbaar was met een wandlewagen voor de kleine rups.

Doordat we wisten dat we er niet met de wandelwagen konden wandelen konden wij ons rupsje in de draagdoek doen.

 

Of het verstandig is om mee te doen als je nog nooit een cache gelegd hebt? waarom niet, je kent het speletje neem ik aan doordat je al caches hebt gevonden. Je weet dan hoe het e.e.a. in elkaar zit. Maak het dan net zo moeilijk als je zelf aan kan.

Desnoods een bereikbaar telefoonnummer opgeven bij de route zodat er egbeld kan worden mocht de cacher er niet uitkomen.

 

Het wordt ongetwijfeld een leuk event dus meedoen. ( iets wat wij helaas niet zien zitten dit jaar vanwege de drukte met onze twee kleine ukkies en het werk. het eerste jaar dat we niet meedoen)

 

Succes en veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mamma heeft ook op hyves het Kerst-surprise-event aangemaakt, dus meld je daar dat je DABEI bent :crybaby: ...

Huh? Leuk hoor die enthousiasme, maar wat is de toegevoegde waarde van hyves voor dit event?

 

Fire5

 

Idd is dit het SINT topic, maar nog even reageren op bovenstaande...

 

De toegevoegde waarde van hyves, snap je misschien als je zelf hyver bent, misschien is dit niet het geval bij jou ?? )(niet rot of aanvallend bedoeld trouwens .. !)

 

Wanneer je je namelijk aanmeldt op de hyves dat je DABEI bent, komt het zowel op die pagina te staan, zodat andere hyvende cachers kunnen zien, wie er nog meer mee doen EN het komt op je profiel te staan en die kan iedereen zien, dus staat het voor een ieder vermeld en kan men (Vrienden familie whomever) daar weer op reageren ... of niet ... )!

 

En nogmaals het staat uiteraard vrij om je aan te melden op het geohyves kerst topic, zo te zien hebben er al wat cachers gebruik van gemaakt :lol: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wordt ik gekoppeld aan iemand, die krijgt mijn cache en ik de zijne.

 

Vorig jaar als hulp-Sint gefungeerd en kan je daarom vertellen dat je inderdaad wordt gekoppeld aan een andere cacher.

Maar dat is niet per definitie de cacher waar jij een suprise voor maakt.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mamma heeft ook op hyves het Kerst-surprise-event aangemaakt, dus meld je daar dat je DABEI bent :rolleyes: ...

Huh? Leuk hoor die enthousiasme, maar wat is de toegevoegde waarde van hyves voor dit event?

 

Fire5

 

Idd is dit het SINT topic, maar nog even reageren op bovenstaande...

 

De toegevoegde waarde van hyves, snap je misschien als je zelf hyver bent, misschien is dit niet het geval bij jou ?? )(niet rot of aanvallend bedoeld trouwens .. !)

 

Wanneer je je namelijk aanmeldt op de hyves dat je DABEI bent, komt het zowel op die pagina te staan, zodat andere hyvende cachers kunnen zien, wie er nog meer mee doen EN het komt op je profiel te staan en die kan iedereen zien, dus staat het voor een ieder vermeld en kan men (Vrienden familie whomever) daar weer op reageren ... of niet ... )!

 

En nogmaals het staat uiteraard vrij om je aan te melden op het geohyves kerst topic, zo te zien hebben er al wat cachers gebruik van gemaakt :lol1: !

Hmmm, da's niet precies wat ik bedoelde, of misschien ook juist wel. Waarom zou Hyves daarbij een rol moeten spelen? Ik zie die toegevoegde waarde niet om Hyves bij geocaching te betrekken. En inderdaad ik Hyves niet omdat ik het een vreselijk medium vind. Hoe mee vrienden hoe populairder je bent zo lijkt het. Dat idee staat me niet aan. Maar goed terug naar geocaching. Er is een event pagina waar je je op kunt aanmelden dat je meedoet. Hyves is in die zin overbodig. Maar laat me je vooral niet weerhouden. Als de Hyves-gemeenschap het prachtig vind om DABEI te zijn, prima!

thinking-006.GIF

Fire5

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...