Spring naar bijdragen

Sinterklaas


bamboe

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach ik wil best een surprise event organiseren hoor, is toch alleen maar een kwestie van persoontjes aan elkaar koppelen.

Ik ga er wel even over bomen, eind deze maand horen jullie meer.

 

 

Ho Ho Cachers,

 

Even een berichtje van de Noordpool.

Wat zijn jullie al vroeg ongeduldig.

 

Maar met de Cache Sinterklaas is vorig jaar afgesproken dat we om en om een surprise event organiseren

Twee jaar geleden was het 1e Kerstcache Surprise Event, vorig jaar was de Sint aan de buurt dus wat komt er aan dit jaar, het:

 

2e Kerstcache Surprise Event

 

 

Meer info volgt in oktober.

 

The Cacheman

Ho Ho :dribble:

 

Ja, dat heb ik ook meegekregen ja ! Dus @ Crow & Éowyn, zonde van de energie, maar het staat je natuurlijk vrij ! De enige echte Cache-Sint ben je echter niet, dus laat het aub aan hem over en respecteer de afspraak.

 

Ik zou zelf ook maar wat graag weer een surprise event zien, want bij ons is kerst nu eenmaal geen cadeautjes surprise aangelegenheid, meer een kerstspel met stal en musical/toneelgebeuren... Maar wie weet wat voor crea's we er dit jaar van kunnen maken ! :blush: Ons 1e kerstevent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er dus volgend jaar pas weer bij. Tegen die tijd met heel andere coordinaten dan nu!

 

Je hoeft niet te vluchten voor de kerstman hoor, hij doet niets. :dribble:

 

Nog even over "De Kerstman! ":

 

Vorig jaar zei Omama (mijn moeder) voor het eerst tegen mijn toen driejarige nichtje (waar mijn toen tweejarige dochtertje bij was) dat ze de kerstman wel mocht bedanken voor het cadeautje !!! Het moet niet gekker worden. De kerstman is amerikaans en is blijkbaar overgewaaid, want de afgelopen twee jaar is hij zelfs hier in Nederland officeel ingevlogen en stonden er honderden kinderen te wachten op hem, Grrrr !

 

Voor Josée is het verhaal: De kerstman is voor de kinderen heeeel ver weg over de zee, wij hebben gelukkig Sinterklaas, die woont wat dichterbij, in Spanje... Ik vind het triest om te moeten constateren dat deze andere goedheiligman ?! ook met cadeaus en alle rompslomp onthaald wordt. Dat er cadeaus worden gegeven aan elkaar met de kerst a la, maar dat er een kerstman voor bedankt moet worden no way.

 

Dus cache-santaclaus is uiteraard welkom hoor, maar in het echie vind ik het allemaal erg commercieel en uit de hand gelopen, helaas ! Daar doet deze Mamma absoluut niet aan mee !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kerstman is amerikaans en is blijkbaar overgewaaid, want de afgelopen twee jaar is hij zelfs hier in Nederland officeel ingevlogen en stonden er honderden kinderen te wachten op hem, Grrrr !

 

 

Niet helemaal waar.Eigenlijk liggen de roots van Santa Claus in Nederland. :dribble: Kijk maar goed naar de naam.Die is in het Engels een beetje verbasterd.

Dat ie is overgewaaid klopt wel maar dan wel de andere richting op :blush: .(Eigenlijk klopt dit ook niet helemaal want hij is tussen de emigranten op de boot meegegaan :yes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kerstman is amerikaans en is blijkbaar overgewaaid, want de afgelopen twee jaar is hij zelfs hier in Nederland officeel ingevlogen en stonden er honderden kinderen te wachten op hem, Grrrr !

 

 

Niet helemaal waar.Eigenlijk liggen de roots van Santa Claus in Nederland. :dribble: Kijk maar goed naar de naam.Die is in het Engels een beetje verbasterd.

Dat ie is overgewaaid klopt wel maar dan wel de andere richting op :yes: .(Eigenlijk klopt dit ook niet helemaal want hij is tussen de emigranten op de boot meegegaan :P )

 

En daarbij: De rood-witte outfit van de huidige kerstman is verzonnen door de marketeers van een bruin frisdrankje met een rood-wit logo...

Geef mij onze oude baas maar, met zijn rode mantel met het geelgouden kruis op zijn mijter!

 

By the way... terwijl ik dit zit te tikken lezen de kids mee, en die zijn zowiezoo dolenthousiast over het idee van een surprise cache :blush:

bewerkt door Team Helmpies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

-knip-

 

By the way... terwijl ik dit zit te tikken lezen de kids mee, en die zijn zowiezoo dolenthousiast over het idee van een surprise cache :rolleyes:

 

Tsjaa, om maar weer on-topic te komen, dan zullen ze nog een jaartje moeten wachten :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho Cachers,

 

Even een berichtje van de Noordpool.

Wat zijn jullie al vroeg ongeduldig.

 

Maar met de Cache Sinterklaas is vorig jaar afgesproken dat we om en om een surprise event organiseren

Twee jaar geleden was het 1e Kerstcache Surprise Event, vorig jaar was de Sint aan de buurt dus wat komt er aan dit jaar, het:

 

2e Kerstcache Surprise Event

 

 

Meer info volgt in oktober.

 

The Cacheman

Ho Ho :rolleyes:

 

Wat heeft dit met een EVENT te maken????

 

Volgens geocaching.com is het volgende een event

"Event Cache

Occasionally, local geocachers and geocaching organizations designate a time and location to meet and discuss geocaching. After the event the caches are archived."

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste cachers hier een berichtje uit het Spaanse land,

want wat is hier nu weer aan de hand.

 

Collega kerstman met cadeaus wordt minder ge-eerd,

ondergetekende deste meer, daarmee ben ik zeer vereerd.

 

Doch voor ieder wat wils op deze grote wereldbol,

dus misschien nu voor andere cachers weer eens wat lol.

 

Met Cache-man afgesproken dat hij dit jaar het event organiseren zal gaan,

ik geef hem hierin vrij baan.

 

Dus zou ik zeggen lekker wachten op wat de cache-man voor ons maak(t),

en dan met z'n alle mee doen en plezier hebben want dat is toch het doel van deze zaak.

 

Tot volgend jaar zegt deze Sint nu tot besluit,

en blaast hiermee zijn logje dan ook weer uit.

 

 

 

Cache-Sinterklaas (de enige echte!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...