Spring naar bijdragen

Commercie in geocaching


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Ik mag helaas niet.

Moet vandaag thuis zitten handjes geven.

Van harte gefeliciteerd, Pa Beer!

 

Maar, on topic:

De reclame op zich stoort me nog niet zo. En al helemaal niet in de handtekeningen op dit forum, tenminste als ze niet groter worden als de huidige maat. Maar waar ik bang voor ben is dat er een trend ontstaat waarbij caches enkel en alleen worden aangemeld vanwege de mogelijkheid tot het maken van reclame. Dus dat de cache zelf op het tweede plan komt, sterker nog: niet echt meer van belang is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo iedereen heeft zijn hart weer gelucht.

En voor zijn eigen bedrijf reclame gemaakt.

Kan het draadje dicht en kunnen we naar buiten.

De zon schijnt dus wat wil een mens nog meer.

Schatzoeken daar gaat het op dit forum toch over.?

Ik mag helaas niet.

Moet vandaag thuis zitten handjes geven.

Groet Pa Beer

Zwaar :crybaby:

 

Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag.

 

En ten tweede vind ik het niet erg netjes om om sluiting van een draadje te vragen. Zeker niet als het geen eigen draadje is.

Draag liever bij tot de discussie met een eigen mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De site is voor deze cache opgezet en pas later kwam het webshop idee.

:cry:

Maar de site (webshop) was er al veel eerder.

Daarom komt dit antwoord een beetje vreemd over bij mij.

 

:crybaby:

Wat overigens ook heel vreemd is, is dat de link op bijna alle cachepagina's van GA staat. Door op die link te klikken komen ze daar terecht en worden dan naar de shop doorgesluisd. Maar als je van de andere cachepagina's komt, weet je niet dat je daar iets moet doen om cachecoördinaten te krijgen.

Ik heb het nog niet gedaan, maar ik zou dus al die pagina's kunnen melden als commercieel.

Misschien doe ik het zo nog wel B):lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de vorige discussie hield ik me even stil, nu wil ik wel even meedoen. Want ik vraag me af wanneer iets commercieel is..?? Er staat op de pagina een linkje naar een website (zal hem hier ivm reclame niet noemen), maar geen linkje naar een webshop. De webshop komt pas later en op de eerste pagina krijg je een waarschuwing dat je naar een webshop gaat.

 

Echter; iedereen die die puzzel via de goede weg oplost weet dat deze discussie nergens voor nodig is. Op de cachepagina heeft een team dit ook al gemeld.

 

De webshop heb je inderdaad helemaal niet nodig. Hij is vrij makkelijk op te lossen als je de aanwijzingen goed opvolgt. Maar ook al heb je de hele webshop niet nodig, je zal toch niet helemaal kostenloos binnenkomen om de cache te loggen volgens mij, right? Aangezien de cache op een bepaald terrein ligt waar je niet zomaar binnen mag. Dus als nog lijkt mij deze cache niet helemaal volgens de regels...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ook al heb je de hele webshop niet nodig, je zal toch niet helemaal kostenloos binnenkomen om de cache te loggen volgens mij, right? Aangezien de cache op een bepaald terrein ligt waar je niet zomaar binnen mag. Dus als nog lijkt mij deze cache niet helemaal volgens de regels...

 

Complimenten voor jou bijdrage, jij weet het meer dan de gemiddelde lezers over deze cache. Als ik wist waar de cache zou liggen zou ik daar ophef over maken, niet over hoe je de coordinaten moet vinden.

 

Gelukkig voor iedereen, je hoeft niet te betalen, dus je kunt je centjes uitgeven in de beruchte shop in je zak houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Complimenten voor jou bijdrage, jij weet het meer dan de gemiddelde lezers over deze cache. Als ik wist waar de cache zou liggen zou ik daar ophef over maken, niet over hoe je de coordinaten moet vinden.

 

Gelukkig voor iedereen, je hoeft niet te betalen, dus je kunt je centjes uitgeven in de beruchte shop in je zak houden.

 

Hey! Je hebt je website toch aangepast zie ik (daar zal men niet meer over vallen nu...) daarbij nog steeds de puzzel in ere gehouden, geen toegangsprijs... Lijkt mij dat hij nu binnen alle regeltjes valt, dus zal ik hem maar even gaan loggen dan... :newyear:

bewerkt door WaG!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GeoAlmere, ik vindt dat je tot een prima oplossing bent gekomen.

Ik kan me niet voorstellen dat het nu nog als commercieel aangemerkt kan worden.

 

Kijk, dat vond ik dus ook al! En nu het vinden nog... :angry: Had misschien wel een FTF kunnen worden, maar het zat me niet mee :newyear:

1) Batterijen van de GPS leeg bij aankomst 2) Niet de standaard rugzak mee, dus geen reserveaccu's en daarom 3) ook geen zaklamp mee om ook in de wat donkere hoekjes te zoeken! Helemaal voor niets heen en weer... :wine:

Gelukkig geen parkeergeld hoeven te betalen, aangezien het vandaag geen koopzondag was :newyear: Kijk, dat zien we graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vind ik het wel prima als iemand een bannertje met zijn webshop op het forum zet of een linkje op zijn cachepagina. Zolang er geen popups zijn of heel dwangmatige links zijn, heb ik er zelfs niets op tegen. Automatisch doorlinken overigens wel, maar goed.

Ik zie ieder initiatief graag tegemoet. Zo ook deze online shop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vind ik het wel prima als iemand een bannertje met zijn webshop op het forum zet of een linkje op zijn cachepagina. Zolang er geen popups zijn of heel dwangmatige links zijn, heb ik er zelfs niets op tegen. Automatisch doorlinken overigens wel, maar goed.

Ik zie ieder initiatief graag tegemoet. Zo ook deze online shop!

 

Kan ik me helemaal in vinden! :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...