Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Team Van Stoffelen: Naast geocaching is genealogie de grote hobby van Team Van Stoffelen Senior. De echternaam in real life van Senior is Huiberts. De eerste Huiberts met de achternaam Huiberts was Derk Huiberts, geboren in 1782 te Hien, Dodewaard. Hij was de zoon van Huibert Stoffelen (de zoon van Stoffel Geurts, de zoon van Geurt Stoffelen, de zoon van Stoffel Otten, de zoon van Oth Theunissen). Had Senior geen Huiberts geheten, dan had het zo maar Stoffelen kunnen zijn...

 

O ja, de 'Van' in Team Van Stoffelen is artistieke vrijheid en er zomaar bij verzonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als een buitenlander probeert om mijn oer-Friese naam uit te spreken krijg je de meest grappige verbasteringen. Ik heet Sjoerd van der Schuit

Die SCH in schuit is al helemaal ondoenlijk en Sjoerd wordt verbasterd naar Stuard, Sjoo-erd.

Het blijkt dat Zjurt voor zowel Duitsers als Engelsen de minste problemen geeft.

Alleen die Ollanders komen er niet altijd uit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam was vlot gekozen toen ik eens beter in de spiegel keek, en zag dat mijn baard én snor aardig zijn gaan grijzen in de loop der jaren.

Sinds 5 feb 08 het geocachen ontdekt. Redelijk laat, maar het is m.i. wel een hobby die steeds leuker wordt naarmate ik caches vind. 5 in totaal nu :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze naam is gekozen omdat we 1) op een Mac werken en 2) grote fan zijn van de Buffy serie. De weerwolf in die serie heet Oz. Bij elkaar geeft dat MacOZ. Die 58 daar achter is het geboorte jaar van een van de leden en daarnaast ook nog eens ons huisnummer. Laatst hadden we ook nog eens het geluk dat we bij "Het eerste vinder gevoel" kaartje nummer 58 konden meenemen (die was ook echt aan de beurt).

 

Groeten,

Regina & Eddy van MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Wij zijn team Prettykids. Kon eigenlijk niets origineels verzinnen en onze achternaam is "Mooijenkind". Aangezien we proberen om zoveel mogelijk met de kinderen op stap te gaan zijn we dan een heel team "mooijenkinderen" oftewel "prettykids" :P . Inmiddels 16 caches gelogd dus nog zat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn team Prettykids. Kon eigenlijk niets origineels verzinnen en onze achternaam is "Mooijenkind". Aangezien we proberen om zoveel mogelijk met de kinderen op stap te gaan zijn we dan een heel team "mooijenkinderen" oftewel "prettykids" ;) . Inmiddels 16 caches gelogd dus nog zat te doen.

Juist wel origineel :P .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Mijn vrouw kan zo verschrikkelijk lekker koken.

Als we er met de caravan op uit trekken nemen we altijd een heerlijk stoofpotje mee voor de eerste dag.

Dit heeft dan al lekker een tijdje staan te pruttelen.

Op het moment dat ik een naam aan het verzinnen was, vroeg ze "zullen we weer een pruttelpotje mee nemen" Vandaar :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de militaire vliegerij krijg je van je collega's een nickname. Aangezien deze dame dezelfde achternaam heeft als ik heb :blush: en mijn nicht is was de keus snel gemaakt! Overigens een alleraardigst iemand.

Meryl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...