Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

:blush: wij zijn de griffonniers en mensen die een griffon hebben worden griffonniers genoemd vandaar. De griffon onze is/ zijn (we hebben er inmiddels 2) een griffon korthals. Een soort nederlandse duitse staander. Kijk bij ons profiel en zie wat ik bedoel. :P Hier is de foto van de oudste (liefste en beste) opgenomen. Eigenlijk zou ik het plaatje moeten veranderen in onze 2 griffons maar probeer maar eens een leuke foto te maken van 2 honden. :no:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe kom je aan je naam.

Vroeger deden wij als kind het spelletje je naam omdraaien. Mijn broer heette OEL mijn zus ALUAP en ik SUKOR. Vandaar deze forumnaam

bewerkt door sukor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een motorrijder.. en mijn motor was een Yamaha Diversion 600.. :thumbup:

 

Tja.. als ik dan ergens een naam aan moet maken.. Niet veel mensen gebruiken die aanduiding..

 

Dus is makkelijk en er zit toch wel een verhaal achter.... beetje persoonlijk met veel emotie.. :yes: Dus.. ik gebruik die naam met gepaste trots..

 

Martine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij cachen onder de naam "Team Ballefrutter". Een op het eerste gezicht mogelijk vreemde benaming. Maar het is afgeleid vanuit de carnavalstraditie. Goirle, waar wij vandaan komen, heet met de carnaval "Ballefruttersgat" en de inwoners zijn dus Ballefrutters. Daar wij ook hele fanatieke carnavalvierders zijn was dit voor ons een voor de hand liggende keus. Ook hebben we een TB onder de naam "Ballefrutter" de wijde wereld ingestuurd om zo kennis te maken met andere carnavalsgemeente/landen/beelden/etc. en zo tegelijkertijd de Ballefrutters wat meer bekendheid te geven.

 

Gr. Team Ballefrutter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Mijn naam komt van de Portugese ontdekkingsreiziger Vasco da Gama(1469-1524). Welke in een zeer interresant persoon vind. Op wikipedia kan je meer over hem vinden.

 

 

 

 

Ik heb ook een coin in omloop met de naam Vasco da Gama:

Vasco da Gama Geocoin

bewerkt door Vasc0
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, toen we onze eerste cache wilden gaan doen (ongeveer 2 jaar terug), kwamen we erachter dat je moet zijn ingelogd op geocaching.com. Anders krijg je geen coordinaten te zien. :thumbup:

We moesten dus wat verzinnen, en liefst een beetje vlot.

 

Minder tijd = minder creativiteit (tenminste: vaak wel iig bij ons)

 

Het zijn dus onze voorletters geworden. We dachten: ach, dat kunnen we altijd nog wel veranderen. Dat is er niet van gekomen, en ondertussen zijn we er behoorlijk aan gewend. Het blijft dus gewoon A&F. :( Ondertussen is het ook onze gebruikersnaam op de computer, en op nog wat plekken.

 

Adriaan en Femke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

En is een leeuwenkuil geen prachtplek om een cache te verstoppen? :)

 

Michiel

:rolleyes: Met 5 sterren voor het terrein....

 

 

 

Hoezo? Het terrein kan best mee vallen!(ligt ook een beetje aan de diepte van de kuil natuurlijk....)

 

 

 

Eerder voor difficulty een berg sterren omdat je die leeuwen te slim af moet zijn...Stukje vlees kope...verdovings pistool mee..... dat word geen goedkope cache hehehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder voor difficulty een berg sterren omdat je die leeuwen te slim af moet zijn...Stukje vlees kope...verdovings pistool mee..... dat word geen goedkope cache hehehe
Een echte geocacher heeft toch genoeg aan z'n prikstok. :rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

In het verleden nogal wat problemen gehad met mijn PC en de daarop noodzakelijke onwillige software.

Ook ben ik modelbouwer (momenteel op een laag pitje).

Voor de diverse info kun je op nogal wat fora/fori/forums terecht.

Meestal pruts ik dan net zolang tot alles is zoals ik het graag wil hebben, vandaar. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vroeger altijd ontdekkingsreiziger willen worden. Ik las altijd graag de verhalen van Robinson en Livingstone.

 

Tijdens mijn aanmelding bleek de naam Livingstone en alle andere vormen die erop lijken al vergeven te zijn. Dus direct op zoek naar een andere naam.

 

FF googlen brengt je op wat meer ontdekkingsreizigers en uiteindelijk is het een afkorting van Christoffel Columbus met geboortedatum erbij geworden. Info en avatar komen bij wikipedia vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen wij een nick moesten verzinnen was dat niet zo heel moeilijk, geocachen zouden we samen gaan doen, dus Team. We rijden ieder motor en zijn niet groot van stuk. Het is toen Team de motormuizen, geworden. Ondanks de teamnaam gaan we meestal cachen met de cachemobiel, je loopt niet zo makkelijk met motorkleding en helm.

 

Corrie en Hans, Team de motormuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze team naam K4P12, is afgeleid van de samenstelling van ons team.

Het is een 4 Koppig team op 12 Poten :blink:

 

Niet super origineel, maar ook hier geldt we moesten snel wat verzinnen en alle andere nicks die we vaker gebruiken waren al bezet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...