Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Sedert vorige februari 2007 zijn we besmet met het cachevirus. De nickname die we hiervoor gebruiken, is de eerste medeklinker en de eerste klinker van onze voornamen, nl. Hans, Gerry, Rick en Ylona. Zo krijg je Hageriyo.

 

(Hebben is hebben, krijgen is de kunst!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, ik ben begonnen door aansteking door Hans van Hageriyo, mijn collega op mijn oude werk, hij begon in november al over dit te praten, was heel interessant en hebben het zelf toen ook geprobeerd. meteen verslaafd hihi. :beerchug:

Onze naam komt dus ook van mij af, mijn naam is Diana en mijn achternaam begint met N. Later wilde ik het eigenlijk wel aanpassen, maar ja, we hadden al een stempel met die naam en nu is het wel goed.

 

Groetjes,

Diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macvjo komt van Marco (Mac). Het vjo gedeelte komt oorspronkelijk van een domeinnaam wat ooit op mijn naam heeft gestaan. Nu is het 'van Joyce' :-)

 

Hoe ik begonnen ben....paar jaar geleden al een item gezien op Omroep Brabant, iets met Maud Hawinkel (?). Alleen gezegt van "goh, wat leuk". Eind maart besloten om er aan te beginnen, begin april daadwerkelijk mee begonnen.

bewerkt door macvjo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze forumnaam is dezelfde als onze caching naam. Oorspronkelijk zo bedacht omdat mama beer Ursula heet (Latijn voor jonge of kleine beer). In een vlaag van helderheid drong wat later tot mama beer door dat de initialen van de rest van het gezin B, A, E en R zijn, dus beer in het Duits en met een klein beetje schuiven ook beer in het Engels. Echt een familie beer dus! :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Tja, onze forumnaam is onze geocaching Team naam. Oorsprong van de naam ligt in het feit dat we woonachtig zijn in het noorden van het land en dat deze windrichting ook in de familienaam voorkomt ;-) De avatar past daar ook mooi bij :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JoGnet, kijk op JoGnet.nl :D en je leest waar JoG voor staat. Omdat JoG.nl niet meer beschikbaar was heb ik JoGnet.nl gekozen. Daarna ben ik me op vele plekken gaan registreren als JoGnet. Zo ook op geocaching.com en daarna hier. Met 'net' als verwijzing naar een netwerk van online activiteiten van JoG, 'that's me'.

 

JoG - OpenNieuws.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze teamnaam... Hoe Origineel... :D

 

Het is gewoon een samenvoegsel van onze namen: NAtasja en STEfan.

Dus niet gerelateerd aan het Engelse 'nasty'.

En aangezien we meestal met z'n drieën zijn, zijn de hoofdletters erbij gekomen:

Natasja (Mijn vriendin en tevens vrouw)

Stefan (Ikzelf dus)

Senna (Onze berggeit, annex modderkruiper, annex hond :eek: )

 

En bij toeval op de afbeelding gekomen die we nu als Avatar gebruiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de verhalen omtrent teamnamen zo lees is die van ons weinig origineel.

Wij heten castelein van achteren, dus bij gebrek aan meer fantasie heb ik er Casteleintjes van gemaakt. Toen mijn man dat zag, vond hij het toch wel wat. De verkleining van de naam staat in contrast met zijn lengte van 2.08 mtr en de lengtes van onze kleine casteleintjes van 5 en 7 jaar. Tja, heeft het toch nog iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wilden eigenlijk de naam van onze caravan als teamnaam, maar die was al in gebruik. Toen hebben we Miniatuur gekozen. Dat verwijst naar onze ontmoeting heel lang geleden. Miniatuurman werkte in de bekendste miniatuurstad van de wereld. Miniatuurvrouw kreeg daar een vakantiebaantje. En zo gebeurde het. Miniatuurman heeft 35 arbeidsjaren in deze stad doorgebracht met veel plezier. Nu wonen wij in misschien wel het kleinste dorp in Nederland, midden in de natuur. Met weer veel genoegen. En vooral ook veel cacheplezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze forumnaam (en GC-naam) is ontstaan toen ik voor een spelletje op Internet een nickname nodig had en alle namen die ik verzon al vergeven waren. Toen ik om mij heen keek zag ik een verhuisdoos staan van Gravesteyn verhuizingen en heb toen Gravesteyn gebruikt.

 

Nu gebruik ik die naam voor meerdere dingen op Internet waar ik niet meteen mijn eigen naam voor wil gebruiken. Toen ik dus eens wilde kijken wat Geocachen was en op GC een naam moet invullen werd dat ook Gravesteyn.

 

Orm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zoals dat wel vaker gaat. Ik gebruik meestal mijn bijnaam, maar die was al bezet.

Dan zet ik er een letter van mijn achternaam bij, maar dat was ook al weg.

Omdat ik veel met ballonnen werk maak ik er dan maar Millieballon van.

Ik had nog niet door dat dan het hele team onder deze naam door moet en wist natuurlijk ook nog niet hoe verslavend dit was. :(

 

Onze avatar heb ik nu ook in stijl gemaakt. Maar ik zie nu dat hij hier nog niet zichtbaar is, wel in het profiel. Wordt pas morgenavond,w ant straks gaan we op nachtcache.

 

 

Onze goodies komen nu ook in stijl: smileyballon, minipompje en vouwballen met verwijzing naar intructiepagina

bewerkt door millieballon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Mijn naam is geinspireerd door de film Dark Knight. Echter de naam was al in gebruik. Mijn nick voor deze is gebaseerd op de meer moeilijker caches. :) Dus met een hoge moeilijkheidsgraad of een hele diepe achtergrond :yes:

Oja blijf rustig zoeken wie ik ben, hahahahahahahahah

bewerkt door Knight of Darkness
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...