Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Net als bij veel mensen waren de namen (nicks) die ik normaal gebruik al bezet.

 

We zouden gaan cachen met zijn tweeën en samen met onze twee honden.

Vandaar uit kwamen we op een 4 koppig team op 12 poten

K4P12 :)

Omdat het wandelen met de honden in de natuur een wezelijk onderdeel van het cachen zou moeten worden.

althans dat dachten we toen.....

 

ondertussen cache ik meestal alleen, zonder honden of partner :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In een donkergrijs verleden eens mijn naam in een Lord of the Rings name generator gegooid.

Daar kwam 'Skaihosh The Plunderer' uit als zijnde mijn Orknaam.

Vond 'm wel geinig en koester hem al vele jaren al is The Plunderer er nu wel af....

Toen ik met collega Kruimbol voor het eerst ging cachen was het dus ook de logische cachenaam. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nemelis gebruik ik al jaren.

 

In mijn studententijd zocht ik voor een studentenblaadje naar een naam waaronder ik wat commentaar-stukjes wou gaan schrijven en waarbij ik iedereen (inclusief mijzelf) op de hak wou kunnen nemen (vandaar schrijven onder een nickname).

Ik zocht dus een die daar een beetje op sloeg.

Na lang denken bedacht ik dat Nemesis hier goed bij zou passen.

 

Echter om de een of andere reden maakte ik een schrijffout in het 1e stukje en werd dat dus Nemelis.

 

Het leukste is wel dat zoiets dan z'n eigen leven gaat leiden, want sommige studenten dachten dat het geen schrijffout was, maar een verbastering van Nameless (Naamloos) (en die spraken het dus ook zo uit, terwijl het dus met de klanken van nemesis moet worden uitgesproken).

 

Al met al ben ik achteraf heel tevreden met mijn schrijffout, want ik durf bijna te beweren dat ik de originele Nemelis ben op het internet. (Bijna, want een jaar nadat ik de nick ook op het internet begon te gebruiken ontdekte ik bij toeval dat iemand de nick ook op een Roemeens forum gebruikt).

Dat de nick nu wel veel wordt gebruikt kan ik verklaren: Ik ben een tijdlang actief geweest op een veel gebruikt forum voor World Of Warcraft en toen zag je de naam eerst in het spel meer en meer voorkomen en daarna ook op het internet.

 

Maar als je op een forum Nemelis in combinatie met de dansende das avatar ziet, dan ben ik dat.

 

Nemelis, just badgering around.

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nickname bestaat al een tijdje.

 

Ergens in 1992 vond één van mijn vrienden het wel grappig om iedereen een bijnaam te geven.

Je raadt het al, voor mij viel de keuze op 'Lepman'.

Sindsdien is het een eigen leven gaan leiden. Ik had zelf een eigen domeinnaam 'Lepman.nl'.

Ook op uitzending als ik plaatjes mocht draaien ging ik door het leven als DJ Lepman.

Dus ja, ik ontkom er nu niet meer aan op die manier door het leven te gaan... :crybaby:

 

DJ_Lepman_front.JPGDJ_Lepman_back.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam is afkomstig van ons huis. :)

Toen wij dit huis gekocht hadden stond deze naam op het tuinhekje. Het hekje is inmiddels verdwenen en onze woning dus naamloos.

Ik vond het een goed idee om de naam op een andere manier in ere te herstellen.

Eigenlijk vind ik hem ook wel bij mij passen, want als ik aan het cachen ben heb ik geen rust voordat ik de cache gevonden heb. (verslaafd?) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt leuk om te lezen waar iedereen zijn teamnaam vandaan heeft!

 

Achteraf gezien hebben wij eigenlijk een beetje spijt van onze teamnaam, want we kunnen ondertussen geen kroket meer zien!

Toen wij begonnen met cachen samen met onze zoon DeejayKB (jawel, hij is Deejay), stopten we nog wel eens bij een snackbar om de inwendige mens te versterken. En jawel, daar zijn de nodige kroketjes genuttigd. Tegenwoordig nemen we onze eigen lunchpakketten mee, want al die vette happen.....

Voordeel is: ons logo is ook wel herkenbaar, bijvoorbeeld op onze sticker. Echter, in het buitenland hebben ze er geen idee van wat een Kroket nu eigenlijk is....

Als je maar lol hebt, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...