Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

kun je je naam ook nog veranderen als je je hebt aangemeld?!

 

Ja hoor, maar dat moet met de hand worden omgezet door een van de administrators. Dus niet allemaal tegelijk graag ;) . Wanneer je je naam wilt wijzigen dan kun je een ticket aanmaken.

 

En hoe kan ik zo'n 'ticket' aanmaken?!

 

 

Even de nieuwsbrief lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onze naam komt van onze andere grote passie, nl. Citroën

 

Wij rijden zelf in een rode AMI 6 uit 1967 en een blauwe 2cv uit 1971.

 

Op beide zit ook een TB (wel hetzelfde nummer)

 

 

Even offtopic....

 

Bij het lezen van dit berichtje kwamen er mooie herinneringen boven. Mijn vader heeft een aardige tijd in een AMI gereden, al weer zo'n 40 jaar geleden moet dit zijn geweest. Ik ben de jongste van drie meiden en moest altijd in het midden zitten achterin. In het midden zat zo'n "lekkere" hobbel. Kon ik toch lekker overal overheen kijken, nieuwsgierig als ik was. Onze teamnaam komt overigens gewoon van onze achternaam: Scheerhoorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim is gewoon een naam die vroeger voor mij gebruikt werd omdat we 3 theo's op het werk hadden, Tim is het eerste stukje van mijn achternaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Onze teamnaam komt ook van de achternaam: emmerig

 

en wie kent nou niet het aloude kinderversje

 

twee emmertjes cachejes halen

twee emmertjes zoeken

de meisjes aan het prikken

de jongens aan het peilen

deel maar een d'Or-tje uit

 

van je ras ras ras

oeps die cache ligt in het gras

van je voort voort voort

en weer een logje gescoord

van je erk erk erk

die cache is heel mooi werk

van je geo....cach....ing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jorienepien is de naam die ik overal gebruik, zowel op internet als irl. Dit komt van mijn naam Jorien, waarbij mijn opa en mijn papa mij altijd liefkozend Jorienepien noemden of Jorienepientje.:wub: Ben het zo gewend en het klinkt nu wel lekker vertrouwd. Mijn opa is er nu helaas niet meer, maar soms hoor ik hem nog zeggen vanuit zn stoel als ik binnen kwam stappen: Hee daar hebben we onze Jorienepien of heee Jorienepientjee! Vandaar! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

FsTheo... De naam is niet ontstaan voor deze site, maar was er al i.v.m. een andere hobby, FlightSimmen! :rolleyes:

 

Vroeger was dat vliegen met de computer over een stelsel van lijntjes, waarin je dan een vliegveld moest herkennen.

Tegenwoordig gaat het een heel stuk verder, je kunt opstijgen vanaf een herkenbaar Eelde, de A28 volgen en bij Hardewijk rechtsaf slaan om vervolgens op Lelystad te landen. De huidige technieken met luchtfoto's maken het vliegen boven Nederland met een gewone autokaart op schoot, een belevenis!

 

Vandaar dat ik vaker te vinden ben op Dutchfs en Theo? Is gewoon mijn naam.. ;)

 

Theo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Telegraaf/zaterdag/pag3/Rob Hoogland:

xxxxxxxxxxx

BOEKIEZOEK

 

 

Gisteren door mij opgericht: de Boekiezoek, niet alleen een religie, maar

ook een levenswijze.

Sluit u aan, lezers!

Voordat het te laat is!

Ik stond in mijn tuin de laatste herfstroos te bewonderen toen ik ineens, half in het mistige tweeduuster, een oude, wijze man op klompen ontwaarde. „Ik ben Frits”, zei hij. Drie woorden, die als paukenslagen op mij inbeukten.

„Ik heb jou uitverkoren”, zei Frits, „want jij hebt een podium. Heb je pen en papier bij je?”

Ik viel op mijn knieën en haalde mijn schrijfgerei uit mijn zak.

„Noteer”, zei hij. „Noteer dat ik, Frits, de enige echte alleenheerser over al wat leeft en bloeit ben, volgens wiens regels de mensheid dient te leven. Die regels noem ik de Boekiezoek. Wie ze strikt opvolgt is een ware Boekiezoekie en leeft na zijn zielsverhuizing naar keuze voort als dekhengst of duizenddags¬vlinder.”

„Wat zijn uw regels, o Frits?” vroeg ik.

„Boekiezoekies dienen elke dag om 6.34 uur te beginnen met het innemen van twee eetlepels fijngehakt helmgras. Daarna klimmen zij op het dak van het allerhoogste gebouw dat zich binnen een straal van tien kilometer van hen bevindt en springen zij per parachute naar beneden. Bij het betreden van de werkvloer roepen zij driemaal ‘Tsjieke-tsjieke-boemboem’. Daarna gaan zij tot 17.12 uur zonder onderbreking aan de slag.

Heb je dat?”

Ik knikte vol ontzag.

„Rustdagen kennen Boekiezoekies niet”, vervolgde Frits. „Zij zullen negen dagen per week werken en dienen hun vrouwen en dochters tijdens hun afwezig¬heid in een speciale kruipruimte onder de vloer vast te binden met touw dat op de vierde dag van de dertiende week uit een extract van bamboebladeren en kaketoe-uitwerpselen is vervaardigd. ’s Avonds moeten zij op 1,49 meter ten zuidzuidwesten van de gereedschapskist gedurende drie uur tot mij de Wapse¬klats neuriën, het verplichte Boekiezoekgebed waarin het Heilige Magebruuksel wordt bezongen, behalve uiteraard op dag 412, wanneer het Jomeflogius wordt gevierd.”

„En als de mensen dat weigeren te doen?” vroeg ik.

„Iedere Boekiezoekie die zijn verplichtingen niet nakomt zal, net als alle ongelovigen die de Boekiezoek beledigen, een Mezaal over zich uitgesproken krijgen. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen wat dat inhoudt?”

„Ik denk het niet, o Frits”, sidderde ik.

Hoorde hij mij nog? Vast wel. Frits hoort immers alles. Maar zien kon ik hem niet meer. Zo snel als hij gekomen was, zo snel was hij ook weer verdwenen.

 

Zo.

En nu maar afwachten wanneer Job Cohen op de thee komt

En Beatrix.

En Jan Peter Balkenende, met zijn oranje polsbandje.

En wanneer krijg ik de eerste subsidie?

 

 

--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar september zijn we aangestoken met het 'geocache-virus' door Team MIND. Ik vond deze naam al erg orgineel (elke letter is de beginletter van de namen van de vier gezinsleden) en zodoende kwam ik op onze cachers-naam 'RAMJA'.

 

R: Rob

A: Amy

M: Marjolein

JA: Janszen

 

Groeten R(ob)amja

bewerkt door ramja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...