Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit is wat ik bedoelde; erg leuk al deze uitleg :-)

 

@ mholkamp. Jullie gebruiken hier op .nl een andere naam?

 

Uhhm, ja dat klopt, ff een forum verwisseld.

Als de naam aan te passen is / kan worden graag.

 

Dat hebben de forum beheerder ff snel geregeld zeg.

Binnen het uur. Complimenten voor de service

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wat ik bedoelde; erg leuk al deze uitleg :-)

 

@ mholkamp. Jullie gebruiken hier op .nl een andere naam?

 

Uhhm, ja dat klopt, ff een forum verwisseld.

Als de naam aan te passen is / kan worden graag.

 

Dat hebben de forum beheerder ff snel geregeld zeg.

Binnen het uur. Complimenten voor de service

 

Graag gedaan :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, over onze nieuwe/jonge gezinslid hebben we al een blog waarvan 'hondenpootjes' een deel van de naam is.

Je puzzelt wat door en komt tot Viervoeter. Overigens heeft het vrouwelijke baasje meerdere nicknamen op het www, maar om daar altijd maar aan vast te houden........

 

Hier op het forum zijn veel teams te vinden. Wij zijn dus ook een team. Samen met onze hond gaan we op pad, dus eigenlijk zou je er dan Achtvoeter en soms ook Zesvoeter van kunnen maken :rolleyes:

 

Vandaag, 2 april, hebben we onze eerste cache gevonden. Deze keer waren we een Zesvoeter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dan die van mij ook maar eens toevoegen...

 

Was gedurende een klein half jaar voor een training in Canada, in de tijd dat - kun je het je nog voorstellen - het internet nog niet echt algemeen was.

Heb daar dus een internet-abonnement afgesloten en wilde een orginele naam voor de mail hebben.

Na wat namen uitgetest te hebben die allemaal al in gebruik bleken te zijn bleek de combinatie van mijn werk en mijn training de oplossing voor de naam te zijn.

 

Na terugkeer in Nederland gebruikte ik de naam eigenlijk niet meer, totdat ik ging geocachen.

Mijn avatar heeft alles te maken met de aerodynamische eigenschappen van een bal.

Eigenlijk heeft een bal hardstikke slechte aerodynamische eigenschappen en dus ongeschikt om door de lucht voort te bewegen.

De putjes op de bal verbeteren die eigenschappen enorm, waardoor de bal veel stabieler wordt.

 

Dat heeft alles te maken met de training die ik toen onderging. Het apparaat waarop ik werk(te) is in principe ook een aerodynamisch wangedrocht en is alleen dank zij allerlei kunstgrepen in staat zich door het zwerk te bewegen.

 

Waarom ik die training onderging......dat had zoals gezegd alles te maken met mijn beroep en is ook terug te vinden in de naam.

Als je goed terugkijkt zie je het wel. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ik die training onderging......dat had zoals gezegd alles te maken met mijn beroep en is ook terug te vinden in de naam.

Als je goed terugkijkt zie je het wel. :rolleyes:

 

Bij defensie of commercieel? Ik zou zo graag weer eens een keer meevliegen. Zelf een half jaar (lang geleden) mogen meevliegen in de woestijn als bevoorrading en drops op SCC's.

Heb je soms (particulieren) mensen nodig bij een open dag of event :) ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij defensie of commercieel? Ik zou zo graag weer eens een keer meevliegen. Zelf een half jaar (lang geleden) mogen meevliegen in de woestijn als bevoorrading en drops op SCC's.

Heb je soms (particulieren) mensen nodig bij een open dag of event :) ?

 

 

Nog het een nog het ander.....en toch beroepsmatig, het zat er een beetje tussen in.. :)

 

Maar ik spreek niet voor niets in de verleden tijd in mijn vorige posting....wat je wilt zit er dus helaas niet meer in... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kano's van kanovereniging de Frosken in Drachten bleken destijds namen te hebben. Een fiets wordt een stalen ros genoemd dus een kano... zeepaardje? Een hopke uit het fries vertaalt is paardje en sea spreekt voor zich, nu bestaat er geen waterpaard maar er bestaan wel zeepaardjes en dat vind ik leuke grappige diertjes. Mijn homepage heet ook seahopke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze naam is "debassbone".

Deze naam gebruik ik ook bij mijn vereniging en wel show en drumfanfare Oranje uit ijsselmuiden.

Hier speel ik namelijk de bastrombone vandaar dat er ooit bij een ander lid het idee ontstont om mij debassbone te noemen.

groet wilbert (debassbone)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja als kind had ik een betamax film van Ollie B Bommel - Als je begrijps wat ik bedoel. Ik kan hem nu nog zo dromen fantastische film :D zodoende alle forumnamen zolang ikme kan herinnen op ftp boards na is Bbommel

 

OllieBBommel.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, onze eerste keus "The Loo" omdat onze eerste letters van onze voornamen WC vormen, maar die naam was al geclaimed. Daarna liet onze inspiratie ons in de steek en werd het de combinatie CC (voornaam initialen van teamlid Corine) en (idem van Wout). Een vriend van ons bedacht ooit nog stratus cumulus, een combinatie van onze achternamen. Maar CCWAM is toch wel zo handig, zeker bij micro's en nano's [:-)].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam spreekt denk ik wel voor zich, omdat ik altijd heel micro's tevoorschijn tover. Heb ik me Micro - killer genoemd

:dribble:.

 

Goed om te weten. Ik meende dat je zo'n hekel had aan micro's dat je ze niet heel kon laten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet eens een nickname, want Marije is mijn echte naam. En 68 is mijn geboortejaar.

Oersaai, maar ach het ik vind het wel oke.

 

Ons teamnaam is De Sneupers. Dat vonden we voor het cachezoeken wel toepasselijk want sneupen wordt in Friesland gebruikt voor

rondsnuffelen. En dat doen we met het cache zoeken in onze ogen ook.

 

Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...