Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Wij zijn in oktober 2010 voor het eerst gaan cachen. We wisten dat we moesten registreren en dat het gebruikelijk is een naam te verzinnen.

 

Ik wilde wel iets origineels maar ook een naam waar we niet mee voor schut lopen. We hebben al wat namen voorbij zien komen waarvan wij dachten: "WOW" :lol:

 

Romeo & Julia???? Neeeeee :eek:

 

 

En zo kwamen er nog wat namen in gedachten. Maar niet echt een naam waarvan wij dachten: dit is het nu! Tjonge, het leek wel alsof ik zwanger was!

 

En toen kwam de film "Indiana Jones op t.v."

 

Dit is het John, wij noemen ons "Indy & Jones" :thumbup:

 

Heel even is er nog discussie geweest wie nu precies Indy en wie nu precies Jones is. Maar daar zijn we intussen ook uit.

bewerkt door Indy & Jones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk al die verhaaltjes! Mijn naam is gegeven door een collega. Ongeveer 20 jaar geleden ben ik voor het eerst uit een vliegtuig gesprongen. Sindsdien ben ik verliefd op de mooie, prachtige lucht! Als student geen cent te makken dus het bleef bij de verliefdheid tot 2 jaar geleden. jahoe!! springbrevet gehaald en in de zomer, bij niet te harde wind op weg naar het vliegveld! Heerlijk ontspannen.. De collega vond het wel stoer en noemt mij sindsdien...daredevil...en de 40?? Tja.. daredevil bestond al en ben afgelopen jaar 40 geworden.. duusszz...

Tanja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vorig jaar april begonnen met cachen, eerst onder de naam red62, maar dat vond ik op een gegeven moment een beetje een flauwe naam (met excuses aan iedereen die een dergelijke forumnaam heeft :blush: ). Hard nagedacht over een alternatief, tot ik jometdebanjo bedacht. Natuurlijk uit het beroemde lied van Jasperina de Jong, eerder gezongen door Toon Hermans en later door Sugar Lee Hooper. Ik kan niet zo gauw vinden wie de tekst geschreven heeft...

bewerkt door jometdebanjo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja leuk om te lezen waar de namen vandaan komen!!

 

Onze naam is er een met voor ons verschillende betekenissen:

STapvoorstap10

S :van mijn voornaam Susanne

T :van mijn partner Twan

stap voor stap : de naam van onze eerste site die we gemaakt hebben toen Twan naar Santiago de Compastella liep.

Stap voor stap : zo zullen we het cachen toch moeten leren?! :lookaround:

10 : van het jaar 2010, het jaar waarin we het cachen hebben leren kennen en wat WE MET VEEL PLEZIER DOEN!! :thumbup:

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het aanmelden op geocaching.com werd er natuurlijk een gebruikersnaam gevraagd,wat nu? Ik had een poster in de kamer hangen van een of andere reclame waar de kreet Be Curious op stond. Dit samengevoegd tot een en aldaar de naam Becurious. En je moet het met cachen ook nog eens zijn dus komt dat goed uit. :smartass:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben enige maanden geleden begonnen onder mijn eigen naam 'evanalfen'. Nadat mijn zoon van 8 jaar ook een paar keer meeging cachen en mij zag loggen onder mijn eigen naam baalde hij dat zijn naam niet werd vermeld. Toen heb ik er Team-Alf van gemaakt. En sinds kort gaat zelfs mijn vrouw ook mee cachen! Een juiste naamsverandering dus.

 

Groet, Team-Alf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zullen we die van ons ook maar uit de doeken doen...

Wij zijn een groep uit Vlaanderen, bestaande uit 2 koppels met samen 4 kinderen.

We zijn van Mechelen (bij Antwerpen). Die hebben een voetbalclub KV Mechelen waar we allemaal supporter van zijn.

Vroeger, toen er in Vlaanderen nog Frans werd gesproken heette die: FC Malinois (Malines is Mechelen in het Frans)

Posse betekent 'groep' in het Engels. En zo werd Posse Malinois geboren... Het klonk wel lekker..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je moet een naam verzinnen.........

Het is de samenvoeging van onze twee voornamen: Charles en Joke, omdat ik vaak Djoo word genoemd, werd het Chardjoo

Niet heel erg orgineel, ik weet het, maar wel lekker kort om op een logrolletje te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...