Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Birdie.NL

  1. Mijn achternaam is Vink, dus ofwel een vogel
  2. Ik sport graag. Bij golf is birdie een hole doen met 1 slag minder dan het gegeven aantal. Af en toe probeer ik ook het podium te halen bij nieuwe caches, vandaar.
  3. Als computerliefhebber & webmaster is de toevoeging .NL toepasselijk
  4. Ik heb de naam snel te wandelen en hardlopen, vandaar is mijn avatar Roadrunner.
    Ik heb wooden coins laten maken met zowel Roadrunner als Wile E. Coyote als bijzonder cacheruilmiddel.

groetjes,

Arjan "Birdie.NL"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Omdat ik Tim Kerssens ben was mijn teamnaam ook snel gevonden. Als Ellen (mijn vrouw) toen (april 2006) had geweten dat cachen zo leuk was hadden we zeker "eltim" geheten... B)

bewerkt door timker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

MoNo_eGo

 

Heel vroeger (kleine 20 jaaar geleden) was ik een hele collectie aan het verzamelen van auto's zowel bestaande als concepts cars.

1 daarvan was de "ringspeed monoego" dit was destijds de enigste 1 persoonsauto toegestaan op de openbare weg .

deze auto trok mijn aandacht door het sportive uiterlijk en de zware motor die er in lag .

 

in het grieks betekend deze benaming "alleen ik" eigenlijk sprak bijde mij aan en ik ben die naam gaan gebruiken .

ik ben nog nooit deze internet naam tegengekomen alszijnde in gebruik door iemand anders .

 

ik heb hem wel aangepast met de hoofd en kleine letters om me toch een beetje uniek op te stellen .

 

dit lukt me nu al 20 jaar :-)

 

monoego.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam is LintuVaris, dit is Fins, Lintu betekend vogel, dit is de bijnaam van zanger Lauri van The Rasmus en aangezien ik fan ben hiervan:) En Varis betekend kraai, ik ben een enorme fan van de films van The Crow en dit samen gevoegd in het fins is dus LintuVaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe orgineel kan je zijn? je leest de waarschuwing dat je inlognaam niet meer te veranderen is en tja, dan pak je gewoon je voornaam; Helmine dus. :ph34r:

 

Nou geocache ik ook nog onder een andere naam samen met een vriendin en een gewaarschuwd mens telt voor 2! Na na lang wikken en wegen hebben wij onszelf Miss Piggy's genoemd, en dat is niet omdat we zo goed zijn in karate en zulk mooi lang blond haar hebben :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef :lol: , in een ver verleden dus, las ik de PEP, een stripblad, later vervangen door Eppo.

Er stond regelmatig een verhaal in van Agent 327, een parodie op J.Bond.

Ik vond die verhalen altijd erg leuk en goed getekend, vandaar dus.

bewerkt door 327
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een forum is bij uitstek geschikt om vragen te stellen aan medehobbyisten over onderwerpen, die op dat moment niet helemaal duidelijk zijn.... Je snapt er even niets van.... En in het dorpje in Bretagne, waar Asterix en Obelix zo lang stand gehouden hebben tegen de Romeinen zou je dan al snel een bijnaam gekregen hebben.... Welnu, dat leek me wel een aardig idee voor dit forum......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat menig bierliefhebber geen uitleg nodig heeft :beerchug:

 

Maar voor de mensen die het niet weten.

Bier wordt gebrouwen van hopbellen de bloemen aan een hopplant.

Deze zorgen voor de smaak aan het bier.

 

Aangezien ik een klein winkeltje heb met Belgische bieren vond ik de naam wel toepasselijk om te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als verzamelaar van de Stripserie Johan de Rode Ridder, was onze Nick snel gevonden. Wij (ons team betsaat uit drie personen) zijn dus de Rode Ridder.

Onze Logs proberen we te begeleiden van een stempel met een rode ridder of zijn monogram met een dubbele R.

 

gr

De Rode Ridder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Mecheleirs...

 

Mechelen is een Belgische stad, dicht in de buurt van Antwerpen.

Eigenlijk betekent 'De Mecheleirs' Mechelaars, als in 'bewoners van Mechelen' maar dan in het dialect...

 

Wat u ziet op ons logo, dewelke wij op bestickerde wijze ook aanbrengen in de logboekjes, stelt op de achtergrond de Sint-Romboutstoren voor (de trots) en de geel-rode kleuren zijn de stadskleuren... De rest spreekt een beetje voor zichzelf...

bewerkt door Bjorn De Mecheleir
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coorretje is een verbastering van mij eigen naam Corina. Daar mij eigen naam vaak al in gebruik is op fora's en chats, heb ik mijn naam verbasterd naar Coorretje jaren geleden en die naam gebruik ik nogsteeds. Hoewel vrienden het vaak weer afkorten naar Coortje.

 

Had ik van te voren geweten dat mijn man vaker mee gaat, hadden we een toepasselijkere naam voor ons samen gecreëerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hadden we een toepasselijkere naam voor ons samen gecreëerd...

 

Prima naam hoor. Maar mochten jullie je nog willen bedenken? Dan kan je je naam laten veranderen via een ticket (hier bij ons) of zelf veranderen op gc.com.

Meer informatie in onze wiki.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...